Este dimineata iar Layla ma linge pe frunte parca vrand sa ma trezesc.
Deschid ochi si ea incepe sa se milogeasca pe langa mine pentru ai da mancare.
Chicotesc scurt si ies din imbratisarea calduroasa a lui zaharel si ma pregateam sa ma dau jos dar un brat puternic ma prinde de talie traganduma sub un corp.
Layla tradatoarea aia mica iese din camera si parca intentionat trage usa cu labuta.
Yoongi ranjeste cand vede isprava pisici si fuge si incuie usa.
Se intoarce la mine si isi tranteste brutal buzele de ale mele framantandule apasat si cu pofta.
Imi ridica bluza de pijama dando jos si incepand sa imi muste gatul delicat.
Fara sa imi dau seama ajungem amandoi dezbracati si cu un cearceaf peste noi.
(Actiune xxx)
Pov Laura's.
Nu pot sa cred ce vroia nenorocitul de Taehyung sa imi faca!
Am avut incredere in el si totusi el vroia...vroia...
Nu pot sa cred.
Imi fac rapid rutina si gasesc niste haine pe care cred ca mi lea adus Ade din camera.
Le imbrac si ies din camera.
Casa mai are inca 6 etaje pe care nu leam vazut asa ca urc scarile pana ajung la etajul 4 si o usa pe care scria HW.
Nu intelegeam asa ca am apasat pe clanta aceasta deschizanduse incet.
In fata mea apare o scena pe care oricare ARMY ar crea sa o vada.
Hyunwon doar cu un prosop pe talie si unul pe cap ascultand muzica la casti si dansand.
Se intoarce cu fata la mine si cand ma vede se face rosu ca racul dar isi revine si imi zambeste cu cea mai perversa fata a lui.
HW- tu trebuie sa fi Laura tipa aia sexy de jos nu?
Eu- aaa...aaaa...eeeuuu?
HW- tuuu...eeeuuu!
Inn paat!Cand lam auzit miam adus aminte de scena de aseara si incep sa plang cazand in genunchi.
HW- nu nu nu nu nu te rog nu am vrut sa te speri iartama!
Vine langa mine si acum nustiu de unde naiba avea boxeri pe el.
Se lasa pe vine in fata mea si vrea sa ma ridice dar il trag de gat intr-o imbratisare.
HW- imi pare rau nu am vrut sa te speri!
Eu- Tae a..a..a vrut sa..saPufnesc si mai tare in plans iar el se desparte si ma ridica de jos incuiand usa sa nu intre nimeni si sa vada ca sunt aici.
Eu inca find in bratele lui se aseaza pe pat cu mine pe piciorul lui.
Nu aveam curaj sa ma uit in ochi lui asa ca stateam cu ochi in pamant.
Isi pune doua degete sub barbia mea si imi ridica fata fixandumi ochi inlacrimati cu ochi sai caprui intens.
Ma uitam la frumusetea sa si fara a ma astepta el ma saruta punandusi o mana pe capul meu si cealalta o tinea pe coapsa mea dreapta.
Putin uimita tresar dar nu pot nega ca mia placut.
Imi pun rusinoasa mainile pe umeri lui goi si reci urmand sa inchid si eu ochi pentru a savura clipa.
Dupa creo 8 minute nu stiu ca nu am numarat dar a durat mult se desparte gafaind la unison cu mine si zambind briliand pentru isprava sa.
Buzele mele erau rosi ca sangele si usor unflate datorita faptului ca imi muscase buzele.
Eu- d..de ce ai facut asta?
HW- te vreau pisi de cand am auzit de tine dar nenorocitu de V mia luato inainte si nu team putut avea.
Dar acum nu mai pleci pana nu esti a mea inteles?
Eu- te rog nu si tu.
HW- nu in sensul ala.
Vroiam sa te intreb daca vrei sa fi iubita mea?
Eu- vreau Hyung. Chiar vreau.
HW- te iubesc Lori!
Eu-(chicotind) si eu te iubesc!Ma prinde de obraji si ma trage intrun sarut bland.
JO- ba desteptule esti gata?
HW- dute morti tai si il scoala pe I.M ca el doarme eu is gata.
JO- el ma trimis dupa tine!
HW- imi mai futi nervi mult?
JO- pana iesi.
HW- pai nu cred ca pot iesi in boxeri nu?
JO- bine bine prostu Americi te astept cu baieti in bucatarie!
HW- dispari tuti natia ta!Ma abtineam cat puteam sa nu izbucnesc intr-un ras de toata frumusetea si am reusit.
HW- handicapatu dracu!
Eu- si eu care credeam ca va intelegeti.
HW- sigur il plac ca raia.
Eu- hai gata ca dai in diabet de la suparare.Ofteaza lung si ma prinde de incheieturi trantinduma in pat el find deasupra mea.
Eu- c..ce..ce f..f..faci?
HW- sa zicem ca am chef de distractie.Rosesc ca o capsuna iar el imi ofera un zambet specific lui.
Rade cu pofta cand ma vede si se da de pe mine.
Eu dandumi seama ce tocmai sa intamplat iau o perna si ma pun in sezut pe abdomenul lui tandui cu perna peste fata.
Dupa o razbunare bine meritata arunc perna si ma las sa cad pe el.
El ma imbratiseaza si imi saruta crestetul.
A doua zi:
Pov Ade's.
Aseara cei de la MX sau mutat la etajul nostru si am aflat ca Hyungwon este verisorul lui Nico.
Laura si cu Hyung au avut o seara lunga:-)))
Revenind.
Sunt 8n camera si ma joc cu Layla puiutul lui Holly desi nu stiu cand a avut vreo aventura nebunatica aia mica ca si stapana ei mai varza la minte.(Sory Deea nu mam putut abtine dar asai povestea!😂😂😂😂😂😂😂😂😂)
O pun in patutul ei de langa pat si cobor jos unde ii gasesc pe Jimin si Nico facand schimb de saliva.
Eu- Hello luativa o camera!
Ripostez eu iar Jimin ranjeste cand o vede pe saraca nico mai rosie ca parul ei.
Jm-esti asa draguta cand rosesti!^^
Nico roseste si mai tare iar saracu Jimin care era deja excitat o ia pe sus ducando pana in camera lui usa auzinduse cum se incuie.
Nu mai e mult pana ce casa asta se va umple de prichindei.
Saracu Jin mil si imaginez cum fuge prin toata casa machiat mazgalit ud si ciufulit dupa copii iar noi in loc sa il ajutam stand intr-un colt si razand!
Bun gata si capitolul acesta si din celalalt voi adauga si 2ne1
Scuzati greselile.
Ciao pufosilor^^
CITEȘTI
Bad Girl and Bad Boy
FanfictionEa o Bad Girl a liceului. El un idol rapper care trebuie sa termine liceul pentru a continua cu cariera sa. Cei doi se intalnesc la banca ei iar el se indragosteste pe loc de ea. Ea se indragosteste de el si asa incepe o poveste unde acestia sa se i...