Of, of 😧

58 4 0
                                    

Sunt gata de "intalnirea" mea cu Zayn.
Care este deja la usa mea.
- Bună frumoaso!
Imi spune si ma sărută pe obraz.
Am cam înghit in sec, dar ma rog.
- Bună, mergem?
Iar el imi afirma din cap ca da, nu pot sa nu bag de seama parfumul lui, il ador, se pare ca de 5 ani nu la mai schimbat.

Ajunsi la intrarea parcului, de departe il zăresc pe Zac cu o fata, cred ca este acea Jessie.
Ne apropiem cu pasi mărunți discutând, imi fac curaj si il intreb:
- Nu ai vrea să imi explici de ce mai lasat? Si tocmai printr-un mesaj...
- Stiam ca o sa vrei sa vorbim si despre asta.
Te-am iubit si inca o fac Per, te-am inşelat in ultimii 2 anii, si cand m-am decis sa o las pe tipa aceea pentru tine, rămase gravida, si nu am avut curajul sa-ti spun... pana azi.

Ma opresc din drum il analizez din cap pana in picioare si ii lipesc o palma peste fata.
- Cum ai putut sa-mi faci asta! Esti un las! Unde e copilul?
- Am pus-o sa avorteze...
- Destul! Ne vreau sa mai aud nimic!
Tip la el si se pare ca si Zac ma observat ... nu mai conteaza, plec furioasă si cu lacrimile mele gata sa izbucnească .

Ajung acasa, fug in camera mea iau o poza cu tăticul meu care era aşezată pe o masa plina cu amintirile mele cu el.
Ma arunc in pat, strâng poza in brate si incep sa plâng.
Nu stiu ce ma doare mai tare, faptul ca Zayn ma inselat, si ca a fost un las sau ca l-am vazut Zac sărutânduse cu tipa aceea si pe mine ma dat la o parte...

Doar prieteni//FINALIZATA//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum