Chapter 20

726 24 3
                                    

"Whoop whoop!" Juigt Carel met zijn handen in de lucht.
"It's party time!" Roept Justin door de kamer. Volgens mij zijn ze nu al lam terwijl we net zijn begonnen. Dit wordt een lange avond. Wanneer ik na de andere kant van de kamer kijk winkt Kasper aandachtig naar mij.
Hij maakt een kom hier beweging met zijn handen. Dus ik doe dat, maar ik heb geen idee waarom. "Hey." Zegt Kasper tegen mij als we eindelijk buiten staan. "Hey, waarom moest ik naar buiten komen?"
Hij leunt zich voor over en plant zijn lippen op de mijne.
"Je ziet er zo goed uit vanavond?" Zegt Kasper tegen mij terwijl hij met zijn arm naar zijn rug gaat. Ik bloos. Gelukkig kan hij dat niet zien aangezien het al best donker is.

Pov Matthijs

Ik heb al aantal drankjes op. Ik merk aan mezelf dat ik best licht in mijn hoofd word. "Jongens, ik ga even een frisse lucht halen." Ik wuif mijn hand nog even in de lucht en loop dan naar de achterdeur. Als ik die kant op loop hoor ik al wat bekende stemmen. Als ik op kijk zie ik daar twee mensen staan. Wacht wat? Zijn dat nou Nina en Kasper? Ben ik nou zo dronken? Ik wrijf even heldhaftig door mijn ogen heen. Nee het zijn ze echt. What the fack? Zijn ze nou aan het zoenen? Ik wist gewoon dat er echt iets tussen hun speelde. Mijn gezicht betreurt.
Weetje fack it. Ik loop weer naar binnen en neem wat bacardi met cola. Dit is zo lekker eh. Als ik eenmaal bezig ben is het zonder dat ik het door heb op. Ik ga even Justin zoeken. "Jusssy?"

Pov Justin

"Jussy!" hoor ik Matthijs mij roepen.
Ik draai me om. Ik zie Matthijs mij kant op lopen. "Jaaa?"
"Heb je nog drank?"
Ik kijk de rest van de jongens aan.
Ze lachen & grinniken Matthijs uit. Ik maak me een beetje zorgen normaal drinkt Matthijs nooit zo erg. "Ja tuurlijk in de schuur staan nog wat flessen."
"Yeah!" En Matthijs juigt en draait zich al om. Maar ik draai hem terug. "Doe je wel rustig aan?"
"Juah komt goed"
En weg is ie.

Back naar de Nina Pov

Kasper en ik waren nog wel even door gegaan met intiem doen. Ik bedoel niemand die ons ziet. Davy is toch te druk met zuipen. Die zien we deze avond niet meer. Ik zit nu op een bankje met Kasper ik lig tegen zijn borst aan. "Je bent helemaal van mij." Fluisterd hij sexy in mijn oor. "Kom hier jij." En ik druk me lippen snel tegen de zijnde. Ik schrik op als ik de achterdeur open hoor gaan. Ik zie Matthijs waggelend naar de schuur lopen. Ik fluister naar Kasper. "Jeetje, zie Matthijs." Volgens mij zei ik dat te hard, want hij kijkt om. Shit man straks heeft hij echt iets door. Hij kijkt ons met een prettface een paar seconden aan en steekt een duim op. En hij waggeld weer verder. Oké? "Misschien moeten we zo maar weer naar binnen gaan voordat ze ons door krijgen." "Slim plan." Por ik hem.
We lopen naar binnen. Opeens zie ik daar Cole staan. Hij merkt mij ook op. Ik loop gelijk naar hem toe en geef hem een knuffel. "Ik wist niet dat jij hier ook naar toe kwam?" Merkt hij op "Een feestje zonder mij? Jij bent grappig."
Cole schiet spontaan in de lach.
"Morgen op trainigskamp he." Zegt Cole bijtend op zijn lip wat op een bepaalde manier best aantrekkelijk is.
"Yeasss." Zeg ik enthousiast.
"Ik ben nieuw hier en ik weet niet of je het wilt maar eh."
"Vraag maar raak het maakt niks uit." Onderbeek ik hem als ik Cole hoor twijfelen. "Zullen we samen op een kamer? Jij bent onderhand de enige die ik echt ken. En ik snap als je het niet wilt." Hij kijkt mij bijna met puppy ogen aan. Ik kijk even achterom naar Kasper die in gesprek is met Lasse. "Nee het is oké."
Ik hoor hem opgelucht zuchten.
Mag ik je telefoon? Vraagt hij uit het niets. "Waarom dan?"
"Vertrouw me.."
Ik geef hem mijn telefoon.
"Mijn telefoon nummer hier is ietsje makkelijker." Ik glimlach zwakjes. Als Kasper hier achter komt wordt hij niet echt blij. Nou hij kan me vertrouwen ik vertel het hem straks wel. Cole is echt geweldig. We hebben de grootste lol deze avond. Ik heb in korte tijd een goeie band met hem gekregen. En ik weet nu al best wel veel van hem. Opeens komen Kasper en Frenkie met de opmerking waar Matthijs is. "Die was drank halen in de schuur toch?" Verteld Justin ons.
Kasper kijkt mij aan met grote ogen en de blik niks-zeggen-over aan. Cole, Kasper, Frenkie, Justin, Lasse & ik lopen naar de schuur. De deur zit dicht dit is echt vreemd. We trekken de deur voorzichtig open.
"Omg Matthijs!" Schreeuw ik uit.

~20-08-17~

My Brother's Best Friend Ft. Kasper DolbergWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu