Vi gick upp till mitt rum och jag gick direkt till Isac och bara öppnade dörren och han stod och dansade till nån av sina nya låtar som jag inte hört, och eftersom att jag inte hade hört den så vad den inte släppt för jag hade hört ALLA Isac's låtar! För, jaaaa jag var ju inte ett så litet fan...
I:Ööömmm... Hur länge har du stått där?
J:Haha, ett tag!
I:Okej..... Men vad ville du?
J:Vi eller jag har ett problem...
I:Och du frågar mig för att?
J:Pappa och din mamma får inte veta nå, det är de som är problemet.....
I:Okej, vad är problemet?
J:Du vet ju att pappa har varit ledsen? För att min syster har dött. Då jag gick iväg tidigare idag, så ringde en person och sa att jag skulle gå till kyrkogården, så jag gick ju dit. Sen helt plötsligt så stod hon bara där, asså Kajsa min syster! Och om pappa får reda på nå för då skulle han börja undra massa saker!
I:Men nån gång måste han ju få reda på det.
J:Ja jag vet men inte nu!
I:Vad ska vi göra?
J:Det är det som är problemet.....
I:Mmmm... Var är hon nu?
J:I mitt rum och hon gömmer sig ifall pappa eller din mamma kommer.
I:Okej. Men säg mamma istället för din mamma för hon kommer ju snart att vara som din mamma för att våra föräldrar ska ju gifta sig!
Isac sa det med en glad röst. Jag stod bara där och var som förstenad, ska jag Josefine bli Isac Lunden's syster? Jag kan inte fatta de!
J:Ska vi bli syskon! På riktigt!
I:Ja. Men nu åter till din syster Kajsa!
J:Aa!
I:Kan vi inte bara se en film och så får väl våra föräldrar en chock då dom ser hon?
J:Men dom kommer att bli sura för att vi inte sagt nånting tidigare.....
I:Men glada för att Kajsa är tillbaka!
J:Jaaa det är ju sant. Men ska vi se film dåå?
I:Aaa! Kom vi går till Kajsa.
J:Mmmm.
Vi gick in till mitt rum och såg Kajsa sitta på min säng. Vi gick fram till hon.
J:Kom vi ser film!
K:Bara vi? Eller ska fler komma?
I:Vi kan ju fråga om Felix,Oscar,Omar och OG vill komma, eller??
J:JAA!!
K:Villka är de?
J:Mina fyra bästa vänner.
K:Aha... Visst dom kan komma!
J:Går och ringer dom nu!
jag gick iväg eller jag gick ut ur mitt rum och ringde upp Felix. Han och jag har varit bästa vänner sen vi gick runt i blöjor!
F:Tjaa!
J:Tjenare! Vad gör du dåå?
F:Nä, inget hänger med grabbarna. Själv då?
J:Ska se film och undra om ni ville komma?
F:Alla vi fyra???
J:Nä, alla utom du! Ja de e ju så klart jag menar alla ni fyra!
F:Najs, kommer om fem!
J:Bra!
Jag la på och gick in till mitt rum och Isac satt och höll på med mobilen och Kajsa kollade på. Sociala Isac!
J;Eyy! Dom kommer om fem! Jag tar fram dricka,chips popcorn och ett måste då man ska se film, GODIS!
I:Vad ska vi se då?
K:Kan vi inte se Fast And The Furious?
J:JA! Vi har alla filmerna, vi kan ha Fast And The Furious maraton!
I:Okej, vi frågar dom andra om dom vill se de.
J:Jag går ner och fixar dricka,godis,chips och popcorn! Det är ju faktist lördag.
Jag gick ner och stoppade sju glas på en bricka,hällde upp godis i en skål och stoppade den på brickan åxå,började poppa popcorn, de blev två påsar! Och hällde upp en chips påse och stoppade den på brickan åxå och gick upp. är jag kom upp såg jag att jag hade glömt drickan... Jag gick ner och öppnade kylen.
J:COLA,FANTA ELLER PÅSKMUST?
I:COLA!!
K:FANTA!!
J:Tar alla.
Jag gick upp med alla tre drickorna och tog min laptop och kopplade in den i min patt-tv. Jag letade rätt på filmen vi skulle se och satte mig i sängen och jag,Kajsa och Isac satt bara och pratade.
*PLING PLONG*
Jag sprang och öppade. Där stod Felix,Omar,OG och Enis.
Jag gav alla varsin kram och av Omar fick jag en sån där mjuk och go bamsekram som bara han kan ge!<3
J:Kom nu! Vi ska ha Fast And The Furious maraton!
Enis:Jippi!!!
OG:Yey!!
F:Jippi yey!
O:Har de hänt något?
J:Nä, kom nu!
Vi gick upp och jag satte igång filmen då alla hade satt sig.