Stario?

98 15 3
                                    

Zatočila se mi hlava, když Dashg ukázala na Stariu. (Já musela :()
Kolem ní se shkukli pracovníci, a odvedli ji na plošinu. Klepala se a pohledem našla Greena.
,,Zbohem." zašeptala.
Green měl v očích slzy. Chtěl svojí sestru zachránit, ale ona ho zadržela. ,,Nedělej si to horší!"
Rainbow Dash připnula kobylku na stroj. Obličej měla zkroucený strachy.

,,Teď." rozkázala Dash. Jeden z pracovníků pohnul pákou a stroj začal Stariu mučit. Ječela, až jsem si přikryla uši.
Uslyšela jsem křupani kostí. Staria měla na obličeji bolestnou grimasu ale už ani nezaječela. Takovou radost Dash neudělá!

Dash se surově zasmála. Dál už to popisovat nechci. Bylo to strašné. Ale co bych pro vás neudělala.
Staria začala ječet ale pak její jekot utichl. Vydechla naposledy.

,,Tak. Takhle všichni dopadnete!" zachechtala se Dash a odešla.

***

,,Blue. Kde je ta továrna?" panikařila Lagoon, když si poslechla vyprávění Greeniny dcery.
,,V cloudstalu. Vážně tam chceme?"
,,Ano!" vykřikly Green a Lagoon zároveň. ,,Přece tam Speedy nenecháme!"
Blue polkla. Její vzpomínka na továrnu... je to děsivé místo.
,,Tak pojďte tudy. Dovedu vás tam."
,,Ok."

Dneska je ještě jedna ale kratší X3
Doufám že se vám kniha líbí. Nečekala jsem takové ohlasy X3
Udělám soutěž jako speciál za 30 follows, co vy na to? :D

Továrna na duhu ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat