Pov Suga's.
Este ora 12:30 so Ade inca doarme or pietul menu.
Ii sarut fruntea si ii mangai spatele gol.
Nu imi vine sa cred ca insfarsit a acceptaat!
Da semne ca se va trezi
asa ca ii mangai obrazul si il sarut lung aceasta deschizandusi ochi somnoroasa.Eu- neata printesa.
Ade- mhmm.Spune ea somnoroasa si se ridica din pat.
Se duce in dulap si isi ia un tricou alb cu dungi negre si niste ginsi negri si se imbraca repede.
Eu- tie frig?
Ade- foarte.
Tie nu?
Eu- daca mai stateai putin langa mine era perfect.
Ade- sooryyy!!
Acum cred ca tie frig iartama.
Eu- mai vino putin langa mine.Ea face o fata strengara si cauta printre hainele mele pana gaseste un maieu si niste pantaloni de trening scurti negri.
Ma trage de picioare la marginea patului si nu stiu cum dar ma imbraca.
Fac botic si imi incrucisez bratele aceasta chicotind si oesond din camera.
Pov Deea's.
Ma trezesc in bratele lui prajiturel care sforaia de trezea morti din mormant.
Ma ridic din bratele lui calduroase si ma imbrac repede lasandui si lui haine.Ies din camera si ma duc jos unde ii gasesc pe Hobie si Ade batanduse cu aluat de clatite si fugind de Jin care era rosu de nervi.
Din bucatarie iesea fum si de acolo ies Tae, Laura, Jimin si Namjoon negri de la fum.
Eu-wwwooowww.
Ce vati mai distrat fara mine.
All- MDA!Pufnesc amuzata cand il vad pe Tae alunecand si toti cad peste el saracu ramanand fara aer.
Ma duc in bucatarie si observ ca fumul provenea de la o prajitura arsa.
Ies din camera si ii vad pe prajiturel si zaharel tavalinduse pe jos de ras.
Dupa trei ore.
Casa luceste si toti au fost aspru pedepsiti de mama mare Jin.
Eu Suga si prajiturica mea am scapat basma curata pentru ca noi nu am facut nimic deci ciao pedeapsa.Sunt in camera uitanduma la un video de la trupa mea preferata.
(Uitativa la video. O sa muriti de ras😂😂😂)
Este melodia care imi place cel mai mult de la block b.
Biasul meu este U-Kwan si asi face orice pentru al intalni.Stai putin.
Eu il am pe briosel al meu la ce sa imi trebuiasca pletosu ala.Vorbesti de lup lupu langa tine.
Intra pe usa trantinduse langa mine.
Jk- ce asculti?
Eu- nimic interesant.
Jk- iti arat eu ceva interesant.Imi ia telefonul si tasteaza rapid o melodie.
Pune pauza la partea cand isi ridica tricourile si da zum le imaginea lui.
Eu- eh.
Am vazut pe viu.
Jk- si mai vrei?
Eu- ciocolata?
Daaaa!Isi arunca tricoul de pe el si isi mangaie abdomenul sculptat.
Jk- vrei?
Eu- mhm.
Jk- pupic.Zambesc draceste si il sarut apasat.
Restul este magie.
Pov Ade's.
Daca tot sunt pedepsita imi iau telefonul si o sun pe Claudia sa o intreb daca ea si fetele se pot muta la baieti iar acestea accepta.
Yoona, Mary, Claudia si Nico imi sunt prietene din copilarie cu care ma inteleg ca cu niste surori.
Dupa trei ore cele patru nebune ajung.
Inca un capitol.
Am promis ca mai scriu un capitol pentru o pufosica de a mea.
Scuzati greselile.
Ciao pufosilor^.^
CITEȘTI
Bad Girl and Bad Boy
FanfictionEa o Bad Girl a liceului. El un idol rapper care trebuie sa termine liceul pentru a continua cu cariera sa. Cei doi se intalnesc la banca ei iar el se indragosteste pe loc de ea. Ea se indragosteste de el si asa incepe o poveste unde acestia sa se i...