Distracție

112 5 0
                                    

Ajunsi la destinatie, ma asez pe un scaun si cer o cola cu 2 cuburi de gheata.
La care Zac, se uita încruntat la mine.

- Ai de gand sa ruginesti? Doua tequila va rog!
Ma uit la el, si incerc sa par supărată dar zâmbetul lui imi pune piedică si incep sa rad.

E asa frumoasa cand doarme, ii mângâi blând fata inocenta si usor obosita, vad cum incearca sa se trezească si ii iau parul blond de pe ochii ei albastri.

-Raraitule, ce faci? De ce sunt la tine acasa?
-Pai, cu ce sa incep ma puiule? Intai ai baut un pahar, si dupa ai cam pierdut numărătoarea, am reusit sa te opresc numai cand te-am mintit ca ai consumat toata bautura, si chiar mai crezut, in masina ai vomitat, si am decis sa te aduc la mine sa ma asigur ca esti bine.
-Ei bine, se pare ca sunt ok, asa ca voi merge acasa.

Încercările mele de a ma ridica din patul raraitului, sunt inutile, asa ca cedez si ma arunc cu capul inapoi in perna.

- Buna încercare blondino. Imi sopteste rarait-ul la ureche si ma sărută usor pe obraz.
Pot spune ca am simtit niste fiori, sau fluturași, sau e greața provocată de alcool...

După cateva ore părăsesc locuinta lui Zac, si ajung la mine acasa, las telefonul pe masa, si intru la dus, dupa ce ies aud telefonul vibrând...

7 APELURI PIERDUTE DE LA TATA

Oare ce sa intamplat? Va pup si curand voi posta următoarea pagina a carti💋💋

Doar prieteni//FINALIZATA//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum