Бъди моето момиче ... ( 1924 думи )

115 11 0
                                    

Аз : Не. - казах и излязохме от колата.

Джъстин : Уоу, - изпъшка - това заболя, скъпа. - сложи ръката си на мястото където е сърцето му, а аз го ударих по рамото. - И това заболя. - разтърка рамото си. - Първо ме унищожаваш емоционално, а после и физически. - изхленчи, а аз го погледнах като присвих очи. Той отключи и влязохме. - Сигурно са горе. - предложи той. Изкачихме стъпалата и влязохме в стаята на Тайсън .. мисля. Влязохме тихо и ги видяхме да спят сладко на леглото. Джъстин отиде и разтърси рамото на Тайсън. - Тайсън.. Тайсън, копеле такова ставай! - удари го с една възглавница и той се размърда.

Тайсън : Какво ти става, човече? - измрънка раздразнено.

Джъстин : Ставай! - извика леко. Нервите му бяха на краен предел също и моите.

Тайсън : Защо, мамка му? - и той извика. Аз отидох до леглото от страната на Калина.

Аз : Калина! - извиках. Провалих си момента с Джъстин само за да дойда до тук! Не е познала ако си мисли, че ще ме игнорира. - Калино! - извиках по-солно. Тя се размърда и отвори очи. Стана в седнало положение, като беше увила чершафа около нея за да прикрие голото си тяло. Супер. Тя се е изчукала с Тайсън, а аз и Джъстин дори не се целунахме. Единственото хубаво нещо в момента, е че спечелих баса.

Калина : Какво става? - каза сънено и разтърка слепоочията си.

Аз : Знаеш ли кой ми се обади? - скръстих ръцете си пред гърдите.

Калина : Кой? - сбръчка веждите си.

Аз : Г-жа Изабела Джонсън. - очите и се разшириха. Отворих чантата си и извадих дрехите които бях приготвила за нея. Дадох и ги, а тя ме погледна учудено. - Преоблечи се по-бързо, защото майка ти ти те чака пред училището и мисли, че си спала у нас. - казах бавно за да може да ме разбере и тръгнах към вратата на стаята, но се спрях и я погледнах - О , и ми дължиш 20 долара .

Калина : За баса? - усмихна се до ушите.

Аз : Да. - и аз се усмихнах след което излязох. Джъстин излезе след мен и ме гледаше в очакване. - Какво? - подпрях се на парапета на стълбите.

Джъстин : Какъв бас? - очакван въпрос.

Аз : Няма значение. - махнах с ръка в знак, че е някаква дреболия.

Джъстин : Добре, скъпа .. не ми казвай, аз сам ще разбера. - намигна ми, а аз се засмях леко. Той сложи ръцете си от двете страни на моите и се усмихна победоносно. Джей се наведе, притискайки устните си силно в моите, преди да имам шанс да го отхвърля . Фойерверки гърмяха около нас, като пеперуди запълниха стомаха ми. Отне секунда, докато мозъкът ми започна да работи и осъзнах какво се случваше. Увивайки ръце около врата му, го дръпнах по-близо до мен - ако това беше възможно. Вълна на адреналин се изсипа във вените ми, искри се запалиха в мен. Той се надигна повече към мен, хващайки бедрата ми в дланите си, стискайки ги
.. пръстите му пълзяха по кожата ми, като дръпна долната ми устна със зъби. Изстенах в целувката, прокарвайки пръсти през косата му. Мамка му, това беше хубаво. Плъзгайки ръцете си на гърба ми, ги държа там за малко, докато не се плъзнаха надолу към дупето ми. Той го стисна, карайки ме да изпъшкам, което му даде достъпа в устата ми, за който чакаше. Изстрелвайки езика си надолу по гърлото ми, езиците ни започнаха да се борят за надмощие, като пъшках в целувката, дърпайки косата му. Той се притисна по-силно в мен, ръцете му здраво опипваха дупето ми. Той се отдръпна от целувката само за секунда почивка, преди да обърне главата си надясно, атакувайки устните ми отново, езикът му откри пътя към устата ми още веднъж. Имаше вкус на мента и цигари, странна, но секси комбинация. Дори не бях забелязала, че ръцете му са започнали да се плъзгат надолу по ръба на дънките ми, докато не усетих студените му ръце да стискат кожата на дупето ми. Изпъшках още веднъж, отваряйки очите си в шок. Той се усмихна самодоволно срещу целувката. Отдръпвайки се със силно плясване, притисна челото си в моето. " Моя си ." Прошепна секси, връщайки се към предишния ни спор, докато се ухили надолу към мен. Без дъх, той мушна главата си на задната част на врата ми, където започна да смуче, хапе и облизва плътта, изпращайки ме в изцяло нов свят. Приближих главата му, докато масажирах скалпа му с пръстите си, играейки с косата му и дърпайки я. Той продължаваше да пъшка. Някой щеше да каже, че правим секс, а не се целуваме.

Мразя това , че те обичам ...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora