BÜYÜK DAVET

128 110 9
                                    

Artık ne yapmalıyım bilmiyorum. Daveti bir kere kabul ettim nasıl davranacağım hayatımda hiç davete gitmedim zeynep ve davet bu akşam. Ne yapacağımı bilmiyorum bana yardım et lütfen üstelik davet için giyecek kıyafetim yok ... "Arya biraz sakin olur musun? Hayatında hiç davete gitmedin diye bu kadar endişelenme bu akşam bütün gözler sende olacak akşamı bekle ve gör ben senin yanındayım. "Canım arkadaşım benim çok sağol" hadi gel benim kıyafetlerime bakalım sana uygun birşey varmı diye kalk hadi. Düşünüyorum da zeynep iyiki varya can dostum. Biz kıyafetlere bakarken telefonum çaldı. Arayan levent di açtım telefonu direk gülümsedi beni mi bekliyorsun dedi. Hayır dedim sadece telefon elim olduğu için açtım. Birşey mi diyecek din. Neredesin dedi: " zeynep ile beraberim. Oturuyoruz onlar da" "öyle mi zeynep'in evi nerede size yakın mı?" " Bizim arka sokakta pembe bina da sen neden soruyorsun ki bunu bana?" " Birazdan oraya bir kutu getirecekler onu al ve tek bir kelime söyleme akşam kutu da olan kıyafeti giy ve gel sakın reddetme kırılma mı istemezsen tabiki" dedi . " " Levent ne gerek var gerçekten ihtiyacım yok buna. "Arya ihtiyacın olduğu için sana almadım. Sadece benim aldığım kıyafet ile gelmeni istiyorum. Hepsi bu dedi. Ben ne diyeceğimi bilmiyordum ama çok mutlu olmuştum. Çok teşekkür ederim. Senin için giyeceğim dedim. Çok mutlu olduğunu söyledi ve telefonu kapattık. O arada zeynep'in gözleri parladı ya siz sevgili mi oldunuz arya! Dedi. "Hayır ya sadece dostça bir teklif dedim. "Artık yeter arya diye ekledi zeynep buna da dostça teklif diyemezsin demi, hem sen ver bakalım şu telefonunu ne diye kayıt ettin levent eniştemi. Zeynep saçmalama ya yok dedim daha sözümü tamamlama dan telefonu elimden aldı ve onu levent diye kayıt ettiğimi görünce artık inandın mı bana dedim. " sana inanmıyorum arya levent diye mi kayıt ettin? Elbette zeynep ne diyebilirim ki. Dedim bu konuşmalar devam ederken birden kapının sesiyle heyecanlandım. Kapıyı açmak için aşağıya indik ve kapıyı açan zeynep oldu. Kutu gelmişti hemen aldı ve Odasına çıktık. Gerçekten çok heyecanlıyım dedim. Kutu açtık içinde kalpli kağıda yazılmış bir not vardı. " Bugün bizim için çok güzel bir gün olacak inan bana sarı Papatyam" yazıyordu. O kadar mutlu olmuştum ki anlatamam bu yazı beni çok etkilemişti. Hemen yazıyı aldım. Çantama koydum. Paketi zeynep ile birlikte açtık. Paketten çıkan elbise mükemmeldi. Bordo renkte yerlere kadar uzanan kuyruklu bir elbise, çok güzeldi. Kutunun içinde başka pakette vardı. Onu açtık ve elbiseyle uyumlu şık bir ayakkabı vardı. Elbise ve ayakkabıyı demedim. Zeynep çok beğendi bende öyle... Artık akşam için hazırlıklar başladı. Zeynep beni güzelleştirmenin peşindeydi. Makyaj yapmayı pek sevmezdim. Saçlarım belime kadar uzundu ve hep açık bırakırdım ama bu defa zeynep saçımı dağınık şekilde toplamıştı. Zeynep saç ve makyaj konusun da çok iyi ve beni gerçek bir prenses gibi süslemişti. Artık akşam ki baloya hazırdım. Levente mesaj atıp elbise ve ayakkabı için teşekkür ettim. Oda bana bunun onun için önemi olmadığını söyledi. Akşam beni almaya geldi arabasını ilk defa gördüm. Arabalardan çok da anlamam ama çok lüks bir arabaydı. Beni kapının önünde görünce dondu kaldı. Beni beğendiğini gözlerinin parladığını görünce anladım. Arabadan indi ve yavaş yavaş yanıma geldi. Söylediği ilk kelime çok güzel görünüyorsun oldu. O kadar heyecanlıdım ki kalbimin sesi dışardan duyulmak üzere idi ;sanki ellerim heycandan buz gibi olmuştu. Galiba aşk buydu. Levent çok yakışıklı olmuştu. Siyah klas bir takım giymişti. Tüm kızların gözleri onun üzerin de olacaktı ben sanki biraz kıskandım. "Artık gidelim mi dedi. Bende elbette dedim. Birlikte arabaya geçtik. Gözleri sürekli üzerimde idi. Bende ona bakıyordum. Ama o bakınca gözlerimi kaçırıyordum. Birlikte davetin olacağı alana geldik. O kadar büyük ve güzeldi ki ilk defa böyle bir yer görmüştüm. Çok güzeldi. Birlikte arabadan indik yanıma yaklaştı ve usulca elimi tuttu. Kalbim sanki artık bana hüküm etmiyordu. Birlikte davetin olduğu alana girdik. Birden herkes bize baktı nasıl davranacağımı bilmiyordum. Levent benim elimi sıkı sıkı tuttu annesi ve babasının olduğu masaya doğru yöneldik. Annesi nazlı hanım ve babası adem beyle tanıştım. Annesi pek sevmedi beni anladım sürekli sorular sorup durdu. Babası da çok somurtkan biriydi. Sonun da hakan ile tanışma fırsatı buldum. Çok sevimli biriydi. Bana davette en yakın hakan davrandı. Çok iyi biriydi levent benim yanımdan hiç ayrılmadı. Sürekli gözlerimin içine bakıp durdu. Birlikte dışarı çıktık dışarda büyük bir havuz vardı. Levent ile havuzun yanına oturduk. Levent elimi tuttu gözlerim baktı ve seni seviyorum dedi. Bende ona karşı boş değildim ama o an dilim tutuldu. Mutluluktan konuşamadım. Ama daha fazla duygularımı saklayamazdım. Bende onun gözlerine baktım bende onu sevdiğimi söyledim. Gece o kadar güzel görünüyordu ki havuza yansıyan mehtabın ışığı çok parlaktı. Bu gece bütün geceler den çok daha güzeldi bu bizim gecemiz di. Levent yanıma yaklaştı ve yanağım dan usulca öptü. Artık anlamıştım aşk buydu. Bütün gece benimle sohbet etti konuştuk. Sonra geç olmuştu. Eve beni arabasıyla bıraktı. Eve girdim, herkes uyumuşdu. Bende odama çıktım. Çok mutluydum içim de kelebekler dans ediyordu yatağıma uzandım. Artık uyumalıydım sabah işe gidecegim, tam uyuyacaktım ki telefonuma mesaj geldi. İyi geceler sarı Papatyam yazıyordu. Mesaj leventten di bende iyi geceler canım yazdım. İlk aşk ,ilk aşkım... Umarım sonsuzluğum olur. Huzurla uyuya bilirdim artık.

AŞKA İHANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin