Laura Si Hyungwon.

548 24 26
                                    

Pov Laura's

Eram in camera dormind ca de obicei findca e ora 9:49 iar io cam dorm cu prelungiri.

Dar visul meu frumos cum ca eu mam culcat cu Hyungwon sa dovedit a fi adevarat.

Cum stiu?
Simplu.

Eram dezbracata doar cu un cearceaf ce ma acoperea pana pe umar si doua brate puternice erau inconjurul taliei mele.
Plus fata adorabila a lui Hyung cand doarme si faptul ca nu avea nimic pe el.

Zambesc scurt si il sarut pe frunte vrand sa ma dau jos din pat dar un brat puternic ma trage inapoi.

Se pune deasupra mea si ma saruta bland cu mainile pe obraji mei iar eu ca de obicei ii masam pieptul si bratele sale puternice.

HW- cum a fost aseara?
Eu- hmm nu prea im amintesc.
Ai putea sa imi refaci momentul de la parte in care eram deja dezbracati?
HW- credeam ca nu ma mai rogi.

Exclama el bucuros de ce va urma.

Incepe sa ma sarute brutal si sa imi mangaie spatele coborand spre fesele mele prinzandule in palmele sale mari si strangandule cat putea de tare.

Se ridica putin si intra in mine miscanduse de pe acum foarte repede.

Avea o mana incalcita in parul meu iar cealalta o avea pe fesa mea dreapta.

Facea miscari rapide de dute-vino si imi saruta gatul muscanduma usor.

Se ridica iesind din mine si ma ia in brate stil mireasa.

Ma duce in baie si ma pune in cada imensa ce acoperea un sfert de camera.

Apa era deja fierbinte in cada iar el doar a pus trei tuburi de gel de dus in cada pentru spuma extra.

Vine spre mine cu miscari de felina si intra in cada.

Se pozitioneaza intre picioarele mele intrand usor.

Eu ma lasam incet in jos dar el se impinge tare in mine aducanduma putin mai in sus.

Isi tine o mana pe spatele meu si cu cealalta imi mangaia pieptul.

Dupa putin timp iese din mine si aduce un gel de dus cu aroma de vanilie si capsune.

Imi pune putin pe piept si incepe sa imi maseze tot corpul.

Nu am vrut sa ma las mai prejos asa ca iau tubul si imi pun si eu putin in palma masandui corpul pana dau de juniorul lui care era treaz si pregatit de mai multa actiune.

Ranjesc diavoleste si il apuc bine in mana tragandul usor.

HW- ssss iubire ma doare.
Eu- asta era si scopul.
HW- dar...
Eu-ssshhh lasama sa ma bucur de moment.

Acesta geme usor cand il trag din nou dar eu ranjesc mai tare.

Il conduc la intrare iar acesta intelegand ce vreau incepe sa se miste repede eu continuandumi treaba inceputa.

Dupa o partida lunga de *cenzurat* dam drumul la apa cu spuma si ne indreptam spre dusul din cada.

Ne clatim bine si iesim.

Acesta ma usuca bine pe piele si nu vroia sa ma lase sa ma imbrac.

Ma ia pe sus si ma duce inapoi pe pat.

Ma intinde in pat el punanduse intre picioarele mele si indoindul pe cel drept sarutandul de la genunchi in jos.

Se misca rapid pana a ajuns la feminitatea mea.

O saruta intr-un mod rapid iar eu nu mai rezistam.

Muream de placere si il doream tot mai mult.

Incepe sa urce cu saruturile pana ajunge la pieptul meu.

Se da de pe mine punanduma in bratele sale

Imi pune mana la ochi si isi introduce doua degete in interiorul meu.

Face miscari lente dar continua tot mai repede.

***********

Pov Ade's.

E foarte cald in camera.

Ori din cauza caloriferelor incinse ori din cauza cantitati exagerate de zahar care dormea deasupra mea.

Eu-zahareel.
Y- mmmdaa iubiree?
Eu- cam exagerezi cu somnu nu crezi?
Y- atata timp cat dorm cu voi doua nu ma deranjeaza.
Eu- pe mine cam da.
Te rog date jos.
Y- ufii.
Biine iubire ma dau jos acum.
Eu-te iubesc.
Y- si eu te iubesc dulceata.

Chicotesc scurt si il sarut apasat acesta mangaindumi buzele cu ale sale.

Gustul sau dulce de mere imi dadea fiori pe spate.

Facem un dus impreuna apoi ne imbracam.

Eu un tricou alb larg pe care scria Sugars si niste colanti negri stramti iar el la fel un tricou alb larg pe care scria Swag si niste blugi negri taiati.

Coboram jos si luam micul de jun.

Cea ce a fost ciudat este ca Hyung si Lori nu au iesit din camera.

Ce or mai face si nebunatici astia :)))

Bun deci am terminat si capitolul asta si sper ca nu imi veti spune ceva gen prea mult xxx.

Ciao pufosilor^^

Bad Girl and Bad BoyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum