Doar ce am vazut apelurile pierdute... dar se pare ca tata nu raspunde, sigur sa întâmplat ceva cu mama. Are cancer si ii este din ce in ce mai greu, nu stiu ce m as face daca as pierde o...
Trebuie sa ajung cat mai repede in Londra.Ma îmbrac repede si ajung in fata casei lui Zac trebuie sa stie si el ca plec.
Ciocan, in fata mea apare o bruneta, aproape goala, si Zac in spatele ei, uitându se mirat la mine. Am înghițit in sec, si mi-am luat telefonul sa-mi sun un taxi care sa ma duca direct la aeroport.
Zac auzind toate astea iese in boxeri spre mine.- Hei, nu stiam ca vi la mine, si atat mai putin ca pleci undeva, vin si eu oriunde te ai duce!
- De cand te anunt eu ca vreau sa vin la tine? Ma rog, nu asta conteaza. Plec in Londra, părinți mei au nevoie de mine si nu mai face pe Romeo ca nu vi nicăieri.Am plecat in asteptarea taxiu-lui, ma dispera prezenta brunetei care se holba la mine...
Am ajuns la aeroport, in spatele meu aud niste strigăte:
- Per! Hei, Perrie asteapta!
- Zac! Ce cauti aici? Ce ti am spus eu? De ce te comporți ca un copil?
Ma uit la el furioasă, iar el isi musca buza interioară adăugând:
- Oh haide, nu ma certa in public, ma cerți cand ajungem.
Ma ia de brat, cedez, si intram in avion.