Her sabah bu şekilde uyanmak allahım yine mi aynı hemde tatil günüm de anneanne yine ne var söyler misin bu sabah ne oldu. " arya canım saat 7 ve seni kaldırmak için numara yaptık" allahım ya herkes öperek falan uyandırır bizim aile bağıra çağıra neyse buda onların farkı galiba " anneanne artık başka yöntem dene kalbim ağzım da uyanmak dan bir gün gideceğim. " kızım olur mu" sus bakalım deme öyle şeyler hadi gel kahvaltını yap sonra çıkarsın" ah benim tatlım hep beni düşünür ama bugün şaşırmış bugün pazar ve izin günüm " anneanne izin günüm de bu kadar işe gitme ısrarını anlamıyorum " kızım kusura bakma yaşlılık ya" benim tatlı anneannem ya " önemli değil pakize sultan " hemen hazırlandım aşağıya indim. Aslın da uyumak daha güzeldi ama bizimkiler den fırsat olmadı. Neyse bende hava alırım dedim. Hem belki levent' i de görürüm diye içimden geçiriyordum. Hayatım da yeni bir başlangıçtı sanki bu Aklımın neden onda olduğunu bilmiyordum. Ama sürekli onu düşünüyorum daha önce hiç böyle olmamıştı. Bu düşüncelerle dışarıya çıktım yürümeye başladım. Sahile doğru ilerlerken birde ne görüyüm! Levent sahilin kenarın da bir kızla oturuyor. İçimden bağırarak yanına gitmek geldi ama ben kimim ve ona ne hakla karışıyorum diye düşündüm. Sonra onların dikkatini çekmemek için hızlıca yürüyüm derken ah yine sakarlık yaptım ve önümdeki teneke kutuya çarptım haliyle ses çıktı ve beni fark ettiler. Allahım bittim ben! " arya sende mi buradasın gel seni nazlı ile tanıştırayım" artık yanlarına gitmekten başka çağrem yoktu ve yavaş adımlarla yanlarına gittim. " nazlı arya benim arkadaşım "dedi levent ve ekledi dediğim kadar varmı? " evet gerçekten çok güzelmiş abi" allahım kardeşiymiş o kadar mutlu oldum ki ama fark ettirmedim tabiki " teşekkür ederim" dedim levent araya girdi. " evet nazlı öyledir. "Arya nazlı benim amcamın kızı " öyle mi çok memnun oldum " neyse buda bişey en azından düşündüğüm şey değillerdi. " artık ben gideyim levent abi otelde görüşürüz. Dedi ve nazlı yanımızdan ayrıldı. Levent ile yalnız kaldık. Kalbim hızlı hızlı atıyordu. Ya ne oluyor bana böyle çok değişik hissediyordum. Yalnız kalınca sohbet etmeye başladık. "Birbirimizi daha yakından tanımaya ne dersin arya?" aslında bu teklif beni nedense çok heycanlandırmıştı. Ama sessizce başımı sallayıp tebessüm ettim. " onaylıyorsun demek öyleyse ben anlatmaya başlıyım. Biz tirilye ye İstanbul dan geliyoruz. Aslında seyahat etmeyi sevmem ama her yaz ailemle birlikte geliriz. Burayı çok seviyorum sevimli küçük bir yer ailemin tek çocuğuyum 24 yaşındayım ve olmazsa olmaz olan en yakın dostum hakan amcamın tek oğlu benim de can dostum dur, kendisi, annem evde ve kokteyli de babam da inşaat şirketi var. Böyle hakan da Amerika da okuyor, yakında gelecek eee sen anlat? Ben ailemi çok küçük yaşta bir trafik kazasında kaybettim. Murat ve beni de anneannem yanına aldı. Aslın da biz ankara da yaşıyormuşuz ama bu feci kaza ankara da yaşandığı için anneannem de buna dayanamamış ve bizi memleketi bursa ya yani tirilye'ye getirmiş bende anneannem ve kardeşim murat'a bakmak için çalışıyorum böyle aslında çokta abartılı havalı bir hayatım yok yani " murat kaç yaşında?" 17 benden 3 yaş küçük" benim hayatımın özeti böyle işte " sen okula gitmiyor musun?" aslında üniversiteyi kazandım istediğim bölümdü moda tasarımı ama aileme bakmak zorunda olduğum için okumadım. " anlıyorum çizimlerin çok iyi olmalıdır." fena sayılmaz " bunları anlatabileceğimi bile düşünmezdim ama levent' e kendimi yakın hissetmiştim. Bir tek arkadaşım zeynep vardı. Şimdide adını bile tarif edemediğim hoşlandığım mı arkadaşım mı bilmediğim levent " arya biz seninle iyi anlaşacaz dedi ve gülümsedi sonra konuşmasına devam etti bu arada babam aynı zaman da kaldığımız otelin sahibi ve bir davet düzenleyeceğiz hakanın gelişi için lütfen sende gel seninle gitmek istiyorum kırma beni, Ona bakarken gözlerim parladı kalbimin sesinin dışardan duyulmasından korkuyordum. Bana ne oluyor anlamıyorum aşk mı bu? Yok canım saçmalama arya diyordum kendi kendime " arya cevabını bekliyorum" aklım da deli sorular ne desem bilmiyorum. Ama bir karar vermeliydim. Biraz düşükdükten sonra " evet gelirim" dedim allahım ne dedim ya nasıl kabul ederim nasıl davranacağım kabul ettim ama ne giyecegim ben bunları düşünürken levent araya girdi " davet haftaya cumartesi saat 7de artık gitmem gerek seni ararım ama telefonun bende yok" dedi ve ben kendi kendime düşünüyordum ne yaptım ben ya artık çıkış yolum yok " tamam telefonunu ver kayıt edeyim" dedim. Telefonunu verdi ve kayıt ettim ve görüşürüz deyip yanımdan ayrıldı. Nereden bile bilirdim ki bu davetin hayatımı değiştireceğini?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA İHANET
RomansArya saf ve temiz duygulara sahip bir kızdır. Aşk duygusunu daha önce hiç yaşamamıştır. nereden bilebilir ki Levent in tüm dünyasını alt üst edeceğini... Aşkı soluksuz yaşatacak sürükleyici bir roman tüm dünyasını aşka adayan fakat karşılığını iste...