Zkoušky

194 24 54
                                    

Byl krásný slunečný den, jako dělaný na  zkoušky v létání. Byla jsem dost nervózní, přeci jen kdybych propadla, už bych nikdy neviděla Green, Dashie...
,,Speedy to dá!" poskakovala kolem mně Greeny a ve svačinovém balíčku si nesla čokoládu.
,,Green. Nemusí na nás koukat celá ulice." řekla pobaveně Blue Lagoon, další z mých sester.
,,Holky prosím tišejc." řekla sem nervózně.
,,Když myslíš." nasadila uražený výraz Green a dál už šla jako normální pony i když jí to stálo hodně sebeovládání.
Konečně jsme došly ke zkoušecí hale.
,,To zvládneš." usmála se Lagoon a společně s Greeny si sedla na tribunu.
Dashie musela jet za rodiči. Škoda že tu není...

,,Andeia Bayer! Čistíš, letíš, padáš, konec." vysvětlil zkoušící. Hala pomalu utichla a žlutá pegaska s černou hřívou udělala požadovaný ukon.
Porotci kývli hlavou, na znamení postupu.

,,Barin Sellym! Čistíš, letíš, padáš, konec." Klisna letěla ale při pádu nestihla vyrovnat.
Porotci zavrtěli hlavami.
,,Tak tu přece nějakej odpadlík bude." uchechtla se Andeia.
Srdce mi bušilo.
Klisna se odšourala k bráně a slzy jí máčely.
,,Chudák."
,,Zaslouží si to."
,,Pšš."

,,Rainbow Speed! Čistíš, letíš, padáš, konec." vyvolal porotce moje jméno.
Podívala jsem se na Greeny a Lagoon na tribuně. Oči se jim leskly nadšením.
Stoupla jsem na rampu a odrazila jsem se.
Vyčistila jsem oblohu a let jsem zvládla taky dobře. Teď ještě pád.
Sklopila jsem křídla a začala padat  k zemi. Jenže jsem uviděla růžovou magii která mě odhodila na zem. Zatmělo se mi před očima. Prohlédla jsem na porotce kteří kroutili hlavami. Nepostupuju.
Neodvážila jsem se pohlédnout na Grreny a Lagoon.
,,Ahoj." pozdravila mě ta klisna která nepostoupila. ,,Já jsem Barin. Barrie. Ty?"

,,Č-čau j-já jsem S-Speedy." vykoktala jsem. ,,Co se vlastně stalo?"
Byla jsem zmatená. Cítila jsem bolest na kopytě ale nevěnovala jsem tomu pozornost.
,,Spadla si. Něco tě zasáhlo." vysvětlila Barin. Zkoušky už zkončily a tribuny se začali vyprazdňovat. Greeny a Lagoon mi  ještě zamávali než je pořadatel vyhnal.
,,Tak a co bude teď?" zeptala se Barin.

Pořadatel s naštvaným výrazem se blížil k nám. Ukázal na dodávku. ,,Dovnitř. Cestou se stavíme ještě pro pár budižkničemů."

Vítám vás u mojí první knihy <3
#nohate :D
Vystupovaly:
Sokoladka125
RainbowSpeed23

Doufám, že se vám to líbí. Lagoon je moje oc. Ségře se to líbilo. ;)

Továrna na duhu ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat