Lisa'nın ağzından
Bilmem kaçıncı kaçma planım bozulmuştu artık kesin emin olmuştum beni burda tutan kişi yang başkan değildi bunu dangalak korumalar konuşurken duymuştum ama tam kimin yaptığını söylerken beni görmüşlerdi ve bok suratlı şeyden dayak yemiştim zaten çirkindim iyice çirkin olmuştum jungkook görse kaçardı . Beni burda tutan kimse burdan çıktığım zaman çok kötü ödeticem.Tek dileğim beni bir an önce bulmaları.
V 'nin ağzından
Şu an kim bilir ne halde meleğim . Nerde ve nasıl açmı rahat mı en önemlisi düşünmekten korktuğum şey sağ mı. Bunların cevabını almama az kaldı. Bunu yapan her kimse aramızdan biri buna emin oldum artık. Her ne kadar zeki olsada bir o kadar da saf biri ardında çok iz bırakıyor aklımda bir kaç isim var mesela
Suga hyung son zamanlarda sürekli lisa hakkında konuşuyo daha sık mezarna gidiyi ki gittiği aslında lisaya ait olmayan mezar.
Ya da
Bambam aslında çok da şüpheli hareketleri yok ama dikkat çekiyo ne zaman lisa hakkında konuşsak bizi susturuyo.En şüphelisi de jungkook o hiçbişey yapmıyo ne üzüldüğünü gösteriyor ne acısını belki yeterli bir şüphe değil ama elimde ne varsa değerlendirmem gerek lisayı bulmanın tek yolu bu. Artık hızlanmam gerek bugünden itibaren şüphe çekenleri takip etmeye başlıycam en kolay yolu bu . Bekle lisa az kaldı bulucam seni.
Jennie nin ağzından
Çok yoruldum artık çok yoruldum yapay gülişlerden hiçkimse veya hiçbişey anlamlı değil artık . Özellikle de suga çok canımı sıkmaya başladı bana olan hareketleri tavırları beni sinir etmeye başladı. Artık bunu konuşmanın zamanı gelmişti. Banyodan çıktığım gibi telefonumu alıp suga yı aradım ama meşgule attı. Defalarca böyle sürdü bu en son sinirden telefonu duvara fırlattım ve ceketimi alıp yurttan çıktım. Yürüdüm yürüdüm nereye gittiğimi bilmeden zamanın nasıl geçtiğini anlamadan saatlerce yürüdüm gökyüzüne bakmak için kafamı kaldırdığımda her yer karanlıktı ve sokaklarda kimse yoktu rahatça maskemi aşağı indirdim yavaş yavaş yürümeye başladığımda arkamda birinin gölgesini gördüm adımlarımı hızlandırdığımda arkamdaki kişi de koşmaya başladı arkama dönmeye çalışırken yere kapaklandım ve arkamdaki kişi bir hışımla üstüme geldi.
Jennie: s-sen ne işin var burda...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Hiç Uğruna
Fanfictionwhatsapp grubu ile başlayan hikayemiz de değişik olaylar yaşanıyor. Ana karakterimiz Lisa .