İLK AŞKA DOĞRU

105 86 16
                                    

Sabah erken den kalktım. İşe gitmek için hazırlanırken anneannem içerden seslendi. " arya yanıma gelir misin konuşmamız gerek" aslın da ona görünmeden çıkacaktım. Ama yakalandım. Artık yanına gitmemek olmazdı. Aşağıya indim efendim pakize sultanım dedim. Kim di o çocuk söyle bakalım dedi. Öylece kala kaldım. Nereden biliyordu peki bunu aklım karma karışık oldu .Dün bütün gün zeyneplerdeyim sanıyordu. " anlat arya seni dinliyorum. " anneanne sen neden bahsediyorsun? Anlamadım ben " dün seni eve bırakan delikanlı kim di o? " o mu şey benim bir arkadaşım iş yerinden anneanne neden ki? Sen dün zeynepler de değilmiydin neden o delikanlı seni bıraktı peki? Sorgu sual başlamıştı. Ne desem bilmiyordum. Ama birşey bulmam gerekti. " anneanne gece geç olunca yolda karşılaştık levent beni bıraktı hepsi bu " demek adı levent ama mesafede çok uzak değil di hani tatlım. " anneanne sende çok uzak değil ama karşılaştık bıraktı. Bu kadar pakize sultanım benim. " peki öyle olsun bakalım" artık çıkmam gerek geç kalacağım dedim ve levent ' in bana aldığı elbiseyi çantama koyup evden çıktım zaten anneannemin inanmadığını biliyordum. Beni gördüyse üzerimdeki kıyafeti de fark etmiştir. Dışarı çıktım iş yerine doğru yürümeye başladım. Arkamdan biri yaklaşıp gözlerimi kapattı. Tabiki bu oydu ilk aşkım. Levent'im  gülümsedim. ve dönüp sarıldım. Birlikte yürümeye başladık. Burada ne arıyorsun dedim. Seni kaçırmaya geldim dedi. Olmaz bugün iş günüm ve yapılacak bir çok işim var levent beni affet olur mu dedim. " arya papatyam bugün işe gitmen gerekmiyor patronun dan izin aldım bugün bütün gün benimlesin " nasıl izin aldın harun bey ve izin vermek şaka yapıyorsun herhalde" hayır izin aldım gerçekten" nasıl izin verdi para falan vermedin umarım gerçekten bu hoşuma girmez levent! " arya hayır sadece bir günlük bedava çalışmak üzere iznini kabul etti. Ya bu çocuk gerçekten deli gülümsedim ve ekledim. " sen ve çalışmak şaka mı bu ya " Arya Papatyam inan bana senin için herşeye değer " çok tatlısın peki öyleyse biraz konuşuruz. Ne dersin? " birşey mi oldu? " hayır sadece davette annen ve baban beden hoşlanmadı gibi hissettim onu soracaktım sana birşey dediler mi? " arya hayatım bunu da nereden çıkarttın senden hoşlanmamak mümkün mü? Sen çok tatlısın öyle düşünme sen yanlış anlamışsın hem bırak şimdi bunları hadi seni çok güzel bir yere götüreceğim " nereye dedim " soru sorma hadi bin arabaya dedi ve arabaya geçtik birlikte .Yolda Sürekli gözlerimin içine bakıp durdu. O an zaman dursun istedim herşey çok güzel gidiyordu. Rüya da gibiydim bu rüyadan uyanmak istemiyordum. Birlikte tirilye' nin dışarı da kalan yazlık evlerinin birinin önünde durduk. Hadi in dedi biraz tedirgin olmuştu. Birlikte indik ve havuz kenarında oturan yaşlı bir adamın yanına gittik kim di o adam ve  beni neden buraya getirmişti. Yaşlı adam levent'i görünce şaşırdı. Ayağa kalktı vay benim yakışıklı paşam sen buralara gelir misin dedi. Bana baktı bu güzel kız da kim dedi bende tebessüm ettim. Levent beni tanıttı Arya benim dünya güzeli sevgilim dedi. Çok mutlu oldum. Sonra levent bana döndü. Dedem halil babamla araları çok iyi değil o yüzden çok gidip gelmezler. Halil dede araya girdi. " evet kızım babasıyla çok görüşmüyoruz ama bir takım yanlışlıklar oldu neyse boşver sende  bu hayırsız da gelemez oldu artık.Karşı komşumuzun oğlu mert bile beni senden daha çok ziyaret ediyor. En azında birisi beni unutmuyor. Levent hemen gönlünü almaya çalıştı dedesinin. " dedem olur mu bak gelmedim hiç ama sana sürpriz yaptım. Arya'yı getirdim. "Hadi tamam neyse affettim bu cici kız hatırına hadi birlikte birşeyler hazırlayıp yiyelim. Güzel kızım bana yardım et" dedi. Birlikte birşeyler hazırlayıp yedik halil dede çok tatlı. Eşini on beş yıl önce kaybetmiş. Üzüldüm. hala çok sevdiğini eşini hiç unutmayacağını anlattı. Bende gerçek aşk bu dedim. Elbette dedi. Öteki yarını bulursan asla kaybetme dedi. Levent' e bakıp gülümsedim. Oda gülümsedi. Güzel sohbetlerin ardından halil dedeyle vedalaşıp ayrıldık. Bir dahaki sefere daha çok kalacağıma  dair söz istedi. Elbette dedim. Levent beni eve bıraktı. Eve geldiğimde pakize sultan benimle konuşmak istedi. Az çok anladı tabiki bende ki bu değişimi... Konuşmaya başladık. Bana levent' in nasıl biri olduğunu, niyetini falan sordu. Bende anlattım dikkat etmemi söyledi ve bu konuda haklı daha yeni tanıştık yani bir kaç hafta oldu henüz. Bu konuşmalar beni rahatlatmıştı. Anneannem'den bir şeyler saklamak hoşuma gitmiyor. Ama anlayışlı davrandı. Bu konuşmaların ardından odama gittim ve yattım. Herşey çok güzel gidiyordu.

AŞKA İHANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin