Скайлър съжалявам той...-една сълза се спусна по бузата на леля Роуз
-Какво стана?-попитах тихо
-Скай...аз много съжалявам...-пророни още няколко сълзи
-Какво стана!-повиших тон
-Скай...аз..Джон взе попечителските права и принуди брат ти да се подпише за прехвърлянето на къщ..
-Спри!-не я оставих да довърши.
-Скай..съжаля...
-Няма смисъл!Ще убия това копеле.
-Недей!Скайлър..!-викаше Роуз след мен,но се правех че не я чувам.Исках да убия Джон.
Влязох в някаква стая и видях брат си да лежи на земята.Започнах да викам името му и да моля за помощ,но нямаше никого.От носа му тече кръв.О,не.Не.!Не!Не!Не
-Адамм!Нееееееееее !
Изведнъж чух глас зад себе си и се обърнах.-Видя ли Скайлър!Винаги получавам това,което искам.
-ШИБАНО КОПЕЛЕ!-Опитах да стана,но нещо ме спираше.Ръцете и краката ми бяха оковани във вериги.
-Прея беше пречка за мен.За това я удуших.Щеше да ме разкрие пред данъчните.Ти си видяла всичко,но никой не ти повярва,защото беше дете,а и ако те бях убил щеше да стане подозрително.Сега когато родителите ти са мъртви и имам всички права ми трябва само подписа ти.
-ТИ УБИ АДАМ ШИБАНО КОПЕЛЕ!НИКОГА НЯМА ДА ГО ПОЛУЧИШ!
-О,скъпа моя ако не подпишеш не само брат ти,а и леля ти Роуз ...
-НЕ СМЕЙ!
-Подпиши миличка!
-Ти ще ме убиеш!
-Да!И ще си живея щастливо,но ако не го направиш много хора ще умрат по твоя вина.Няма ли да ти тежи на съвестта.Чудовище!
-ТИ СИ ЧУДОВИЩЕ!ТИ!........
-СКАЙЛЪР!СКАЙЛЪР!Скай..
-Ъъх-вдишах дълбоко въздух.Цялата бях потна!Какво стана?
-Къде съм?!Какво стана!?Къде е Адам!??-една сълза се спусна по бузата ми.
-Скай миличка успокой се!Това е било просто лош сън скъпа.-успокояваше ме Роуз
-Къде е Адам?!-попитах все още притеснена.
-Ами той спи в...-скочих от леглото и се запътих към стаята му.
Отворих вратата и.....спеше.Беше толкова сладък и...жив.Господи какво сънувах.Ами ако.....Не!Не си го й помисляй Скайлър!-Добре ли си?-чух гласа на Роуз себе си.
-Да!Да....Роуз-Кажи миличка.
-Трябва да изляза!
-Но скай 5 сутринта е!?
-О..Добре не ме чакай след училище.
-Но миличка къде ще ход..
-Имам работа!-казах прекъсвайки я.
Легнах отново,но не можах да заспя,за това станах и си направих си кафе.Седнах на балкона в стаята си и чух как вратата на стаята ми се отваря.
-Скай..?
-Адам!-Прегърнах го много силно.
-Скай не мога да диш..
-О извинявай!
-За какво беше тази прегръдка?
-За да знаеш,че те обичам!
-Хахах!-засмя се той.
-Хаха!
-Скай..-започна със сериозен тон.-Джон..
-Дори не споменавай името му!-ядосах се аз.
-Скай той ще ни отнеме и без това скапания живот.
-Не няма!
-И какво ще направим?
-Аз ще се погрижа.-казах галейки бузата му.
Часът наближаваше 7 и трябваше да се оправям за училище.Взех си душ,вързах си косата и си метнах раницата на гърба....
YOU ARE READING
Kill Me
Teen Fiction*Скайлър* -Аз се влюбих в Джейк.. -Скайлър ти и Стефан.. -Знам-прекъснах го аз-Но Джейк ме кара да се чувствам себе си. -Скай...те са братя.Какво ще стане със Стефан-подсъзнанието и разумът ми не спираха да спорят. Аз наистина ли се влюбих в Джейк...