Capitolul 30 - First time

326 15 19
                                    

- Sunt pregatita, chiar imi doresc asta si stiu ca si tu vrei. Ii spun cand ma despart din sarut.

- Esti sigura ? Intreaba nesigur.

Imi apas buzele de ale lui pentru a-i raspunde intrebarii si imi cuprinde soldurile cu mainile lui framantandu-le in timp ce ne indreptam spre pat.

Il imping pe pat si ma indrept spre sticla de sampanie pe care am cumparat-o si umplu cele doua pahare. El ma privea stand sprinjinit in coate si apuca paharul cand i-l inmanez.

Ma asez si eu sorbind din al meu si imi ling buzele dupa ce simt aroma dulce a bauturii. Isi mareste ochii si aproape arunca paharul apucandu-ma de solduri. Imi pun si eu paharul cu greu pe noptiera de langa pat si imi infasor bratele in jurul capului sau.

- Destul cu asta. Maraie si incepe sa ma sarute salbatic pe gat. Scot un geamat cand dintii lui imi intra in piele si sug mica portiune de piele.

Ii prind marginile tricoului si i-l dau peste cap. Ma priveste pentru o clipa in ochii dupa care isi lipeste buzele de ale mele pornind un sarut plin de dorinta. Ii inconjor talia cu picioarele si incep sa imi misc pelvisul impotriva miscarilor lui provocandu-i un geamat.

Ii sug buza inferioara dupa care i-o musc usor si imi asez un ranjet cand se indeparteaza. Il pun sub mine ranjind si imi aplec buzele spre ale lui pentru a-i lasa un pupic si cobor pe maxilar sugand si lingând din cand in cand. Ajung la gat si aplic acelasi tratament insa sug mai puternic ca sa fiu sigura ca o sa ramana un semn. Imi ridic buzele spre urechea lui si ii sarut portiunea din spatele ei.

- Al meu ! Spun si el maraie. Schimba iar pozitia eu fiind sub el acum. Isi strecoara mainile sub spatele meu si imi desface sutienul cat ai clipi dupa care il arunca si se ridica desupra mea precum un zeu ce era.

Isi linge buzele si imi asalteaza sanii cu buzele sugand, masand, lingand portiuni din jurul ridicaturilor mici si nervoase. Imi arcuiesc spatele cand una din mainile lui ajunge presata de materialul fin al chilotilor mei si scot un geamat cand incepe sa o frece usor peste loc.

- Prea multe haine. Ii spun si incep sa ii trag jos pantalonii mulati pe care ii purta. Acestia scot cateva pocnituri si incep sa rad urmata de el.

- Usor, iubire. Inteleg ca esti nerabdatoare dar nu rupe hainele de pe mine. Imi spune el cand iese din pantaloni.

- Taci ! Ii spun si ma intind dupa el pentru a-l trage deasupra mea. Alte doua pocnituri se aud cand imi desface clamele de la lenjerie si imi trage de pe picioare dresurile.

Urca cu saruturi de la degetele picioarelor pana la baza chilotilor apoi coboara si procedeaza in acelasi fel si cu celalalt. Se ridica din nou pentru a ma privi si ranjeste usor lingandu-se pe buze si privind la singura bucata de material care ma mai acoperea. Inghit in sec cand realizez ce are de gand dupa care imi musc buza si ii aprob intentiile din privire.

Imi trage jos si chilotii din dantela si sufla aer cald peste zona mea sensibila. Scap un suspin de placere si ma las invaluita in senzatia divina si pielea de gaina pe care o aveam.

Buzele lui fac contact cu pielea subtire si un geamat gutural imi scapa. Ranjeste peste pielea mea si incepe sa isi arate priceperea in ceea ce face, si a dracului daca nu se pricepe.

- Hai iubito ! Il aud gemand. Desigur ca asta era singurul lucru de care mai aveam nevoie ca sa termin fix peste buzele lui pricepute.

Se ridica si isi linge bine buzele dupa care ma saruta. Gustul sarat imi invadeaza gura odata cu limba lui. Ii cuprind abdomenul cu bratele si trasez linii imaginare pe spatele lui cu unghiile. Ii apuc betelia boxerilor si ii trag jos simtind cum ii eliberez micul prieten de distractie.

He Destroys Me // Zayn Malik FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum