canım acıyo

930 49 39
                                    

MEDYADAKİ ŞARKIYI KAVGA KISMINDA OKUYUN LÜTFEN BEN BUNU DİNLERKEN YAZDIMDA ONDAN.

lisanın ağzından

yavaş yavaş gözlerimi açtığımda ağlama sesleri duydum kafamı oynattığımda canım yandı:

lisa: ahh

camdan bizimkilerin bana baktığını  gördüm hepsi perişan görünüyordu. sahi ben niye burda yatıyordum. ahh doğru vurulmuştum ben canım çok yanıyordu. jisoo unni bana bakarak ağlıyordu hafifçe tebesssüm ettim oda aynnı şekilde bana güldü. ah yeni uyandım ama çok yorgundum. odanın kapısı açıldı ve içeri doktor girdi.

doktor: uyanmanıza sevindim lisa hanım nasıl hissediyorsunuz.

lisa: konuşamıyacak ah kadar kötü.

doktor: peki kendinizi yormayın bir kaç kontrol yapıp çıkıcam.

lisa: peki.

dediği gibi bir kaç kontrol yaptı ve çıktı. 2 dakika sonra da içeri jisoo unni jennie ve rose girdi.

jisoo: meleğim nasılsın.

jennie: çok korkuttun bizi.

rose: aynen çok korktuk.

lisa: iyiyim kızlar ağlamayın artık lütfen.

jisoo: çok konuşma biz ağlamayalım da kim ağlasın.

jennie: eğer uyanmasaydın babanları arıyıcaktık ama uyandığına göre sen söylersin.

lisa: iyi yapmışssınız. şey tzuyu nasıl.

rose: o da ameliyat oldu çok iyi şimdi.

lisa: o gün kimse bana yardım etmiycek sandım herkes tzuyu nun başına toplanmıştı ağlamama rağmen kimse yanıma gelmedi ve görmedi beni ta ki siz gelene kadar.

jisoo: şşş tamam bebeğim biz burdayız ağlama.

lisa: unni ben çok korktum ama en çok buram acıdı jungkkook bana bakmadı bile. tamam sevgilisi ahm olabilir ama bende arkadaşıyım sonuçta.

jennie: o şokla seni görmemiştir o . takma kafana.

lisa: bambam nerde.

rose: sen ilk uyandığında o geldi 2 gündür uyumuyordu banyo felan yapıcam deyip gitti

lisa: sizde perişansınız sizde yurda gidin yarın gelirsiniz bende uyuycam zaten.

kızlar odadan çıktık tan sonra bende uyumaya çalıştım ttam uyuycaktım ki5 dk sonra kapı açıldı hemşire diyye düşündüm ve gözümü açmadım ama gelen hemşire yada kızlar değildi jungkook du her ne kadar gözümü açmak istesemde bir tarafım açma diyordu ve bende açmadım.

jungkook: lisa lisa uyuyuyosun galiba bende uyanıksındır diye gelmiştim. ben çok özür dilerim lisa o gün seni far etmedim korkmuştum birden her taraf kan olunca şoka girdim. ambulansa bindiğimde kapı kapanırken seni gördüm bana  bakıyordun her tarafın kandı ve ağlıyodun bana öyle bi baktın ki sanki yok olmuştum ambulans ilerlediğinde ne kadar durun desemde durmadılar hastanın durumu acil deyip hastaneye götürdüler. hastaneye vardığımızda tam geri dönücektim ki  bir ambulans geldi ve içinden seni indirdiler ne yapıcağımı bilemedim lisa.

jungkook un dediklerini duyduğumda kendime kızdım keşke önceden yargılamasaydım.

jungkook: herneyse uyandığın zaman yine gelirim ben görüşürüz meleğim.

melğim mi bana meleğim mi dedi o yok ben yanlış duydum kafamı karıştırmasına izin veremem lisa kendine gel ve bambami düşün. jungkook odadan çıktığında gözümü açtım ve bir oh çektim  hep böyle oluyodu bir kelimesiyle beni etkiliyodu ama bu sefer olmaz. bambamı düşün lisa.çok geçmeden uykuya daldım.

Bir Hiç UğrunaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin