11. Bölüm (Seviyor mu?)

40 4 0
                                    

Seldaya, Aydenizi eve götürmesini telefonunu kapatmasını ve kafasını dağıtmak için bişeyler yapmalarını söyledim. Aslında bizim planladığımız şey önceden yaptığımız planı Aydeniz'e anlatmaktı fakat olaylar pek o yönde gelişmeyince şeyapamadık. Bizimkilerle ayrıca konuşmak istiyordum. Ne yapmamız gerektiğini kesin kararlaştırmamız gerekiyordu. Önümüzde bir sürü sorun vardı ve hepsine aynı anda çözüm bulmalıydık.
Aydeniz gittikten sonra her zamanki gibi daire şeklinde yere dizildik. Parkta her zaman böyle otururduk neden bilmem. Her neyse. Bir süre sessizikten sonra konuşmayı başlatmaya karar verdim. Heralde benim gibi diğerleri de ne konuşacağımızı anlayamamışlardı. İlk cümlem de ona göre bi saçmalıktaydı.
-arkadaşlar gelelim benim mükemmelliğime.
+neey
-aman ne bileyim aklıma bişey gelmiyor.
~biz ne konuşacağız ki.
-Bence önce ne konuşacağımızı konuşmalıyız.
~fazla zekisin kanki.
-tabi olum.
+ bence şakalaşmayı bırakın da ciddi ciddi konuşalım artık şu konuyu.
~hangi konuyu kanka ben gerçekten anlamadım.
-ya kanka şimdi şöyle bişey var. Biz Aydeniz'e planı anlatalım falan dedik ama nasıl anlatcaz söze nasıl gircez o intikam almak istiycek mi neler konuşcaz falan bunları kararlaştıralım. Bi de biz plan yaptık yapmasına ama onların ne gibi bi mantığı var bunu bilmiyoruz onu da tahmin etmeye çalışalım bi konuşalım.
~anladım. Mantıklı. Eee peki nerden başlıyoruz?
- benim aklımdaki ilk sorudan başlıyoruz kankalar. Ben Aydeniz'e karşı naısl davranmalıyım ve sizce hala beni seviyor mu?
~ bu konuda yorumu Alperen'e bırakıyorum.
- Alperenle önceden bu konuyu konuştum zaten sizin fikirlerinizi merak ediyorum.
~ doğru yani ben olsam ben de bizden önce Alperenle konuşurdum bu konuyu kanka.
-la Batur sen niye hiç konuşmuyon böyle düşünceli gibisin noluyo lan sana
= Bir şey yok kanka nolcak ya konuşcak bişey bulamadım zaten konu hakkında diycek pek bir şeyim yok Aydenizi fazla tanımıyorum.
-sende bir şeyler var kanka kalıbımı basarım.
=lan yok dedik işte olsa size mi söylemiyecem hıyar.
- tamam olm bişey demedim. Neyse konumuza dönelim. Ege?
~ kanka bence seviyor. yani ne biliyim başkası olsa elinin tersiyle iterdi seni küfreder s.. çeker gönderirdi. Bu kız senin yanında ağladı lan.
- ama Efe için ağladı. Beni sevse o şerefsiz için bu kadar gözyaşı döker miydi lan.
~ la mal onu karıştırma o ayrı.
- neresi ayrı
~ o bi alışkanlık. Yani nasıl anlatıyım her gün ona nasılsın diye soran merak eden kıskanan koruyan biri olmıycak artık. Onun eksikliği var. Zaten sende de göremedi o ilgiyi. Boşluk olucak yani hayatında anlatabiliyor muyum?
- ulan be. Ben niye böyle malım. Niye o boşluğu ben doldurmuyorum.
+ senden başkası dolduramaz zaten çünkü orası senin yerin.
-haklısın.
...
- Efeyi sevmiyor diyorsunuz yani.
~ evet. Alperen'in de dediği gibi zaten o Efenin kendisini sevdiğini düşündüğü için, senin bıraktığın boşluğu tamamlayacak biri olarak görüyordu Efeyi. Seni sevmese senin yanında ağlar mı lan. Bıraksan sana sarılıp ağlayacaktı be. Olum sen çok ayıp yaptın lan ne biçim bi mantığın var aga o beyni biraz çalıştırsaydın belki şuan ikinizde mutluydunuz şimdi ikinizde ayrı ayrı yerlerde mutsuzsunuz be.
- Olum hakkaten yediremiyorum kendime boşu boşuna benim yüzümden bunların yaşanmasını kendime yediremiyorum. Oğuzhan'ın gözünde kızın s.rt.k olmasının sebebi bile benim lan. Seni seviyoken Efeyle çıkıyorsa benle de çıkar ne lan. Olum yeminle kendimi öldürmek istiyorum artık s...yim böyle işi ben ya.
~ kanka tamam sakin ol bi hata yapmışsın ama şuan da düzeltmek için elinden geleni yapıyorsun bu da bir şeydir. Yavaş gel yani kendimi öldürcem falan. Noluyoruz.
- size bir şey söyliyeyim mi. Bence Oğuzhanın bir planı var. Bunun Efe'nin aleyhine olacağını düşünüyor fakat onu gram etkilemiycek içime çok büyük doğuyor.
~ dur bi lan bakalım. Bu pazartesi başlıyoruz. Planın ilk adımı devreye girecek.
+ peki planı Aydenize anlatacak mıyız?
- önce onunla konuşup Efe hakkında ne düşündüğünü öğrenmem lazım ona göre hareket edicez.
=ne diyceksin ki
- kanka valla bugün sesini duyan cennetlik olm. Şimdi bişey dicem kızcan diye korkuyom.
= bencede deme
- kanka direk gidip seni seviyorum mu desem. Hatta çatıya falan çıkıp özrümü kabul etmezsen atlarım falan mı desem.
+ dur lan hıyar gaza gelme.
- pardon.
+ kızın kafasını iyice karıştırma şimdi. Önce bi neyin ne olduğunu anlasın olayarın farkına varsın. Git önce normal konuşuyormuş gibi konuş. Sazan gibi de atlama olaya hıyarlık etme.
- kanka malesef ne yaparsam yapayım sizin gözünüzde hıyarım.
+ o konuda bi tavsiyem yok.
- Yine yüzüme gözüme bulaştırmasam iyidir. Oldukça öküzümdür sonuçta bilirsiniz övünmek gibi olmasın. Ama bi o kadar da yakışıklı.
+fıtratını konuşturmadan edemezsin dimi hıyar.
-yok valla edemiyorum yüce bilge alprates.
+ bari düzgün bişey uydursaydın la.
~sinirlenince çok tatlı oluyorsun
+olm yapma şöyle konuşmanı yeminle huy oluyor ha. Senden de şüphelenecem az kaldı. Tövbe yarabbim affet.
= nasıl bi diyalog bu ya.
- ulan geçen gün Egeye güya çıkma teklif eden sen değil miydin gelmiş nasıl diyalog diyor.
= kankayız biz olur öyle şeyler canom.
+ulan iyice profesyonel oldunuz ha.
-tövbe tövbe. Günahkarsınız yemin ederim.
+Allah affetsin ne diyelim. 
-neyse yarın ola hayrola. Pazartesi görüşürük. Ulan yarın öğlene kadar uyuyun. Pazartesi yorgumun uykum var diyeni keserim.
+ neyle kescen la
-kalem kılıçtan keskindir. Hadi eywallahh..
Kahkahalarla evlerimize dağıldık. Fakat aslında konu en başta hiç de komik değildi. Planı harekete geçirecektik geçirmesine ama nasıl arkadaş olucam hiç bir fikrim yoktu. Aydeniz ne tepki vericek onunla ilgili daha da hiç fikrim yoktu. Beni kalemle kovalamışlığı vardı kızın. Aklına ne gelse yapardı. Fena valla insan korkmuyor değil. İşkence yöntemlerinden korkuyordum. Kimler için neler neler planlıyordu kim bilir. Bir bakışı var sanırsın karşıda katil bebek çaki, onla plan yapmışlar da zamanı gelmiş. Bazen de oluyor yedi cücelerin pamuk prensesi. Ama yine o pamuk var yani orda. Ne yapacağı belli olmuyor. Tövbe Allahım affet.
Eve geldiğimde anahtarımı unuttuğumu fark ettim. Tam h.s.. çekerek telefonumu cebimden çıkarıyordum ki abimin sesini duydum.
-nabıyon la hınzır.
+Abi?Valla seni Allah gönderdi. Anahtarımı unutmuşum. Evden aceleyle çıkınca.
- sen? Evden çıktın? Cumartesi? Hem de aceleyle?
+ aynen öyle oldu abi uzun hikaye.
- zamanımız bol. Anlatcan mı lan?
Sanırım abimin de bişeyleri öğrenme vakti gelmişti.

Şah ve MatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin