Sestry

72 11 7
                                    

Od teď to bude všechno z pohledu třetí osoby XD

Speedy chodila po místnosti sem a tam. Nedokázala se na nic soustředit, natož aby spala.
,,Ty!" vyštěkl někdo. Speedy se otočila a zahlédla pracovníka. ,,Jak se jmenuješ?"
,,Ehm. Blue Speed." vymyslela si Speedy jméno.
,,Pojď za mnou."

Bar a Green na ní vrhly zmatený pohled. Speedy cupitala za pracovníkem, až došli do malé místnosti.
,,Ty si příbuzná Blue Skyes?" zeptal se ochraptělý hlas. Dash.
,,N-ne." dostala ze sebe zmatená Speedy a vyděšeně se rozhlížela po své sestře.

,,Ona totiž unikla! Jako jediná." vysvětlila Rainbow Dash a vynořila se že stínů. ,,A já nedovolím aby unikl ještě někdo."
,,A-ah-a." vykoktala Speedy nervózně. Klepala se. ,,Proč jste si tedy zavolali mně?"
,,Protože se pomstím stává sestřičko." usmála se afektovaně modrá klisna a Speedy se rozbušilo srdce. Ví to! Ó, ona to ví!

,,Sklamala jsi mne. Čekala jsem, že zkoušky uděláš. Ale na druhou stranu, z koho by byla lepší duha, že? A Trixiinou pomocí jsem tě vyřadila ze zkoušek... Dostala tě sem." vysvětlovala Dash a její sestra už jí nepoznávala.

,,Ty!" zaječela Speedy. ,,Zradila jsi mně! Nepřišla jsi se podívat! Věřila jsem ti! A tobě celou dobu šlo jen o to, abys ze mně udělala duhu!"
Dash sebou škubla jako by ji uhodil bičem.

,,Nemusíš přece takhle, Dash. Pojď to napravit! Můžeš pomáhat, Ne vraždit. Ne ničit. Prosím, zkus to." prosíla Speedy a věnovala své sestře pohled.

Její růžové oči se do ní zavrtaly.

,,Ne. Zavřete ji."

Chachachá :D
Dash to víí :P

Továrna na duhu ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat