Bulun beni!!

566 44 9
                                    

Lisa nın ağzından

Nerdeyse 1 aydır burdaydım camdan bakmama bile izin yoktu. Bıkmıştım artık birinin gelip beni alması lazımdı
Suga nın ağzından

Tam 1 aydır yoktu evet onsuz tam 1 ay dile kolay. Çok özledim meleğimi.
Lisa ne olursun ya beni yanına al ya da sen gel lütfen.

Jungkook un ağzından

Delirmenin eşiğindeydim artık. neden sen neden ben değilde sen ah bir bilsen seni nasıl özlediğimi . Belki şuan yanımda olurdun beraber uyurduk. Senin  güzel yüzünle uyanırdım. Ama yoksun.

Jisoo nun ağzından

Aptalın tekiyim ben kız kardeşini koruyamayan aptalın tekiyim.özür dilerim lisa çok gelmek istedim yanına ama izin vermiyolar bana ama en kısa zamanda buluşucaz bekle beni kuzum.

Jennie nin ağzından

Neden seni bu kadar çok seven insan varken bunu yaptın lisa. Biliyomusun aslında benim sevdiğim adam bile seni seviyormuş ama kızamıyorum işte sen burda olsaydın da kızamazdım zaten. Umarım rahattırsın yerinde

Rose un ağzından

Lisa biliyomusun jimin hep benim yanımda artık her gece seninle kurduğum hayaller yavaş yavaş gerçekleşiyo ama sen yoksun. Niye lisa neden yaptın bunu bize neden.

Momo nun ağzından

Cidden ben hayatımda senin gibi bir insan görmedim ve görmiycemde lisa. Eğer şu an burada olsaydın kemiklerini kırana kadar sarılırdım sana ama sen yoksun lisa yoksun.

Tzuyu nun ağzından

Biliyorum aramız bozuktu ama iyi kızsın lisa her ne kadar sevdiğim herkes seni sevsede yapıcak bişey yok huzurla uyu.

Jin in ağzından
Ya küçük cadı gel de beraber kek yapalım yine. Çok özletiyosun kendini lisa rahat uyu.

V nin ağzından

Hani melekler ölmezdi sen neden öldün neden. artık deliricem biliyorum sen ölmedin ölemezssin lisa asla da ölmiyceksin bulucam seni bekle lisa.

Herkes sırayla notlarını bıraktıktan sonra ağlayarak arabaya döndü. Kimseden çıt çıkmıyordu.en son sessizlik bozuldu.

V: lisa ölmedi.

Jisoo: n-ne nasıl nerde napıyo.

Momo: nasıl ölmedi.

V: biliyorum ben lisa yaşıyo bulucam onu.

Bambam: saçmalama nasıl bulucaksın öldü o.

V: SUS ölmedi o biliyorum.

Jungkook: hyung deli etme insanı söyle o zaman nerde benim meleğim.

V: bulucam onu az kaldı bulucam.

Suga: lan ne saçmalıyosun sen.

V:görüceksiniz lisanın elinden tutup sokucam o kapıdan içeri.

V söylediği laf ile birlikte geldiklerini belirtti ve arabadan inip yurda girdi.diğerleri de veda ederek yurda geçti geri kalanlar da kendi yurtlarına  gitmek için yola çıktı.
V hemen kendi odasına girdi ve kapıyı kitlediğinden emin olup masasının başı geçti ve laptopunu açtı.

V: evet nerde kalmıştık bakalım .

V kaydettiği notlara bakarak düşündü şuana kadar elinde bulabildiği ipuçlarına baktı.

Lisa nın ameliyatına giren doktor aslında bir doktor değildi aynı şekilde hemşireler de  hepsinin ismine ulaşmıştı ama yerlerini hala bulamıyordu sabah akşam deli gibi uğraşıyodu. Ayrıca son kez vedalaşmak için lisa nın cesedini de vermemişlerdi

V: az kaldı lisa bulucam seni bekle

Evet arkadaşlat herkes niye bu kadar uzun sürüyo bölüm atman demiş ya bi okunma sayısına bakın bide oy sayısına  lütfen emeğe saygı.

Bir Hiç UğrunaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin