- Ce dracu' se petrece aici ?! Vocea lui Zayn urla si toata lumea isi intoarce atentia catre noi. Oh nu. Asta nu se va intampla inauntru !
Ma ridic in picioare urmata de fete si se pare ca si de Andrew. Ma indrept spre iesire din club urmata de Andrew apoi de fete si baieti. Andrew nu sti in ce te bagi ! Imi spun in minte si ies din local. Cand toti ies afara o liniste de mormant se asterne si asta ma nelinisteste mai rau decat ceea ce ma asteptam sa se intample de fapt. Simt o mana mangaindu-mi spatele si caut posesorul acestuia dar o urma usoara de dezamagire imi strabate corpul cand vad ca e Andrew.
- Inaite sa o luati razna sa stiti ca fetele nu au nici un amestesc in asta. Doar nu voiati sa taca ca mutele cand eu i-am invitat pe baieti la masa. Asa ca ati face bine sa va varsati furia pe mine. Le spun celor 5 furiosi care stau incordati in fata mea si lucrul interesant e ca sunt 5.
- Ce dracu, Jade ? Daca tu iti faci de cap cu toti asta nu inseamna ca trebuie sa le tragi si pe restul fetelor in rahatul tau. Vocea furioasa a lui Zayn se aude din nou si un soc imi strabate corpul iar o durere de cap se instaleaza cat ai clipi. Doar nu a spus asa ceva !? Imi intorc privirea socata spre el si in drumul meu observ ca toti sunt la fel de socati ca mine. Merg cu pasi furiosi spre el si ii dau o palma cu toata forta mea si fata sa se intoarce in cealalta parte. Lacrimile navalesc peste obrajii mei si ma intorc urcandu-ma in masina. Derapez din parcare si ma indrept spre, nici eu nu stiu unde, cu o viteza care creste constant. Imi las lacrimile sa curga si voalul de ceata se asterne peste ochii mei. Aud zecile de claxoane in urma mea carora nu le dau importanta si imi aud telefonul sunand. Numele Arianei imi apare pe ecran dar ii resping apelul dupa care imi inchid telefonul de tot.
Ma indepartez de centrul orasului si am impresia ca ma indrept sprea cea mai apropiata iesire a orasului. Apas mai tare pedala de acceleratie si acul indica 180 km/h. Schimb vitezele din ce in ce mai repede si masina incepe sa zboare pe autostrada lata dar totusi eu am ajuns pe contrasens si era sa fac 3 accidente. Trag pe banda mea din nou si acul masinii indica 200 km/h. Asa mai vii de acasa. Ma apropii de iesirea din oras si ies fara sa mai stau pe ganduri din acesta. In fata mea se intinde un drum drept care trece prin mijlocul unei fel de poiana, O iau pe un drum laturalnic si incetinesc considerbil privind prin jur. Incetinesc mai mult cand drumul devine din pietris si se in cele din urma se sfarseste.
Cobor din masina si un susur de apa se aduce de undeva din fata mea asa ca merg spre sunet. Dupa cateva minute de mers e jos dau peste un rau care curgea destul de agitat. O iau in susul lui iar dupa alte minute de mers dau peste cel mai frumos loc pe care l-am vazut in viata mea. O cascada aproape ireala se afla in fata mea si am impresia ca sunt in alta lume. O salcie imensa era pe partea pe care eram si eu asa ca ma indrept spre ea si ma asez sub crengile aplecate lasand lacrimile calde sa imi brazdeze chipul.
De ce face asta ? Vrea sa distruga tot ceea ce e frumos in jurul meu ? Vrea sa ma distruga pe mine ? Care e defapt scopul lui datorita caruia imi face asta ? Cu ce i-am gresit ? De ce eu ? O parte din miile de intrebari imi tot rasuna in timpan dupa care aud din nou cuvintele lui pline de venin. Cum poate sa creada ca eu fac una ca asta ? Cum sa imi fac de cap cu toti cand eu de fapt am fost dezvirginata in urma unui viol ? Cum poate spune una ca asta nemernicul ala ? Nici nu stie cat am suferit in urma acelei amintiri groaznice si el imi spune ca imi fac de cap ? Il urasc, din toata inima il urasc ! Ma urasc pe mine ca am venit la colegiul asta blestemat.
Lacrimile parca nu se mai opresc si suspinele incep si ele sa iasa din gatul meu. Aerul pare ca nu imi mai intra in plamani si privirea incepe sa mi se intunece. Urechile mele se mai tin se dingurul sunet din jurul meu, cascada, dar in cele din urma un tiuit se face auzit peste aceasta. Inima incepe sa imi bata cu putere in piept si simt cum ceva ma trage tot mai tare in visare pana cand abisul negru ma inghite cu totul. Se pare ca de data asta nu am invins criza mea de disperare.
CITEȘTI
He Destroys Me // Zayn Malik FF
Fanfiction"-Iartă-mă ! Te rog iartă-mă.....va fi ultima dată. Spun plăngând -Nu ! Mi-a fost de ajuns, nu mai vreau să te văd niciodată. Îmi spune pe un ton rece şi dur. Încep să cred că am avut alături un străin -Asta ai vrut de la bun început, nu-i aşa ? Ai...