bizi bırakma

779 48 32
                                    

herkes endişeliydi tzuyu ameliyattan çıkmıştı durumu da iyidi hatta ama lisa 3 saattir ameliyattan çıkmıyordu kimisi ağlıyor kimisi suskun  kimi de bağırıyordu. v en ücra köşede bacaklarını kendine çekmiş oturuyordu sessizce hala şoktaydı  rose jennie ve jisoo deli gibi ağlıyordu jin jimin ve suga da onları sakinleştirmeye .  çalışıyordu ama nafile.

bambam: artık biri bişey söylesin çıldırıcam ya

dahyun: 3 saat oldu hiç mi gelişme yok

suga: lisa güçlü biri bizi bırakmaz

jungkook: hepsi benim yüzümden eğer bizden uzakta durmasına izin vermeseydim vurulmazdı belki.

jisoo: yaa lisa çık artık meleğim.

v: yaa ağlamayın  lisa ölmedi ki .

birden ameleiyathanenin kapısı açıldı ve 2 hemşire koşarak dışarı çıktı.

bambam: ne ne oldu ya bişey söyleyin ne olur.

hemşire: hastanın durumu çok kötü kan kaybı yaşıyo kan almaya gidiyoruz.

kızlar daha şiddetli ağlamaya başladığında diğer kızlar da onlara destek olmaya çalışıyordu onlarda çok üzgündü.hemşireler içeri girdi ve yarım saat sonra tekrar kapı açıldı ve doktor çıktı rose hemen doktorla ingilizce konuştu ve teşekkür etti.

momo: ne dedi

rose: gereken müdaheleyi yapmışlar ve lisayı kore ye sevk ediceklermiş ama durumu kritikmiş.

herkes ufak da olsa rahatladı .

jb: hadi zaman kaybetmeden otele gidip bavullarımızı toplayıp bizde koreye dönelim.

herkes otele gitti eşyalarını topladı ve havalimanına gitti lisa da eş zamanlı yola çıkmıştı hepsi uçağa bindi ve koreye döndüler.

1 GÜN SONRA

herkes hastanede lisanın uyanmasını beklliyodu ama sadece twice bts got7 değil bigbang cl ikon winner ve daha nice lisa sürekli yoğun bakımda durumu kritik tzuyu ise ağrısı var ama durumu iyi idi . 

gd: mıno b.ı grublarınızı toplayıp şirkete gidin biz size önemli bişey olduğunda haber veririz.

wınner ıkon: peki

cl: niye hala haber yok

jin: hiç bişey söylemiyorlar bir gündür 

rose: göremiyoruzda

herkes beklerken doktor geldi:

doktor: hastanın durumu biraz düzeldi ama hala sakıncalı şimdi normal odaya alıcaz sadece camdan görebilirsiniz içeri alamayız.

bambam: peki

1 dakika sonra lisayı normal odaya götürdüler.

bambamin ağzından

niye lisa yatıyodu orda niye ben değilde o  niye o gülümsemesiyle içimizi ısıtmıyodiki.çok masum ve gençdi o fazla iyimserdi. çabucak o yataktan kalksada yine erken uyandığı için bana isyan dolu mesajlar atıp benide uyandırsa.

jisoo: melek gibi

rose: ve melekler asla ölmez.

jennie: ölümden bahsetmeyin o kelime bile tüylerimi ürpertiyo.

jungkook: ne zaman uyanıcak bilmem ama uyanıcağını biliyorum uyanıcak çünki uyanmalı.

birden hareketlenme oldu ve doktorlar odaya girdi lisa gözlerini açti evet yanlış görmedim o gözlerini açtı doktorlar bir şeyler yaptıktan sonra gülerek odadan çıktılar.

doktor: tebrikler hastamız hayati tehlikeyi atlattı ve gözlerini açtı sadece 1 kişi odaya girebilir.

bambam: kızalar lütfen girebilirmiyim sadece 2 dakika.

jisoo: tabiki

kızlara teşekkür ederek yavaşça odanın kapısını açtım ve içeri girdim lisanın yanındaki sandalyeye oturdum ve elini tuttum.

bambam: lisa meleğim.

lisa: bam-ıh bam

bambam: kendini zorlama lütfen uyandın ya o yeter bana.

biraz daha oyalandıktan sonra elini öpüp odadan çıktım sonunda rahat uyuyabilicektim.

EVET ARKADAŞLAR BİR GÜNDE İKİ BÖLÜM SÜZCE NASIL İLERLİYO KİTABA NELER KATIYIM SİZ SÖYLEYİN.

Bir Hiç UğrunaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin