A trecut lună de la moartea tatălui meu...
Nu l-am uitat si nu il voi uita niciodată, dar pas cu pas, ma împac cu sentimentele mele.Am decis temporar sa o iau pe mama cu mine in America, si dupa vedem noi ce facem.
Maine plecam de aici.- Neața frumoaso, ce zici daca te scot la o înghețată prin parc?
- Tu nu sti sa ciocăni la uşă? Ii raspund lui Zac încercând sa par supărată.
- De când ciocăn eu?
Se apropie de mine si mă pupă pe nas iar eu ii arunc o perna în față.
- Intr-o oră sa fii gata! Zice el si iese analizându-mă din cap până in picioare.Am intrat la dus, m-am machiat putin si m-am îmbrăcat.
Il sun pe Zac.
- Ia zi raraitule mai astept mult dupa tine?
- Esti gata cucoană?
- Dăă...
- Coboară jos, sunt acolo in 2 minute.Am ajuns în parc, Zac mi-a luat o înghețată cu visine si acum ne plimbam de mana ca doi îndrăgostiți (desi, bineinteles nu suntem)
El imi mângâie mana cu degetul si ma trage la pieptul lui, stam lipiți câteva secunde în care eu ii savurez parfumul.Ajunsi acasa, mâncăm impreuna cu mami, o pup de noapte bună, si urcăm sus. Mama spune că formăm un cuplu ideal, cand aud imi dau ochii peste cap si eventual o palma peste fata.
Ma fac comodă la pieptul lui Zac si el ma tine in brate, ma pupa pe frunte ca de obicei si adormim.