Lagoon šla po chodbě. Nikde ani nepípla myš. Její kroky se rozléhaly.
Místnost se zdála nekonečná.
Najednou Lag uviděla světlo. Žluté světlo.
Promnula si kopyty oči, aby zjistila co to je a zároveň, aby stlumila zář.
Překvapeně vydechla, když zjistila co to je.,,Speedy?"
,,Ano To sem já." přikývla klisna a usmála se. Lagoon se zdála... pobledlá.
,,Ty jsi duch?"
,,Ne," řekla Speedy. ,,Ještě žiju. Ale přijďte mne zachránit rychle. Dash zachvilku zjistí, že jsem to já a zabije mně."
,,Jak to všechno víš?"
,,Mám intuici, Lagoon. Prosím!"
,,Speedy..! Ne!"
Speedy začala mizet. ,,Už musím." řekla. ,,Ale snažte se zjistit, kdo mi chtěl ublížit."
,,Slibuju." přikývla Lagoon a vzbudila se.
***
Luna se právě procházela a pozorovala pokojné sny poníků. Hlídala, aby nikoho nenavštívila noční můra, či něco horšího. Věšecké sny ani sny kde někdo dělal něco důležitého co se stane nemohla ovlivnit.
Najednou se podívala na sen Lagoon.
Uviděla Speedy a Lag jak si povídají a slyšela jejich slova:,,Ne, Ještě žiju. Ale můj čas se krátí."
,,Cože?" vyjekla Luna do tmy. ,,Jak můj čas se krátí? Přece nechce říct že Speedy...." nedořekla to. Zlomil se jí hlas.
,,Speedy nesmí zemřít." řekla nahlas, ale to už jí přišla vystřídat Celestia.
,,Uáách. Dobré ráno, sestro. Jdi si odpočinout."
,,Jasně." pokusila se Luna o co nejmilejší úsměv. V hlavě si však říkala: To určitě.
Sestra jí věnovala ještě jeden úsměv a nechala vyjít slunce.Pardon za dílku XD
Škola je hrozná :/
ČTEŠ
Továrna na duhu ✅
FanfictionRainbow Speed skládá zkoušky z létání, avšak nedopatřením je neudělá...