,,Halóó?" zakřičela Speedy do místnosti a odvrátila se od okna. Na zemi ležela podrá pegaska. Vypadala strašně.
,,Speedy?" zašeptala vyděšeně. ,,Ne že to neni pravda."
,,Dash? To jseš ty?" zeptala se žlutá klisna.,,Ano. Neovládla mně moje zlá stránka, že ne? Nejen v továrně na duhu...?" šeptala vyděšeně Dash. Speedy k ní přistoupila a pohladila ji kopytem. ,,Všechno bude dobrý, Lag a Greeny nás odtud dostanou."
Už tomu začínala věřit, když se otevřely dveře a do místnosti přistály Green a Lagoon.
,,Ne." vyděšeně zašeptala Speedy.
,,Máme ještě jednu šanci," zamyslela se Lagoon. ,,Blue."***
Blue se schovala za sloup. Pracovníci právě odváděli dvě klisny, Lagoon a Green.
Musí myslet.
,,Hm." zamyslela se. Rozběhla se k oknu a zaťukala na všechny.
Speedy, Lagoon, Greeny.... Rainbow Dash!
Otočila se a odletěla. Letěla za princeznou Celestií a Lunou. Byla hloupá, že jim nic neřekla.
Když doletěla k zámku přistoupila k princeznám a uklonila se.
,,Pojďte se mnou," řekla ,,Je to naléhavé."
Princezny si vyměnili pohled a kývly.***
,,Tady." ukázala Blue na továrnu. ,,Rainbow dashina zlá verze vraždí propadlíky... a uvěznila tu dobrou společně se Speedy, Lagoon a Green!" vysvětlovala.
,,To je vážné." pokývala hlavou Luna. Obě princezny přišly k oknu a pomocí magie vysvobodili všechny uvězněné, a To i propadlíky.
,,Tak." promnula si kopyta Celestia. ,,Leťte! My to tady zvládneme,"
Všichni se rozstěli, až na Dash. Věnovala Blue pohled. ,,Díky."Celestia vytáhla pomocí své magie zlou Dash a ostatní pracovníky.
,,Zavřeme je do vězení," řekla Luna. ,,A odteď nechci duhu ani vidět!"Tak tohle je oficiálně konec :D
ČTEŠ
Továrna na duhu ✅
FanfictionRainbow Speed skládá zkoušky z létání, avšak nedopatřením je neudělá...