Pov Ade's.
Ma trezesc buimaca dintr-un somn lung si bine meritat.
Vreau sa ma ridic din pat dar doua brate ma prind de incheieturi trantinduma de acelasi piept vesnic dezgolit.
(Sa fie clar dezgolit dimineata)Cu un mic zambet il imbratisez acesta sarutandumi zgomotos pielea gatului si a umarului.
Se pune rapid peste mine si imi mangaia obraji sarutanduma lung, senzual si apasat.
Chicotesc scurt si ii musc puternic buza de jos acesta gemand si ranjind in sarut.
Eu- de acum asa vrei sa ma trezesti in fiecare dimineata?
Y- eh.
Nu poti nega nici tu ca iti place.
Eu- tiam muscat buza ca sa imi iau revansa de ieri si pentru ca miai folosit tot fixativul.
Y- aha sigur baby sigur.Spune ridicandumi tricoul si masandumi abdomenul slab.
Se pune langa mine sprijinit de un cot si continua sa imi mangaie burta.
Y- candva aici va fi fiul sau fica noastra sa inteles.
Eu- sa fac si io 20 de ani si poate ca vom avea un copil.
Y- a da era sa uit sa te intrb cand este ziua ta?
Eu- peste o luna.
Y- bon. Io deja am doua cadouri in minte.Spune uitanduse visator spre tavan si de odata un zambet pervers ii apare pe chip schimbandusi privirea spre mine.
Eu- aaa am ceva pe fata.
Y- mmm mhm.Mormaie el urmand sa ma sarute intr-un mod salbatic cum nu a mai facuto.
Pov Deea's.
O greutate si o gadilatura in zona gatului ma trezesc in dimineata asta.
Imi place ca este asa posesiv dar totusi...
Ba nene vreo si io sa mai dorm dimineata nu sa fiu trezita.
Desi chiar imi place.Hmm cum sa ii atrag atentia...
A gata stiu.Eu- neata baby.
Ii soptesc seducator la ureche acesta oprinduse din a ma mai ,,manca" si se uita la mine si pot jura ca este fratele unei rosi.
Jk- aaaa... Scuze nu mam putut abtine.
Iartama Dedi.
Eu- ce ie baby tie rusine cu mine?
Jk- c..ce n..nu doar ca.. aaa.. eu.. aaa...Spune balbainduse.
Imi dau ochi peste cap si il trag de gat intrun sarut si bagandumi mana pe sub tricoul lui mangaindui spatele incordat.
Isi trece limba prin gura mea eu putand sa simt un gust ciudat de capsune.
Gemem la unison in sarut si zambim amandoi la reactia noastra.
Isi trece o mana prin parul meu si alta sio strecoara rapid sub tricoul meu mangaindumi spatele fierbinte.
Imi ridica incet tricoul vreand sa il dea jos dar cineva descuie usa si aceasta se deschide.
Ade- La mas... Oooouuu scuze porumbei.
Sa numi faceti prosti.
Jk&Eu- iesi afara.Aruncand amandoi cu o prna in ea dar iese la timp incuiand usa si strecurand cheia pe sub usa.
Jk- bun acum nu ne mai intrerupe nimeni.
Spune el ridicanduse in sezut pe abdomenul meu si dandusi tricoul jos aruncandul undeva in camera.
Eu imi musc puternic buza de jos stiind ce va urma.
Ii trag incet cureaua desfacando si tragando la mine.
Imi da tricoul jos si sutienul la fel.
Se da mai in spate si imi trage pantalonii.
Si da la fel si el jos si se pune din nou deasupra mea.
Imi da lenjeria jos incet, mult prea incet.
Cand insfarsit mio da jos o arunca undeva in camera ca restul hainelor.
Se opreste cateva secunde in care se uita la mine cu un zambet dulce si o privire gen ,,sa continui?"
Inghit in sec sangele urcandumi in obraji.
Dau afirmativ din cap acesta lasanduse usor peste mine si sarutanduma apasat.
O durere inexplicabila dar totisi placuta imi invaluie corpul in dorinta.
Dorinta de al avea mereu langa mine.
Imi tine mainile imobilizate de o parte si de alta a capului in timp ce facea miscari rapide de dute-vino.
Eu- J..Jongoogk. M..mai..mai re...repe...
MAI REPEDE.Imi asculta dorinta si se misca tot mai repede.
Dupa o partida lunga de dute -vino isi da drumul usor si se aseaza langa mine tinanduma strans in brate si sarutandumi fruntea in continuu.
(Cum tiam promis Dedi scene xxx)
Pov Ade's.
Se auzeau niste gemete neintrerupte de sus dar acum este foarte liniste pana cand se aude o bataie la usa.
Ma ridic alene de pe canapea si ma duc la usa deschizand nepasatoare.
Cand o vad pe Laura ii sar la gat imbratisando.
Laura- usor cami rupi gatu batauso.
Eu- vezi ca ramai fara degetele de la picioare.
Ce faci aici?
Laura- am auzit ca sorumea e aci si am vrut sa ma mut cu voi dar asta nu ie casa ta si...
Eu- BAIETI? POT SA MAI ADUC O FATA?
All- CU CAT MAI MULTE CU ATAT MAI BINEE!
Eu- MERSI BOSS.
Laura- serioos?
Eu- undes bagajele?
Laura- aaa acolo (aratand spre bagajele ei din fata porti)
Eu- bun hai sa te ajut.O ajut sa isi care bagajele si ii arat o camera.
Cobor in sufragerie si ii vad pe Criss si Namjoon sarutanduse si imi zic in minte: cuplul trei.
Beem.
Gata si cu capitolul asta si Laura team bagat si pe tine.
CITEȘTI
Bad Girl and Bad Boy
FanfictionEa o Bad Girl a liceului. El un idol rapper care trebuie sa termine liceul pentru a continua cu cariera sa. Cei doi se intalnesc la banca ei iar el se indragosteste pe loc de ea. Ea se indragosteste de el si asa incepe o poveste unde acestia sa se i...