- Fugi ! Vocea lui Zayn ma face sa tresar si vad cum e tarat spre locul in care ma ascundeam iar dupa ce arunc o privire spre el dau sa fug dar picioarele nu ma asculta. Imaginea lui imi oprea orice miscare. Fata lui era brazdata de lacrimi si sange se scurgea de la spranceana lui stanga si din nas. Cele doua gorile care il trageau la propriu dupa ei aveau privirea spre mine si se apropiau cu pasi mari.
- Fugi ! Striga iar iubitul meu si de data asta reusesc sa ma deplasez. De indata ce ies din tufisuri focuri de arma se aud si imi dau seama ca imi erau destinate mie. Eram intr-o padure, era noapte si extrem de frig. Ce se intampla ? Ma uit in spate si vad mai multi barbati fugind dupa mine. Cand imi intorc privirea in fata era prea tarziu pentru ca deja pasisem. Cadeam in gol de pe stanca uriasa si alte focuri de arma se auzeau pana cand o durere imensa imi strapunge soldul si scot un tipat ascutit.
******
- Iubito e in regula, sunt aici ! Ma simt zgaltaita si ma ridic in fund dand de iubitul meu. Ma uit in jur si vad ca eram in camera mea din campus. Imi sterg transpiratia care mi se scurgea pe frunte si il iau pe Zayn in brate care ma privea confuz dar imi raspunse imbratisarii.
- Zayn ! Ma aud suspinand si mana lui incepe sa se miste pe spatele meu.
- Shh, a fost doar un cosmar. Sunt aici. Spune si imi mangaie si parul. Ma urca in bratele lui si incepe sa se legene cu mine in brate, ma simteam ca un copil in bratele tatalui sau. Suspin pe umarul lui din ce in ce mai rar si Zayn ma coboara din bratele lui asezandu-ma pe pat. Ma acopera si ma saruta pe frunte dupa care se indreapta spre usa.
- Unde mergi ? Il intreb cand deschide usa.
- Acasa ? Spune si ma incrunt. Doar nu ma lasa singura tocmai acum ?
- Nu ramai cu mine ? Vocea mi se frange si privirea mea ii paraseste irisii ciocolatii.
- Vrei ? Spune inchizand usa si nu spun nimic doar ii privesc ochii. Se aseaza pe pat si se descalta dupa care isi da jos si geaca de piele si blugii negri. Era schimbat in hainele sale obisnuite.
Ii fac loc dandu-ma spre perete si se baga si el sub patura. Ne privim in ochi fara sa spunem ceva si nici nu realizez cand ma lipesc de el. Ma cuprinde in brate si senzatia de protectie imi cuprinde corpul din nou.
- Noapte buna, iubitule ! Spun si il sarut pe gat pentru ca doar acolo ajungeam cu buzele.
- Noapte buna, ingerule ! Spune si el si ma saruta pe frunte. Sigur ca fluturii erau prezenti si ei, ca de fiecare data cand el e in prezenta mea insa de data asta agitatia lor imi provoca placere si adorm imediat la pieptul lui.
******
- Fir-ar sa fie ! Imi aud iubitul injurand si imi deschid ochii. Desigur ca de indata ce o fac izbucnesc in ras si il vad privindu-ma si inghetand in pozitia in care era. Adica cu un picior ridicat incercand sa isi traga blugii pe el sau de pe el si cu o maneca a gecii bagata in celalat picior.
- Ce ai patit ? Spun cand imi domolesc rasul.
- Telefonul tau a inceput sa imi cante in cap si am cazut din patul ala minuscul, fir-ar al dracu sa fie de pat, cu piciorul in geaca si unul in blugi. Cum doamne sa cazi asa ? Doar el putea face asa ceva, ma jur. Stai, a zis ca mi-a sunat telefonul ? Cat e ceasul ?
Sar ca arsa din pat si imi iau telefonul de pe jos aducandu-l la viata. Ceasul indica ora 07:45. La dracu ! Mai am 15 minute !
Alerg spre dulap de unde iau primele haine ce imi vin in mana si merg sa ma imbrac rapid. Nu mai aveam timp sa ma si machiez asa ca imi trec peria prin par de 2 ori dupa care ii periez dintii si ies din baie. Il vad pe Zayn razand de mine si arunc cu un caiet de pe jos dupa el dar se fereste. Prea bune reflexe are. Imi iau bocancii negri si ii incalt repede topaind la al doilea cand incerc sa imi iau si geanta si telefonul. Zayn doar ma privea razand si jur ca i-as da una de sa ii pice dintii pe jos. E prea enervant uneori.
CITEȘTI
He Destroys Me // Zayn Malik FF
Fanfiction"-Iartă-mă ! Te rog iartă-mă.....va fi ultima dată. Spun plăngând -Nu ! Mi-a fost de ajuns, nu mai vreau să te văd niciodată. Îmi spune pe un ton rece şi dur. Încep să cred că am avut alături un străin -Asta ai vrut de la bun început, nu-i aşa ? Ai...