(Pohled třetí osoby XD)
Greeny ležela na posteli a brečela do polšáře.
,,Speedynko moje kde si?!"
Nedostávalo se jí odpovědi. Speedy byla nenávratně někde ale kde? Chtěla jí zachránit ale nemohla. Ale co znamenala ta růžová magie? Někdo chtěl aby Speedy propadla. Ale kdo? Kdo má růžovou magii?,,Mami! Mami vysvětli nám co se stalo." dožadovala se Greenina dcera Blue vysvětlení. ,,Seš tam zalezlá od té doby co Teta Speedy zakládala zkoušky!".
Greeny se rozbrečela.
,,Mami!" naléhala Blue.Greeny si povzdechla a odemkla. ,,Fajn. Pojď sem. Ale ani muk."
Blue přikývla a sedla si na Greeninu postel. ,,Tak?",,Speedy zkoušku neudělala." hlesla Greeny. Nahlas to znělo ještě hůř.
Blue si přikryla kopytem pusu ale Greeny neskončila.
,,Nějaká růžová magie jí zasáhla. Proto to neudělala. Ale to je nespravedlivý! S Lagoon sme to viděly.".,,Mami?" zeptala se jemně Blue. ,,Můžu něco říct?"
,,Povídej." přikývla Green.,,Četla sem knihu. Psalo tam že ti co neuspějou jdou do.... továrny na duhu." vymáčkla ze sebe.
,,Pokračuj!" vyprskla Greeny.
,,No a...." protahovala to Green. ,,Duha... ona... se... no... nodělázponíků!",,Nerozuměla sem ti. Řekni to ještě jednou." řekla Green.
,,Duha se dělá z propadlíků!",,Cože?!" vyjekla Greeny. ,,Počkat. To... nechceš tím říct..."
,,Chci." přikývla smutně Blue.,,Blue! Musíme ji zachránit! Zavolám Lagoon." panikařila Green.
,,Počkej mami. Nikdo se z Rainbow Factory nikdy nedostal!" namítla Blue.
,,My budeme vyjímka. Půjdeš s náma. Beztak si pořád stěžuješ jaká je tu nuda."Sorry za krátkou kapitolu. Vystupovala BlueBrony
ČTEŠ
Továrna na duhu ✅
FanfictionRainbow Speed skládá zkoušky z létání, avšak nedopatřením je neudělá...