Lisa'nın ağzından
Artık bu iş çok saçma bir hal almaya başladı bunu yapan her kimse psikopatın teki olduğu belli ah niye herşey beni bulur ki zaten.
V 'nin ağzından
Sonunda o gün bugün buldum seni lisa aylardır çabaladım ve sonucunu aldım tek yapmam gereken oraya girip seni çıkarmak. En zor kısım da bu zaten sana hiçbir zarar gelmeden ordan çıkarmam lazım seni. Ama nasıl acaba biriyle gelseydim daha mı iyiydi ki. Ah hayır hayır bunu tek başıma yapabilirim. Zaten hesaplarıma göre en fazla 3 koruma var tek yapmam gereken onları doktor olduğuma inandırmak. Yavaş yavaş binaya yaklaştım ve içeri girdim burası neden bu kadar pisti lisa aylardır ne yapıyo burada tahmin ettiğim gibi merdivenlerin başında bir koruma hızla bana doğru gelmeye başladı.Koruma1: Kimsin sen! Hemen çık dışarı!
V: B-Beni patronunuz gönderdi burada bir kız varmış onun için.
Koruma1: Ah öyle mi Bekle burda.
Ah niye bu kadar uzun bu adam. Yaklaşık 2 dakika sonra tekrar yanıma geldi ve beni yukarı çıkardı.
Koruma2: İçerideki kız çok önemli biri gereğini yap unut ve git.
V:Peki tamam.
Yavaşça açtıkları kapıdan içeri girdim burası çok farklıydı tertemizdi sanki farklı bir yer gibi.ortada bir yatak vardı ve ah işte orda lisa arkası dönük bir şekilde yatıyordu ilk öncelikle odada kamera varmı diye göz attım ama bir şey görünmüyodu. Birden lisa konuştu.
Lisa: Kimseniz dışarı çıkın iyiyim ben.
V: Emin misin lisa?
Lisa'nın ağzından
Duyduğum sesle birlikte yavaşça yataktan doğruldum umarım doğru duymuşumdur. Yavaşça arkamı döndüm karşımda beyaz önlüklü ve kendisine büyük gelen gözlükler takmış bir taehyung vardı.
Lisa: T-taehyung Sen misin sen gerçek misin bu rüya değil değil mi?
V: Bilmem bir sarıl bakalım acaba rüya mı.
Hayır bu kesinlikle rüya değildi yataktan kalktım ve koşarak Taehyung 'a sarıldım o da kollarını belime doladı. Ağlayarak konuşmaya çalıştım.
Lisa:Buldun beni buldun sen buldun beni.
V: şhh sessiz ol seni daha yeni bulmuşken tekrar kaybetmek istemiyorum.
Lisa: teşekkür ederim teşekkür ederim benden vazgeçmediğin için teşekkür ederim.
V:. Ben senden vazgeçermiyim hiç.
Lisa: Ama nasıl nasıl buldun beni.
V: Bence bunu daha sonra konuşuruz şimdi seni burdan çıkarmam gerek.
Lisa:. Bu imkansız burdan asla çıkışım yok benim.
V: Öyle bişey söz konusu bile değil.Merak etme hazırlıklı geldim ama biraz tehlikeli olucak.
Cebinden telefonunu çıkardı ve birisine mesaj attı yaklaşık 1 dakika sonra cevap geldi.V: Hadi gidiyoruz.
Lisa: Nasıl
Bana teselli verircesine gülümsediği zaman korkam gerektiğini anlamıştım.V: Biliyorum senin için zor olucak ama şu camdan inmemiz gerek.
Lisa: A-Ama nası ordan atlarsak ölürüz.
V: Merak etme biraz güvenliksiz bir atlayış yapıcaz ama tek yolu bu.
Çantasını açtı ve içinden bir paraşüt çıkardı.
Lisa: Yok artık sen ciddimisin.
V: Artık yakalanmadan gitmemiz gerek.
Lisa: Y-Yapamam ben olmaz.
V: Bak biliyorum sevgilin var ama sadece bana sarıl ve gözlerini kapat olur mu.
Lisa: ah peki tamam.
V paraşütü gerekli şekilde ayarladı ve camı açmaya çalıştı.
V: Lisa açılmıyo bu cam.
Lisa: Hiç şaşırmadım, kırmayı dene.
V: Ama o zaman ses çok çıkar ve o adam-
Lafını bitirmesine izin vermeden cama bi tekme geçirdim ve gürültüyle kırılan camdan V ye sarılıp atladım v hemen paraşütü açtı.V: Lisa çıldırdınmı sen.
Sadece güldüm ve yukarı baktım adamlar camdan bize bakıp küfür ediyolardı.Yere iniş yaptığımız gibi yanımıza bir araba geldi ve hemen bizi içeri alıp sürmeye başladı.v ye sorar gözlerle baktım çünkü kimseye haber vermediğini söylemişti.
V: ah evet lisa bu arkadaşım jonghyun o olmasa şuan seni kurtaramazdım.
jonghyun: saçmalama asıl sen olmasan prensesi kurtarma operasyonumuz boşa giderdi.
Lisa: ben gerçekten çok teşekkür ederim size siz olmasanız ne yapardım gerçekten bilmiyorum.
jonghyun: Tek sorunumuz hala bunu kimin yaptığını bulamadık.
Lisa: malesef bende bilmiyorum bunu ama bir bilsem varya.
V: lisa istersen seni ilk önce bir otele götürebilirim temizlenmen için ve bizimkilerin de senin yaşadığından haberi yok.
Lisa: Bana hayır diyemiyceğim bir teklifle geldin.
jonghyun: o zaman ilk durak otel.
V: Aynen öyle .
YAZAR'IN AĞZINDAN
Lisa büyük bir sevinçle duşunu aldı ve yeni giysilerini giydi artık daha iyi hissediyordu.Ama hala diğerlerinin karşısına çıkmaya hazır hissetmiyordu kendisini .Hele jungkook 'un yüzüne nasıl bakıcaktı hiç bilmiyordu. Ah cidden sinir bozucu bir durum.
V: Lisa hazır mısın.
Lisa: evet gelebilirsin.
Kapıyı açıp içeri giren V ye sarıldım ve bir kere daha teşekkür ettim.
Lisa: Sen olmasan şuan burada olamazdım V.
V: Artık bu konuyu kapatsak hadi hazırsan bizimkilere küçük bi süpriz yapalım.
Lisa: Süpriz ha tamam hadi çıkalım.
İkisi de içlerindeki mutlulukla arabaya bindiler ve diğerlerinin yanına gitmek için yola çıktılar.
V: Müzik aç istersen .
Lisa: Uzun süredir dinlemiyorum çok iyi olur.
Lisa açtığı şarkıyla birlikte daha mutlu olmuştu sakince yollarına devam ederken birden v arabayı durdurup kapıları kilitledi.
EVET ARKADAŞLAR NE DESENİZ HAKLISINIZ BU KİTABIMI İYİCE BOŞLADIM VE UNUTTUM BİRAZ KISA Bİ BÖLÜM OLDU ÇÜNKÜ HER ŞEYİ BU BÖLÜME KOYMAK İSTEMEDİM.
VE EVET DİĞER BÖLÜMDE DİYECEĞİNİZ CÜMLELER Bİ GÜNLERİ DE OLAYSIZ GEÇMEDİ BE YILDIK DİYCEKSİNİZ AMA YAPICAK BİŞEY YOK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Hiç Uğruna
Fanfictionwhatsapp grubu ile başlayan hikayemiz de değişik olaylar yaşanıyor. Ana karakterimiz Lisa .