Eram linistita in camera mea si ascultam putina muzica cand telefonul lui Yoongi suna.
*Convorbire telefonica*
Eu- alo?
Pers-alo. Cine e la telefon?
Eu-sunt Ade.
Pers-cine? De ce raspunzi tu la telefonul lui oppa!?
Eu- pardon? Sunt sotia lui ii raspund si mamei sale.
Ea- sotie!? Hahahahahahaha! Cred ca glumesti nu? El e al meu.
Eu-cum?
Eu-sunt iubita lui de 3 ani draguta. El e doar si doar al meu.*Convorbire incheiata*
N..nu pot sa cred.
Yoongi ma inseala?Fix in momentul acela iese Yoongi din baie cu un prosop in jurul taliei si unul pe cap uscandusi parul.
Y-hei iubire. spune vrand sa ma sarute dar il opresc.
Ce ai? De ce nu ma lasi sa te sarut?
Eu- mincinos ordinar ce esti. spun impingandul din fata mea si iesind din camera.
Y-Ade! Ade stai! Ce sa intamplat?
Eu-lasama. Nai de cat sa te duci la iubitata sa o intrebi ce are! intru in camera goala de la de langa camera lui I.M si incui usa. Y- Ade iubito te rog deschide. Ce ai patit asa de odata? striga el disperat de dupa usa.
Eu- Min Yoongi daca nu vrei sa ajungi plans de fani ai face bine sa te duci sa imi faci bagajul!
Y- Ade deja exagerezi. Eu intru. apasa pe clanta dar nimic. usa era incuiata asa ca deodata liniste si in nici 2 secunde usa era la pamant.Y- nu pleci de aici pana nu imi spui ce ai. Sa inteles? spune el printre dinti incercand sa ma sperie.
Eu- tu crezi ca ma poti speria? Tu nu ai nici un drept asupra mea. O iau pe Sofi si numele de fata inapoi si plec de aici. Cum sa ma poti insela? Spun nervoasa aproape tipand iar siroae de lacrimi curgeau ca niste izvoare de apa clocotinda.
Y- Ade ce mama dracu tot spui?
Eu- ma inseli de doi ani! Esti intr-o relatie cu o tipa de trei ani si tu esti casatorit cu mine! Ai un copil cu mine! Locuiesc cu tine! Imi spui mereu ca ma iubesti si minti! Minti mereu cand imi spui asta!?
Y- Ade ce naiba tot spui? ma intreaba bland incercand sa ma calmeze. Eu doar pe tine te iubesc si nu am cum sa fiu cu altcineva. Credema.
Eu- nu pot. Suna tipa aia ma intreaba de ,,oppa'', imi spune ca e iubita ta de trei ani, ca esti doar al ei... Eu pe cine sa cred?
Y- Ade. imi spune calm punandusi palmele pe obraji mei fierbinti. Ea e doar fosta mea iubita. Eram cu ea inainte de tine si inainte sa fi tu iubita mea ea ma inselat cu altu cu o saptamana inainte sa te intalnesc. Ea e nimic pentru mine. Tu esti sotia mea, mama copilului meu, iubirea vieti mele! Cum sa te insel eu pe tine? imi mangaia obraji si ma privea in ochi ca de obicei cu acel zambet micut si ochi aia care ma omoara.
Y-ai incredere in mine?
Eu- nu! spun in batjocura.
Y-dar...dar...dar...
Eu- stai ma. Am incredere dar sa nu ma mai minti. Sa inteles?
Y- da iubire. isi plaseaza mainile pe soldurile mele si ma saruta apasat.
Eu eram relaxata. Nu il apucam de nimic nu raspundeam nimic.
Y- hmmm fata rea. mormaie el departe de mine cu doar un cm.
Eu- mda si? Ce o sa faci?
Y- mwama daca nai avea bebe in burta ce teas mai bateee!
Eu- da sigur. spun plictisita dandumi ochi peste cap.
Ies frumos din camera el find inca in urma mea.Intru in camera si ma trantesc in pat.
Alt capitol de la mis.nebuna.
Buna pufosilor!
A inceput scoala si nu cred ca va prea place la uni nu?Pai da.
La mine aceleasi probleme ca in fiecare an.Nus atenta la ore, ajung la jumatea primei ore, imi fac tatuaje, vin cu blugi rupti pe unde nu trebuie la ora de sport... etc, etc.
Puuus ca deja primu geam eu lam spart.
Adica serios pe voi nu va deranjeaza atunci cand fitoasa scoli face glume pe seama ta si despre fostu? Pai pe mine da si ca de obicei eu ma enervez ea fuge cu mersul ei de curva si eu cum mereu ma enervez mna.
O impins usa in mine si cu o simpla miscare de carate ap spart geamu de langa usa.Mna. Ca de obicei copilu problematic.
Sper ca va placut capitolu.
Ciao pufosilor(*•*)^^
CITEȘTI
Bad Girl and Bad Boy
Fiksi PenggemarEa o Bad Girl a liceului. El un idol rapper care trebuie sa termine liceul pentru a continua cu cariera sa. Cei doi se intalnesc la banca ei iar el se indragosteste pe loc de ea. Ea se indragosteste de el si asa incepe o poveste unde acestia sa se i...