Toparlandım bir kaç güne. Hem çalışacakmış amcasıyla birlikte en azından görme şansım var.
Bir kaç günden sonra tekrar buluşuyoruz.Neler olabileceğini önceden kestiriyorum. Engelleyeceğimide sanmıyorum.Matt geldi. Kolumdan tutup götürdü. Durduğumuzda sımsıkı sarıldım Kalp atışlarına kadar hissedebiliyordum. O an zamanın durmasını istiyordum kafamı yukarıya kaldırdığımda dudaklarımı kaplayan bir şey vardı. Bu, bunlar Matt'in dudaklarıydı. İkimizinde gözleri kapalıydı. Dudaklarımı bıraktığında öyle sımsıkı sarıldı ki sanki onu bırakmamdan korkuyormuş gibiydi. Hangi insan nefes almayı bırakabilir ki .
- - -
Birbirimize daha çok bağlandığımızın farkındayım artık.Bazen çok kırıyor beni.Her ilişkide olabilirdi bunlar. Samatha'ya ne zaman anlatsam büyütüyorsun diyordu. Hayır büyütmüyordum sadece seviyordum onu. Matt benim her şeyidmdi artık. Hayatıma anlam veren tek kişiydi.
Bu iyi mi ? kötü mü ? bende bilmiyorum sanırım. Eğer bir gün bırakırsa. Ah Angelina yapma bunu kendine. Matt seni bırakmaz . Sende onu bırakmazsın. O yüzden korkmana gerek yok artık.
- - -
Nasıl uyumuşum bende farkında değilim. Çok yorulmamıştım oysa ki. Bir yerden tık tık sesi geliyor. Hey pencereme taş atanda aptalda kim öyle. Elime odamdaki saksıyı aldım. Sanırım kafasına fırlatacaktım. A- Ama bu samatha. Ne işi vardı burada. Ah aptal kafam inip kapıyı açsam iyi olacak.
- Angelina o saksıyı kafama mı atacaktın ?
- E evet seni başkası sandım
-Matt mi sandın yoksa ? Aa yanıldım matt olsaydı sonuçlar farklı olurdu.
-Samatha artık saçmalıyorsun. Ne oluyor böyle
-Angelina seni üzmek istemem ama matt'i düşündüğün gibi kimseyi düşünmüyorsun artık
-Samatha o benim sevgilim düşünmeliyim
-Angel bende Samatha. Unuttuysan tanışalım en iyi arkadaşın olan. Matt seni oyuncak haline getirdi.
- Samatha artık konuşmayı kes. Yoksa kötü olacak konuyu kapatalım artık. Kahvaltı ettin mi ?
-Angelina konuyu değiştirmekte başarılı değilsin Ama hayır kahvaltı yapmadım.Ben salondayım sende mutfağa geçsen iyi olur.
-Emredersin küçüm hanım
Oyuncak mı ? bu kelime beni etkiledi sanırım. Bildiği bir şey mi var acaba . Yoksa beni delirtmek için mi yapıyor bunu. Kapı çaldı. Umarım kapıyı açmayı akıl eder. Üzerimi giyinsem iyi olacak.
Duş almalıyım . Samatha bekleyebilir sanırım. Ve kapıyı çalan her kimse.
-Angel Angelina hadi gel artık
-Bekle biraz saçlarımı kurutmam gerek
-Burada senin için bir sürpriz var ama
-Yoksa kahvaltı mı hazırladın
-Ah Angelina beni çok yanlış tanımışsın.
Nedense hiçte merak etmiyordum. Sonunda ne giyeceğimi buldum.Bu elbiseyi giymeyeli uzun zaman olmuştu. Merdivenlerden aşağıya doğru inerken evde ailemden kimse olmadığının huzuruna varıyorum. Şimdi kahvaltı hazırlamalıyım
N-Ne mutfakta kahvaltı hazırlayan Matt miydi _? Biri beni tokatlasın.
-Angel Angelina sınavdan A+ aldığında bile bu kadar şaşırmıyordu. Evet mutfaktaki matt.
-Şe- Şey şaşırmadım beklemiyordum sadece.
-Hadi ama çok sevindin belli beyaz atlı prensin geldi işte. Benim için baş belası.
Söylediklerinin hiç birini umursamıyordum. Tek düşünce gidip sarılmaktı. Arkasını döndü ve gülümsedi. Tanrım kalbim yerinden çıkacak gibiydi.