Evet arkadaşlar bu bölümde pikniği yazıyorum.
Got7 şirketin önünde twıce beklerken mark bambamin 1 saattir telefonutla uğraştığını gördü ve sinsice yaklaşıp telefonu bambam ın elinden çekti bambam in Lisa ile olan yazışmalarını okudu dün geceden beri mesajlaşmışlar mark sessizce telefonu geri verdi ve kapıdan twıce in çıktığını gördü.
Mark : kızlar biraz kısa değilmi sanki bunlar .
Jackson: kime süslendiyseniz sanki bu kadar.
JB: sanki düğüne gidiyoruz.
Yugyeom: bence çok güzel olmuşsunuz.
Jr: hadi bizi bekliyorlar .
Sana: geldik oppa~~
Yarım saatlik yolculuğun ardından BTS bin şirketinin önüne geldiler.
Twıce BTS yi görünce şaşırdı.(Ben olsam bende şaşırırdım afsfsgsgsf)
Sonra BTS arabaya geçti içi cidden büyüktü arabanın .
Rapmonster: selamm
Jin: herkese merhabalar
Jhope: merhaba~~
Jimin: selam
V&jungkook: diğerleri nerde.
Tzuyu : diğerleri derken
Youngjae: şimdi onları almaya gidiyoruz
Mina: hee blackpinki
Tzuyu: onlarda gelicekti demi.
BTS kızların yanına oturmaya çekindiği için nerdeyse üst üste çıktılar. Bunu fark eden bay kaslı Jackson konuştu.
Jackson: isterseniz yer değiştirelim burdan esiyor serinlersiniz.
Hemen yer değiştirdiler ve blackpinki almaya gittiler.
Yaklaşık 15 dk sonra vardılar twıce hariç herkesin ağzı açık kalmıştı.Düşündüler bu kadar basit kıyafetlerle nasıl bu kadar güzel olabilirler diye.
BP arabaya geçince boş yer bakmaya başladı ama sadece 3 kişilik boş yer vardı herkes oturmuştu ama bir tek Lisa ayakta kalmıştı. Rose jimin ile markın arasına oturdu jisoo jin ile jr ı ortasına jennie ise suga ile Jackson ın arasına oturdu Lisa hala ayaktaydı bambam Lisa yı yanına davet etti yani ön koltuğa çünkü bambam arabayı kullanıyordu Lisa hemen kabul etti ve arabadan inip ön koltuğa yerleşti jungkook biraz sınır oldu ama sonradan sorun etmesi v ise çoktan uyumuştu.
Evet yolculukları başladı bakalım piknikte neler olacak.
Bu arada got7 da şöyle giyinmişti
F
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Hiç Uğruna
Hayran Kurguwhatsapp grubu ile başlayan hikayemiz de değişik olaylar yaşanıyor. Ana karakterimiz Lisa .