Ma trezesc din cauza unui zgomot care se auzise in camera insa nu imi deschid ochii.
- Fir-ar a dracu ! Il aud pe Zayn si imi inabus un chicot in perna.
Ridica lampa si o pune la locul ei dupa care se indreapta spre baie. Presupun ca isi face un dus. O idee imi rasare in minte asa ca o pun in aplicare cat ai zice peste. Ma descopar si ridic tricoul pe care il purtam mai sus de fund. Imi iau o pozitie care sa nu dea de banuit ca m-as fi trezit si imi inchid ochii.
Aud apa oprindu-se si usa de la baie care se deschide. Trag cu ochiul spre iubitul meu care avea o fata de milioane si il vad inghitind in sec.
- Fir-as a dracu, femeia asta o sa ma omoare daca mai doarme asa. Injura a doua oara si ranjesc subtil.
Se apropie de pat si incearca sa ma acopere insa nu reusea pentru ca cearsaful era sub mine si il aud oftand.
- Presupun ca va trebui sa ma obisnuiesc cu asta pana cand va putea fi in totalitate a mea si ma rezum la placere manuala. Spune si imi inabus din nou un chicot. Ma intorc cu fata la el si imi deschid incet ochii clipind des pentru a ma obisnui cu lumina.
- Buna dimineata. Ii spun cand il vad in fata patului privindu-ma cu ochii mari.
- Neata iubito. Imi spune si vine spre mine pentru a ma saruta. Imi pun bratele dupa gatul sau si il trag peste mine desi era inca ud.
- Ei bine asa sa ma tot trezesc. Fluier si el chicoteste.
- Cred ca ar trebui sa dormi cu o pereche de pantaloni altfel s-ar putea sa te trezesti cu mine peste tine. Spune privindu-ma serios si chicotesc.
- Mi-e bine asa. Spun si il trag in alt sarut la care mi-a raspuns instant.
O mana isi face drum de la genunchiul meu spre gat iar in cealalta se sprijinea pentru a nu ma strivi sub greutatea lui. Imi urc mainile in parul sau ud si trag de firele negre. Ma invart pentru a ajunge eu peste el si ma ridic in fund peste erectia sa care as putea spune ca era cam prea mare pentru un om si imi asez mainile pe abdomenul lucrat.
Ii capez privirea cu a mea dupa care ii analizez mai bine trupul pictat cu cerneala neagra. Ma aplec din nou peste el si il sarut cu pofta iar el imi cuprinde mijlocul in brate lipindu-ne trupurile mai puternic. As putea face asta toata ziua.
- Iubito, ar trebui sa mergem la scoala. Spune printre saruturi si cedez mergand si eu la baie pentru a-mi face rutina. Aleg niste haine negre la intamplare pe care le imbrac si in picioare imi iau o pereche de cizme cu toc inalte pana la genunchi. Iarna isi face simtita prezenta in sfarsit cum era de asteptat avand in vedere ca eram in decembrie.
Cobor la parter si merg spre bucatarie unde il gasesc pe Zayn sprijinit de blatul bucatariei. Se aseaza la masa tragandu-mi si mie scaunul din dreapta sa si ma asez si eu cu un zambet. Nu am putut sa nu observ felul in care blugii sai ii stateau stransi pe picioarele lungi iar tricoul negru simplu era mulat pe corpul lui scotandu-i in evidenta formele. Ar putea fi foarte bine si model la felul in care arata nu doar capul unei mafii.
Doua farfurii incarcate cu omleta, bacon si paine prajita se aflau in fata noastra si am inceput sa devorez farfuria la propriu sub privirea amuzata a iubitului meu.
- Ce ? Il intreb cu gura plina.
- Nimic, doar ca esti atat de dragalasa. Imi spune si plaseaza un pupic pe maxilarul meu continuand sa manance.
Imi pun farfuria in chiuveta si beau un pahar de apa asteptand sa isi termine si el micul dejun.
- Haide. Ma prinde de mana si ma trage afara din bucataria spatioasa.
CITEȘTI
He Destroys Me // Zayn Malik FF
Fanfiction"-Iartă-mă ! Te rog iartă-mă.....va fi ultima dată. Spun plăngând -Nu ! Mi-a fost de ajuns, nu mai vreau să te văd niciodată. Îmi spune pe un ton rece şi dur. Încep să cred că am avut alături un străin -Asta ai vrut de la bun început, nu-i aşa ? Ai...