O:Det är inte manligt att stå i köket och laga mat!
I:"Raap"
J:Men Isac!
I:Jaaa! Jag är som Oscar, en man!
"Efter frukosten"
"Oscars P.O.V"
Enis:Kan vi inte fara till stranden och bada? Det är ju såååå varmt!
F:Jaaa! Snälla, det är för varmt för att inte bada!
OG:Då far vi hem och packar saker för att fara och bada!
I:Kom hit om 20 minuter så far vi och badar då!
"Kajsas P.O.V"
Alla utom jag,Isac och Jossan gick hem till dig själva för Att hämta badkläder.
Isac sprang upp på sitt rum och bytte om till badbyxor och drog på en t-shirt.
Jag och Jossan gick upp på hennes rum och in i hennes WIC (Walk in closet) och kom tillbaka med en svart bikini med neon gröna detaljer.
K:Du har en bikini jag kan låna va?
J:Jaa! Självklart, jag har as många!
Hon gick tillbaka in i sin WIC och kom ut tomhänt.
J:Vad gillar du för färg?
K:Blå.
Hon gick än en gång in i sin WIC och kom tillbaka med en blå Deep die (stav?) bikini. Färgerna var blå men i olika nyanser, ljus blå,mellan blå,lite mörkare, och mörkblå.
J:Blir den här bra??
K:Ja, var kan jag byta om?
J:Antingen här, i min Walk in closet eller där inne.
När hon sa de sista så pekade hon på en dörr som det stod WC på.
Jag gick in på toan och bytte om och drog sen på mig mina jeansshorts och min t-shirt.
När jag kom ut så var inte Josefine där.
K:Josefine??
J:Ajj! Jaa? Vad är de?
K:Var är du?
"Josefines P.O.V"
När Kajsa hade gått in på toan för att byta om så gick jag in i min WIC och bytte om.
Så klantig som jag är så sparkade jag i tån i tröskeln och sen snubblade jag.
J:Ajj! Varför ska jag alltid vara så klantig!?
K:Jag vet inte!
Jag suckade högt för mig själv och drog på mig mina slitna jeansshorts och mitt rosa YOLO linne och gick ut till Kajsa.
Vi gick ner och satte oss i soffan medans vi väntade på att dom andra skulle komma..Fem minuter senare sitter jag,Kajsa och Isac med varsin mobil och är helt osociala då jag hör moped-ljud utifrån. Vilket betyder att killarna var här,så jag gick ut och som jag trodde så var de killarna som hade kommit. Omar gick mot mig eller alla gick mot mig för jag stod vid dörren men Omar stannade brevid mig och kysste mig och sen gick vi in till dom andra eller ja, de var bara Kajsa och Oscar där och dom... Vänta vaa?! Kysstes??
''Oscar's P.O.V''
Jag är sååå kär i Kajsa! Jag måste säga det till hon.
Jag gick till killarna och sa att dom skulle gå och för en gångs skull så lyssnade dom på mig.
Enis:Eeeem... Kajsa..... Det är en sak hade velat säga till dig...
K:Okej, säg de då.
Enis:Jo det är så att jagharkänslorfördigochdetärmeränkänslormanharförenkompis.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SORRY FÖR KORT OCH TRÅKIGT KAPITEL MEN HAR INTE UPPDATERAT PÅ LÄNGE OCH JAG KÄNDE ATT JAG BEHÖVDE UPPDATERA :)