* Justin's pov *
O vad ridicandu-se de langa mine si incepand sa alerge spre o masina din parcare. O iau si eu la goana dupa ea incercand sa o prind din urma dar tocmai pe cand sa ajung langa ea deapreaza si dusa e.
De ce naiba a trebuit eu sa ma trezesc vorbind. Mai bine taceam si era si acum langa mine. Nu stiu cine e dar un lucru stiu sigur, ea trebuie sa fie a mea cu orice pret.
Ma indrept spre barlog si imi pun unul din oameni sa caute numarul masinii fetei. Cat timp cauta ma duc spre sala de antrenamente sa vad in ce stadiu se afla ceilalti cu pregatirea pentru invazie. Desi stiu ca am mai multi oameni ca Malik daca e adevarat ce am auzit si el e aliat cu C&B nu prea stiu ca sa spun de victoria aia.
-Am gasit-o ! Il aud pe Jamie cum striga si maresc pasul in directia lui.
- Cine e ? Il intreb inainte sa ajung langa el.
- Masina a fost cumparata de Jade Campbell in urma cu cateva luni din reprezentanta. E studenta la aceeasi facultate cu Malik.
- O vreau prinsa si adusa la mine cat mai repede posibil. Urmariti-o si cand o puteti lua o aduceti in barlogul din padure.
- Zis si facut. Imi spune si merge sa caute niste baieti pentru a-mi indeplini ordinul.
* Zayn's pov *
"- Daca e Bieber jur ca il omor cu mana mea. Nu o sa mai apuce sa atace el nimic." Tip in telefon in timp ce gonesc pe strazile Londrei spre locul in care i-a fost receptionat ultima data telefonul iubitei mele.
De ce naiba nu am putut sa merg cu ea. A trebuit eu sa stau ca prostul acasa. Daca eram cu ea acum era bine. Imi vine sa urlu, sa imi rup carnea de pe mine. Am spus ca nu o mai lasa singura si exact asta am facut. Dar stiu ca ea e puternica si poate sa faca fata oricarui lucru, trebuie sa o faca.
Ajung si ii vad masina cu usa deschisa insa ea nici vorba sa fie inauntru. Ma indepartez de ea luandu-ma dupa urmele de bocanci de pe jos si ajung intr-un loc in care pasii sunt mai multi si mai apasati. Nu, nu se poate. Au luat-o ! Nu a reusit sa scape de ei.
Ma las in genunchi si urlu cat ma tin plamanii. Lacrimi mi se preling pe fata in timp ce ma las prada suferintei.
* Jade's pov *
Ma trezesc intr-un loc intunecat inconjurata de un miros intepator si puternic de mucegai. Incerc sa disting ceva din camera asta insa nu pot vedea decat o usa in slaba lumina care abea intra pe o fereastra micuta.
Ma ridic de pe salteaua slinoasa pe care eram intinsa si ma intrept spre usa tragand de ea, fara nici o sansa de a o deschide pentru ca bineinteles ca era incuiata.
Cum naiba sa scap eu din locul asta jegos si mai important, cine dracu a indraznit sa ma rapeasca. M-am saturat sa pic mereu ca fraiera in capcanele tampitilor. M-am saturat ca de fiecare data sa astept sa fiu salvata, nu sunt vreo inocenta fricoasa, vreo printesa neajutorata care nu se bazeaza decat pe servitorii ei. Voi pleca de aici si de va trebui sa omor 100 de oameni.
Aud pasi si ma ascund dupa usa. Nu se aude nici o voce deci e foarte probabil ca cel care vine sa fie singur asa ca ma pitesc mai bine pentru a putea sari pe el cand intra si sa scap naibii de aici.
Aud cheia rotindu-se in usa. Individul care a descuiat intra iar dupa ce inchide usa ma ridic in picioare si ii dau un pumn in gura dupa care un picior in ceafa si cade inconstient pe jos. Il caut prin haine sperand sa gasesc un pistol sau orice altceva ca sa scap de aici si gasesc un FN Browning M1910.Ajung pe un hol, la fiind si asta foarte slab iluminat de doua neoane si ajung in fata unei usi mari din metal. Ma aplec sa pot vedea sau auzi ceva de dincolo de usa insa nu se aude nimic. Ridic pistolul pregatita sa trag si deschid usa.
CITEȘTI
He Destroys Me // Zayn Malik FF
Fiksi Penggemar"-Iartă-mă ! Te rog iartă-mă.....va fi ultima dată. Spun plăngând -Nu ! Mi-a fost de ajuns, nu mai vreau să te văd niciodată. Îmi spune pe un ton rece şi dur. Încep să cred că am avut alături un străin -Asta ai vrut de la bun început, nu-i aşa ? Ai...