o gün ne oldu?

1.2K 59 66
                                    

Evet arkadaşlar whatssapdan  devam ediyoruz.

Jhope: selam benim ponçik grubum

Jennie: selam olsun sana bizim umudumuz.

Jhope:😇😇😘

Jisoo: sen kime öpücük atıyorsun be

Jin: sakin jisoo

Jungkook: Lisa bambam ve v sizden bir açıklama bekliyoruz o gün ne oldu.

Sana: aynen v oppa neden sudan o kadar sınırlı çıktın ki .

Lisa: seni ne ilgilendiriyor .

V: o gün ne mi oldu

Lisa: v yapma

V: niye çok mu hoşuna gitti olanlar

Lisa: sadece ne biliyomusun v pisliksin

Bambam: o gün olanlar bizim aramızda sizi ilgilendirmez.

Tzuyu: ben olanları söylüyebilirim size

Bambam: kapa çeneni tzuyu

Tzuyu:o gün ben yüzerken  sana denize daldı ve v yi çıkartmaya çalıştı çünkü v sinirliydi ve o sinirle suyun altında bilincini kaybetmiş  gibiydi .

Lisa : sus yeter

Tzuyu: sana başaramayınca Lisa denemek istedi Lisa tam çıkartıcakken v bir hışımla Lisa yı kendine çekti  birbirlerine gereğinden fazla yakınlardı  sonra birden birisi suya daldı ve lisayı kolundan tuttu ve kendine çekip.

Mina: ee sonra

Tzuyu: hiç sadece sarıldı ama okadar aşkla ve şevkle sarıldı ki nefessiz kaldıklarını bile fark etmediler.

Suga: iki salak ergen aklınızı başınıza toplayınız Lisa sizin sürekli olarak sarılıp öpebileceğiniz biri değil  .

Jr: şimdi bu konu burda kapanıyor sizde bir daha bu konuyu açmıyorsunuz.

Jisoo&jennie&rose: ulan şerefsizler

Rose: bende diyorum ki bu benim lalim yemek yemiyor dansa odaklanamıyor kendisini odasına kapatıyor.

Jennie: sizi varyaa elime geçirmiyim.

Jisoo: gece kapınızı kitleyin lan

Bambam: Lisa seninle özel olarak konuşabilirmiyiz.

Lisa : tabi

Lisa&bambam özel konuşması

Bambam: Lisa o gün ki davranışım için üzgünüm ama v seni öpücekti düşüncesi bile kötü ve suyun altında seni birden çektiğim için refleks olarak sarıldım.

Lisa: teşekkür ederim  az daha ilk öpücüğüm gidiyordu.

Bambam: Lisa

Lisa: efendim

Bambam : lütfen onu bana sakla

Lisa: neyi

Bambam: ilk öpücüğünü...

Bir Hiç UğrunaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin