Capitolul 27 - Tatuaj complet si surpriza ciudata !

286 22 9
                                    

O durere de cap ametitoare si o senzatie de voma in stomac isi fac simtite prezenta de indata ce devin constiienta. Ma ridic in sezut si imi deschid ochii insa nu recunosc nimic din jurul meu.

Ma aflam intr-o camera intunecata iar singura sursa de lumina era un geam micut. Bajbai langa mine si ma indrept spre usa pe care batea lumina si verific pe langa ea dupa un intrerupator.

Eram intr-o camera normala in care se afla un pat, un dulap si o masa cu un scaun. Trag de usa dar se pare ca era incuiata, doar nu am fost rapita din nou ?

Imi caut telefonul prin buzunare dar nu dau de el asa cama intorc la pat sa verific daca e acolo. Dau de el si apelez numarul lui Zayn. Dupa cateva tonuri robotul enervant se face auzit si tip frustrata.

Aud cum usa se deschide asa ca imi ascund telefonul si ma intorc spre ea doar ca il vad intrand pe Nick.

- Uite cine s-a trezit. Remarca Nick si imi dau ochii peste cap.

- Ce vrei ? Il intreb rece.

- E simplu, te voiam pe tine si acum te am, va trebui doar sa ma vrei si tu.

- Niciodata ! Spun dezgustata.

- Asta se poate schimba, draguta, m-ai iubit o data, o poti face si acum. Spune si se aseaza pe pat.

- Unde suntem ? Il intreb ignorand ceea ce tocmai a spus.

- Asta nu iti voi spune. Ranjeste si se ridica.

- Scarba ! Il scuip.

- Ei destul, acum vreau sa ma saruti de la revedere. Spune tuguindu-si buzele spre mine.

- Nici in o mie de ani. Spun departandu-ma de el.

Se apropia repede de mine iar eu nu stiam unde as putea fugi de el. Ma indepartez cu fiecare pas pe care il face pana spatele imi atinge usa nenorocita iar el ranjeste satisfacut.

Isi aseaza mainile pe talia mea insa i le indepartez imediat. Imi prinde fata cu o palma si isi apropie fata de a mea dar ii dau un picior de toata frumusetea unde il durea mai tare si imi da drumul destul cat sa ii pot aplica un alt picior dar de data asta in abdomen si il indepartez considerabil de mine.

Ma intorc ca sa deschid usa dar cand sa ies imi simt mana apucata si ma trage inauntru.

- Tarfa nenorocita ! Scuipa si imi da o palma.

- Sa te duci dracului. Il scuip din nou

Imi prinde mainile si mi le duce deasupra capului tinandu-le strans cu o mana iar cu cealalta imi prinde barbia fortandu-ma sa ma uit la el. Ma zbat incercand sa scap insa si picioarele imi erau prinse intre ale lui fara sa le pot misca pentru a ma apara.

Isi coboara fata spre a mea si incerca sa ma sarute insa imi stransesem buzele puternic nereusind.

- Saruta-ma ! Tipa si ma face sa tresar atunci fiind momentrul in care limba lui intra intre buzele mele. Simteam cum stomacul mi se strange iar senzatia de voma reapare. Il musc de limba puternic ceea ce il face sa se indeparteze si sa imi mai dea o palma.

- Tarfa naibii ! Tipa si imi loveste mainile de perete.

Continua sa ma tina lipita de perete si imi sfasie bluza lasandu-ma doar in sutien. Isi apleaca capul spre sanii mei si ma zbat mai tare incercand sa il opresc dar nu reuseam.

- Lasa-ma ! Tip cat ma tin plamanii si continui sa ma foiesc. Imi priveste ochii dupa care imi smulge si sutienul privind flamand. Isi coboara gura spre unul dintre sanii mei ceea ce il face sa imi coboare si mainile mai aproape de cap lucru de care am profitat de indata.

He Destroys Me // Zayn Malik FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum