,,Tak sme všichni." přikývl poník v uniformě když k nim přihodil klisnu a hřebce.
,,Já jsem Super Staria." zavrčela naštvaně klisna a očistila si prach z kopyt. ,,Tohle je Green Grass. Sme sourozenci. Vy?"
,,Baria." Vyhrkla Bar a podala si s klisnou ruku.
,,A ty?" usmála se na mě Super.
,,Rainbow Speed. Speedy. Nebo taky kawaii Speedynka," pokusila jsem se o vtip.
,,Čau. Víte kam nás vezou?" otřásl se Grass.
,,Ne tak docela." připustila sem.
,,To továrny na duhu... vede to Rainbow Dash. Dělá duhu z poníků." vysvětlila Staria. Vyprskla jsem.
,,Rainbow Dash?!"
,,Ano." přikývl Green. ,,Šok co?".
,,Moje D-Dashie... S-Sestřička..." koktala sem zděšeně.
,,Ty si sestra Rainbow Dash?" zeptala se Bar. Přikývla jsem neschopná mluvit. ,,Ona mě pozná. Neumí někdo barvit vlasy?" panikařila jsem.
,,Já." řekla Staria.
,,Fakt?! Prosím! Udělej něco!" prosila jsem.
,,Fajn." řekla pobaveně Staria a zavřela oči. Když je otevřela, měla sem růžový vlasy.
,,Teď vypadám jak Fluttershy." přemýšlela sem.
,,A jo. Počkej," řekla Staria a nabarvila mi vlasy na modro. ,,Tak?"
,,Jo to de." usmála sem se. ,,Díky."
,,Není zač." odpověděla Staria ale pak znervózněla. ,,Už sme tady."
,,Ehm. Já se bojím." panikařila Baria.
,,My všichni," odpověděla sem. Green přikývl a zahlěl se na Bariu.
,,No no no." usmála se Super Staria.
,,Co je?" zavrtěl hlavou Green.
,,Nic." odpověděla s úšklebkem Staria.
,,Jasně." zavrčel Green. Dodávka zastavila.
,,Ven!" křikl poník z venku. Staria do mně drcla. ,,Jdi první."
,,Proč-"Už sem šla. Zahnali nás do úzké uličky, která byla dost dlouhá.
Nakonec sme došli k dveřím. Kulatým dveřím.
,,Tudy." pobídl nás nás pracovník. Zahnali nás do místnosti kde se tístnilo spoustu dalších pegasů, kteří čekali na popravu. Rainbow dash vstoupila na plošinu a usmála se.,,Takže," začala, ,,Všichni co jste tady jste úplný budižkničemové. Ale ještě posloužit můžete. Máte tu čest, že budete součástí výroby duhy. Nejdříve jsme duhu vyráběli z kytek a takových dalších kravin, ale pak přišel někdo, Kdo vymyslel ten nejgeniálnější nápad. Vyrábíme duhu z živých poníků. Nejintezivnější barva je když má oběť zlámané kosti. Tak. Dost vykecávání! Ty půjdeš první!"
Ha! Kdo půjde první? :D
ČTEŠ
Továrna na duhu ✅
FanfictionRainbow Speed skládá zkoušky z létání, avšak nedopatřením je neudělá...