Deja trecusera un an de la incidentul cu fosta si mai am o veste!
TRIPLETI IN CASA BANGTAN!!!!!!
Lori si Hyung au avut si ei baby!!
Dar o mica intorsatura neplacuta pentru saracu Jin.
Au avut tripleti.
Mda.
Somin, Hyuna, Mark.
Doua fete si un baiat.Ingerasi au 3 luni si sunt dulci ca mierea si sunt asa adorabili.
Am poze cu toti!
Somin.
Hyuna.
Mark.
Somin e blonda cu ochi albastri, Hyuna e blonda cu ochisori de ciocolata iar Markie e saten cu ochi verzi.
Laura cateodata nici nu coboara sa manance doar ca sa stea cu pitici ei.
Revenind.
E luni deci baieti au repetiti.
Eu si fetele*Deea, Laura, Nico, Yoona, Mary, Claudia, Criss si eu* eram prin casa caci bebelusi dormeau si neam gandit sa mai facem ceva prin casa.
Deea, Laura, Mary, Nico gateau.
Eu, Yona, Claudia si Criss curatenie generala.
Seara.
Baieti au ajuns de o ora si dupa ce au mancat neam hotarat sa ne uitam la un film.
Filmul a durat 5 ore si sa facut deja 1:19.
Eu- gata toata lumea la culcare.
2ne1- deacord.
All girls-da!
MX-o mai hai putin!
BTS- doar o ora.
All girls- la culcare acum!!
All boys- okay relelor.Ne luam fiecare barbatelu si mergem in camera.
Pov Laura's.
Intru in camera noastra si ma duc direct la patuturile ingerasilor mei.
Dormeau asa linistiti ca iasi manca pe loc la cat sunt de draguti.
Ma uitam la ei pierduta in ganduri dar sunt trezita de doua brate ce imi mangaiau talia si o pereche de buze moi si pufoase ce imi alintau gatul cu saruturi blande.
Eu- hai si noi la somn.
Hw- hmmmm. mormaie el pe umarul meu.
Eu- iubitule stiu ca iti este somn. Nu mai fi incapatanat si hai la somn. spun pe cel mai cald ton al meu.
Hw- dar te vreau.
Eu- acum?
Hw- mhm. Nu team mai atins si eu putin, nu am mai dormit ca inainte, nu ai mai vrut sa te culci cu mine si ai fost prea agitata cu copiii.
Eu-ai dreptate dar daca se vor trezi.
Hw- e miezul nopti sigur nici un uragan nui trezeste.
Eu- of Hyungie. afirm eu zambind.Noaptea a fost foarte lunga, placuta si mam simtit mai relaxata.
Copiii nu au spus nimic toata noaptea. Au dormit ca mortii.
Dimineata ma trezesc inaintea lui Hyung si ma imbrac coborand la bucatarie pentru laptele copiiilor unde o gasesc pe Ade cu Yuri in brate.
Incerca sa il potoleasca.
Ar trebui sa o iau pe Ade ca exemplu.
A avut grija de bebe al ei, de al Deei si de al lui Cl si acum mai are un bebe de care trebuie sa se ocupe si de el si de Sofi.
Yuri e un baietel cuminte si nu prea face scandal seara dar dimineata daca se trezeste si saracutului ii este frig face cel mai mare scandal.
Imi iau laptele pentru copii si o intreb pe ade daca are nevoie de ajutor dar imi spune ca oricum am si eu lucruri de facut si ca se descurca asa ca am plecat.
Urc inapoi sus unde gasesc patul gol, un miros ciudat de sampon si normal dusul.
Cat Hyung isi face un dus eu hranesc copiii si ii pun in tarcul mare in care se joaca.
Ma uit putin la ei dar ma fura somnul si adorm.
Hey pufosilor!
Ce faceti?
Eu am racit cobza din cauza ca pacilea ploua si norocu tine cu mine nu miam luat umbrela si tata o uitat sa vina sa ma ia.
Mna viata cruda.
Sper ca va placut capitolul desi e cam plictisitor.
Mie scarba ca nu am putut sa va pregatesc ceva mai bun plus ca a trecut mult timp.
Sper sa ma iertati si iertati si greselile care s7nt cu caru.
Ciao pufosilor^^
CITEȘTI
Bad Girl and Bad Boy
FanfictionEa o Bad Girl a liceului. El un idol rapper care trebuie sa termine liceul pentru a continua cu cariera sa. Cei doi se intalnesc la banca ei iar el se indragosteste pe loc de ea. Ea se indragosteste de el si asa incepe o poveste unde acestia sa se i...