J:Men vad har du gjort då du var död??? Hur kändes det att vara död?
K:Jag har försökt att få kontakt med er, kollat vad ni har gjort. Det kändes väl som vanligt förutom att ni inte kunde se mig då och att jag lite avundsjuk på dig och pappa som gjorde massa roliga saker typ hela tiden.
Hon sa det med en ledsen ton.
J:Men alla saker du och pappa kommer göra nu! Han har ju saknat dig as mycket!
K:Jaa, jag vet men det blir inte samma sak ju...
J:Men vi kan göra massa roliga saker!!
K:Okej! Men det blir inte lika roligt som ni har haft... Men man kan ändå göra det för att ha kul skadar aldrig!
Vi kom fram och stannade utanför huset.
J:Kom, vi går till mitt rum och så hämtar jag Isac och så kan han komma och hjälpa oss att din
deras ut hur och vad vi ska göra!
Vi gick upp till mitt rum och jag gick direkt till Isac och bara öppnade dörren och han stod och dansade till nån av sina nya låtar som jag inte hört, och eftersom att jag inte hade hört den så vad den inte släppt för jag hade hört ALLA Isac's låtar! För, jaaaa jag var ju inte ett så litet fan...
-------------------------------------
Sorry för kort kapitel och sent kapitel men jag har inte haft ork att skriva och så har jag gjort annat men jag kände art jag behövde uppdatera min novell/bok sååå jaaaa jag gjorde det!
Jag vet att det inte är ett så långt kapitel men men...
Och jag kommer inte kunna skriva nå mer nu för Sanna nånting (hon som vann Mello) hennes låt stoppades på! BLÄ!!