Стефан
Цяла нощ не съм мигнал.Мисля само за Скайлър.Трябва да говоря с нея преди училище.Часът е 5:40.Вероятно спи.Но може би ще види съобщението ми когато се събуди.Подяволите какво да правя??
*Чат*
-Ъм...хей,Скай?
-Хей! Не спиш ли?
-Не..ъм ...мислех че спиш и...
-Тогава защо ми писа глупчо😂
-Аз ъм..трябва да ти кажа нещо
-Трябва да ти кажа нещо-написахме го едновременно!
-Първо ти!
-Първо ти..
-Добре това започна да става странно😂
-Да права си😂...Виж Скай не е за по телефона....
-Дообре....
-Ти какво щеше да ми казваш?
-Ами..аз исках да те попитам..
-??
-Защо си бил в болницата и...
-Аз..просто мислех,че леля ти има нужда от помощ и...
-Нямах предвид това....аз...
-...?
-Защо не влезе при мен?
-Аз..не ..просто мислех,че ще се ядосаш и...съжалявам..аз..
-Хей няма проблем..просто..
-Скай..?
-Да?
-Може ли да се срещнем преди училище?Наистина е много важно!
-Ще те чакам пред пекарната!
-Благодаря!
-🙂
Скайлър
Какво ли може да е толкова важно?Мисля да подремна малко още е 6:10.Имам един час сън.
*8:40*
Събудих се и...О Боже Закъснях!
Имам 15 съобщения от Стефан.Ужас!
Оправих се по най бързия начин и излязох от нас.Вероятно щях да закъснея и за втория час.Оставих нещата в шкафчето си и се запътих към физкултурния салон.-Г-це Петрова закъсняхте!
-Знам..Много съжалявам!Няма да се повтори!
-Да се надяваме!Преоблечете се веднага и излезте за 5 обиколки на игрището!
-Но...г-не аз съжа..
-10!
-Но аз..
-Искаш ли да станат двайсет?!
-Не сър!
-Тръгвай веднага!
-Да сър!
Запътих се към съблекалните.Отвътре се чуваха някакви момичета.
-Коя е тази?-Попита някакво русо момиче заобиколено от....
-Ехо??А да почукаш?
-Но това е дамската съблекалня?
-Тогава ти какво правиш тук?Хахахаха-заобиколено от злобарки!
Без да кажа и дума повече влязох и се преоблякох.Въпреки че знаеха че можех да ги чуя не спираха със гнусните си коментари по мой адрес.
-Мога да ви чуя!
-Нас какво ни интересува!Хахаха!-тази русата сериозно започна да ме дразни!Смее се като пача!
Излязох по най бързия начин и отидох на игрището.
1...2...3..4...5..6..7..обиколка -Въздуха не ми достигаше вече...Стефан
Скай я нямаше.Чаках я повече от 10 минути,но тя не дойде написах и 15 съобщения,но тя дори не отговори.Дали е станало нещо?Влязох в час и се надявах да я видя,но я нямаше.
Вторият час беше физическо.Докато играехме волейбол чух треньора да казва на някой да обиколи игрището 20 пъти и...Дали е Скайлър?Трябва да разбера.Нарочно направих провинение и тренера ме изпрати за 5 обиколки.-Хей,Скай!
-Стефан?!Какво правиш тук?
-Да кажем че исках да се измъкна от салона...А ми ти?
-Успах се...Оу и много съжалявам за сутринта...
-Няма проблем.
-За какво искаше да говорим?
Ами сега?Как се обяснява такова нещо?
Как да кажа на момичето, в което съм влюбен,че имам гадже,което...ъгх дори не знам как да я опиша..-Скай аз.....
Хей,хора!Какво мислите за новата глава?Извинявам се за правописните грешки!Според вас какво ще стане между Стефан и Скайлър?Ами Беатрис?Коментирайте ще се радвам да прочета мненията ви!💙💙💙
VOUS LISEZ
Kill Me
Roman pour Adolescents*Скайлър* -Аз се влюбих в Джейк.. -Скайлър ти и Стефан.. -Знам-прекъснах го аз-Но Джейк ме кара да се чувствам себе си. -Скай...те са братя.Какво ще стане със Стефан-подсъзнанието и разумът ми не спираха да спорят. Аз наистина ли се влюбих в Джейк...