Au trecut doua luni de la incidentul cu cererea.Ranile la mana mi s-au vindecat iar nunta va fi anul viitor pe 13 august.
Yoongi este mult mai protector si mai iubitor ca nicio data.
Dimineata imi aduce miculdejun in camera si duminica stam impreuna toata ziua inchisi in camera mancand si uitandune la filme sau jucandune jocuri video.
Dar revenind este dimineata si ca de obicei apare dulceata mea cu miculdejun.
Y- neata iubire!
Eu- neata dulceata!Pune tava cu mancare pe noptiera si se aseza langa mine.
Ma saruta bland si imi mangaie spatele.
Y- hai sa mananci.
Eu- nu crezi ca daca mananc asa binisor in fiecare dimineata ma voi ingrasa.
Y- oricum ai arata eu tot te iubesc.
Eu- si eu te iubesc zaharel dar nu vreau sa ajung cat casa asta.El rade copios o bucata buna dupa care pune tava pe bratele mele si incepe sa ma hraneasca.
Dupa ce termin tot duce tava jos iar eu ma schimb intr-un pulover negru gros pe care scria SWAG si niste ginsi albi grosi plus niste sosete cu inimioare ^^
Imi pieptan parul prinzandul inyr-un coc lejer.
Eram gata sa ies dar mi se face greata si fug in baie pentru a vomita.
Dau tot ce aveam in mine afara urmand sa dau drumul la mizeria iesita din mine pe teava.
Ma sterg cu un prosop de hartie la gura si ma spal pe fata.
Eram mai alba ca Yoongi la fata si ma simteam ametita.
Usa bai se aude dar nu aveam curaj sa ma uit la cine e.
Doua brate puternice imi cuprind talia si o barbie se aseaza pe umarul meu.
Ii mangai parul negru ca noaptea si ii sarut crestetul.
Y- te simti bine?
Eu- dulceata nu ma simt prea bine are ceva daca stau azi doar in camera?
Y- stau si eu cu tine.
Eu- nu trebuie daca nu vrei.
Y- te loog!
Te iubec.
Eu-*chicot* esti asa un copil.
Y- sunt ce vrei tu daca ma lasi sa stau cu tine.Spune el pe un ton de copil iar eu incuviintez ca poate sta.
Nu stiu ce am dar daca este ce cred eu ca este csuza acestor intamplari nu gasesti om mai fericit ca mine.^_^
Eu- Yoongi?(ranjind cu gura pana la urechi)
Y- daa?(intrebator)
Eu- te poti duce la farmacie sa imi iei un test de sarcima te looog!
Y-(uimit de intrebare) un ce?
Eu-(ochi mari de catel plangacios)
Te loooooog!
Y-(putin speriat) biiineee.
Ma duc.El pleaca iar eu imi ridic puloverul si imi mangai burta.
Eu- daca am dreptate sper sa fi fetita.
Nu trec nici zece minute ca zaharel apare.
Eu-wow.
BMW-ul tau e rapid.
Y- poftim testul si sper sa iasa pozitiv.Il iau si fug repede in baie si il fac.
Apar doua liniute.
Eu-(tip de bucurie) Yoongi!!!
Y-(ingrijorat) ce e?
Esti bine?
Eu- un cuvant: POZITIIIIVVVV!!!Ii apare un zambet briliant pe fata si ma ia in brate si ma invarte cat poate el de repede.
Ma lasa jos si ma saruta atat de apasat in cat eram nevoita sa merg cu spatele.
Iesim din baie si ma saruta pana la pat unde ma intinde si se pune usor peste mine fara sa se lase pe mine.
Ma saruta salbatic cum nu o mai facuse de mult lucru care ma bucura nespus.
Dupa o partida lunga de giugiulit se pune langa mine si imi ridica puloverul calduros pentru niste saruturi care imi dezmiarda acum pielea abdomenului meu slab.
Imi lasa o mica urma de muscatura sub buric si apoi imi mangaie burta.
Y- sti cat sunt de fericit in clipa asta?
Eu- ca Tramp cand a aflat ca este presedintele Americi?
Y-mai ceva ca el.
Te iubesc foarte mult si ma bucur ca imi porti primul copil.
Eu- stai!
Primul?
Y- pai normal ca vor mai fi!
Eu- cati pufosi imi vrei?
Y- eee nu mai mult de 5.Fuge repede din camera eu ramanand masca la ce a spus.
Y- ADE A MEA E INSARCINATA!!!!!
Il aud pe zaharel cum striga din toti plamani de pe hol.
Toti vin la mine si ma felicita mai putin Jimin.
Nu stiu ce are cu mine dar nici nu imi pasa.
Vreau sa ma pun sa dorm dar cand sa inchid ochi aud un mieunat scurt.
Nu avea cum sa fie Holly caci ea avea un mieunat ma gros.
Ma duc spre sursa sunetului si dau de o cutiuta mica asemanatoare cu o cusca.
O deschid si zaresc un ghemotoc mic si alb cu niste ochi cat niste diamante albastre.
Era un pisuc mic alb de siabeza cu ochii albastri intens.
Il iau din cutie si ma duc cu el pe pat mangaindul linistitor in timp ce acesta torcea adorabil.
Ma intind in pat pisoiasul punandul langa mine.
Il pup lung pe fruntea lui mititica si adorm si eu langa el.
Dupa o ora ma trezesc cum pisucul ma linge pe nas.
Zambesc si deschid ochi si observa ca pe talia mea se afla un brat calduros.
Indepartez bratul si iau pisoiasul si ma duc jos cu el dandui din sacul de mancare al lui Holly.
Stau cu pisucul pana mananca tot si il iau inapoi cu mine sus dar din camera lui Tae si a Laurei se aud niste strigate.
Duc repede pisoiul in dormitor si fug la usa lor.
Era incuiata si o auzeam pe Laura cum striga ba dupa ajutor ba ii spunea lui Tae ca este cel mai groaznic om.
Atat mia trebuit si am dat cu piciorul atat de tare incat usa sa spart.
Usa era pe jos iar in fata mea o scena de groaza.
Laura avea buza sparta si era rosie in obraji.
Nu avea pantaloni si avea parul foarte incalcit.
Tae era doar in boxeri si tinea un plic in mana.
Ma uit cu groaza la el dar apoi imi revin si ma indrept spre el periculos de repede si ii dau una in moaca de se dezechilibreaza dar mie nu mia ajuns si iam dat si un genunchi in burta de a ajuns pe jos.
Ii trag cateva picioare bune si il las acolo sa geama de durere.
O iau repede pe Lori si o duc in alta camera.
Una in care nu statea nimeni si o ajut sa isi trateze rana de la buza si ii dau niste haine deale mele ca sa doarma pana maine.
Bun deci Laura team scos din relatia cu Tae si maine voi pune capitol in care tu esti cu Hyungwon.
Ciao pufosilor^^
CITEȘTI
Bad Girl and Bad Boy
FanfictionEa o Bad Girl a liceului. El un idol rapper care trebuie sa termine liceul pentru a continua cu cariera sa. Cei doi se intalnesc la banca ei iar el se indragosteste pe loc de ea. Ea se indragosteste de el si asa incepe o poveste unde acestia sa se i...