Odchod

670 15 0
                                    

„Bro dneska máš vyzvednout Rayna ze školy,bohužel i s Lili," oznámil mi Fredo a já myslel,že zešílím.„Proč sakra i s Lili?Proč vlastně tyvole spolu chodí,vždyť ta holka je kurva a podvádí ho na každým rohu,tak jí zastřelíme a bude klid!" Fakt tu holku nesnáším,no nejsem jedinej.„Věř mi,že se ta holka bude jednou hodit."usmál se a odešel.Já mu dam,že se bude jednou hodit.Bože to bude zase den!

Nasedl jsem do svého krásně naleštěného ferrari a rozjel se k té posrané škole,fakt nechápu jak do ní Rayn může chodit.Sice je v posledním ročníku,ale stejně,k čeme je škola?K ničemu!Jel jsem po hlavní a najednou mě předjela černá dodávka.BLAKK!Sráč jeden,nikdo ho nikdy neviděl,kromě jeho debilů.Vždycky na jeho obchody posíla jen své poskoky a on si vždy sedí doma v klidu.Nechápu!Jednou už jsme jeho obchod využili k tomu,aby jsme ho odhalili,ale jediný co jsme zjistili je,že má v týmu nějakou dívku.To taky nechápu,v gangu ženská.To nejde dohromady!

Stojím už dobrých dvacet minut před školou a furt se nic neděje.To si ze mě dělaj prdel ne?Řeklo se v půl a je za deset minut celá.Bože kde jsou ti idioti!Nesnáším čekání!Po dalších pěti minutách konečně někdo z toho věžení vylejzá,jenže to kurva zase neni Rayn ani Lili.Já je fakt zabiju!Když se ohlídnu za tou drobnou osobou,co před chvilkou vylezla mimochodem z té pakárny,všimnu si,že mi to někoho sakra připomína.„Zdarec bro!" Křikne Rayn a já se kurva leknu!„Doprdele,tak jsi imbecil nebo co?"„Co je bro?Však normálně zdravim,tak v čem je problém?"„Je problém v tom,že jsi mě sakra vylekal!" Když se ale otočím zpět,abych si mohl znova prohlídnout tu osobu,je pryč.Fakt skvělý Rayne,to se ti povedlo,tleskám!

„Na co čekáš kámo?" Ozve se po deseti minutách Rayn.„Na tu tvojí ty debile!"„Myslíš Lili?Tak ta nejede,zase se asi naštvala." Když tohle vyslovil,myslel jsem,že ho zabiju.Otočil jsem se k němu čelem a udělal na něj ten pohled alá 'Tak jsi negramot nebo jo?' a pak jsem se rychle rozjel pryč.
Rayn se po cestě celou dobu smál a já ho zabíjel svým pohledem.Debil!

Pohled Freda
„Jakže se ta holka jmenuje?"„Mia Blakk,jsi hluchej nebo co?" Začal se mi posmívat Lil.„Jo jsem hluchej,takze mi ještě jednou zopakuj to zasraný jméno té holky!" „Mia Blakk," řekl úplně s klidem a v tu chvíli mi to došlo,:„Cože?MIA BLAKK?Tak jste debilové?Vždyť to je dcera toho debila!Všechny nás zabije,sorry hoši,ale do tohohle se srát nebudu!"„Proč ne?Blakk je na své dcerušce určo zavislej,takže bychom ho pak donutili,aby se nám ukázal,protože pochybuju,že by svou dceru nechal v rukou poskoků."„Stejně se mi to nějak nezdá,"„Copak se bojíš Fredíku?" začal si ze mě utahovat Twist.„Strach neni v mém slovníku!"

Pohled Mii
„Jak se mám sakra soustředit,když vim,že mě chce někde zajmout?Co tati?Ty na to jako nic neřekneš?To mě jako vážně chceš prodat?"Mlela jsem pátý přes devátý,protože jsem se právě dozvěděla,že mě můj vlastní otec chce dát pryč.Fakt skvělý!Myslela jsem,že když umřela mamka,že pojedem ve všem spolu,ale asi jsem se spletla.„Zlatíčko,pochop mně,když tě teď pošlu do Argentiny,zachráním tě.Nikdy bych tě nechtěl prodat a docela mě mrzí,že si tohle o mě myslíš," řekl dost zklamaně.„Nikam nepojedu,nebudu čekat v nějaký prdeli,když vim,že tě tu někdo může kdykoliv zabít!Odmítám jet od tebe pryč,ztratila jsem mamku a kdybych přišla i o tebe,nezvládla bych to."„Nedáváš mi jinou možnost!Zavřít,zítra půjde naposled do školy.Ve tři jí letí letadlo do Buenos Aires.Je to konečné rozhodnutí,nehodlám už o tom s nikým diskutovat!"
Bum!Jako kdybych dostala tu největší ránu.Můj vlastní otec se mě chce zbavit a teď mě zavřel?
Hned jak mně zavřeli do mého pokoje jsem začala házet všema věcma co mi přišli pod ruku.„Sráč!Né můj otec!Sráč to je!"Převrátila jsem stůl,židle,shhodila jsem televizi,na které praskla obrazovka.Všechny jsem knížky z poličky nad postelí jsem vyhodila.Fotky s otcem jsem ze zdi strhla a roztrhala.Poté jsem se unaveně natáhla na postel a po pár minutách usnula.

Jsem už ve škole.Dneska naposled ve škole,nebo aspoň v téhle škole naposled.Nechce se mi jet pryč,ale otec to tak chce,vlastně už to není můj otec.Zklamal mě.Chce mě poslat pryč,protože má strach.Myslela jsem si,že on neví co je to strach,ale spletla jsem se.Nenávidím ho.Už ho nechci vidět,takže jsem vlastně i tak trochu ráda,že jedu do Argentiny.Ani se prej nesmím s nikým rozloučit,protože nikdy nevíte kdo vás sleduje.

BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat