Úvod

913 17 0
                                    

Pohled Mii

„No tak Mio!Znovu!" řekla mi moje profesorka tance.Dneska jsem neměla vůbec svůj den.Všechno na co jsem šáhla,se pokazilo.Asi jsem vstala špatnou nohou z postele.„Dobře Mio,dneska to skončíme,nemá to smysl." Povzdechla si.„Promiňte mi to paní profesorko," řekla jsem a ona se na mě mile usmála.„Hold nemáš svůj den," pohladila mě po vlasech a odešla.Jop ta holka je v pohodě.

Šla jsem po škole a nevnímala jsem lidi okolo.Jenže já jsem takový nemehlo,že jsem prostě musela do někoho vrazit.Bože!„Pro-Promiň,"vykoktala jsem ze sebe.On se na mě ušklíbl a odešel.Skvělý!To se ti povedlo Blakk,dneska máš svůj den co?Vykřikl na mě můj vnitřní hlas.To mi fakt chybělo.Sebrala jsem zbytek věcí a odnesla je do mé skříňky.

„Tady jseš!" Vykřikli Lisa a Lena zároveň.Jsou to dvojčata,takže být s nima v jedný místnosti je o život,ale mám je strašně ráda.Rozhlédla jsem se okolo a zahlídla je na konci chodby,jak běží směrem ke mě.Než jsem stihla mrknout,už mě objímali.„Ahoj holky,kde máte Jacoba?"zeptala jsem se„Asi se někde zdržel,ale tebe to zajímat přece nemusí,protože jste se rozešli,"řekla se smíchem Lisa a já se k ní po chvilce přidala.Asi bych vám to měla vysvětlit,no kde začít.S Jacobem jsme si žili jako v pohádce,dokud nepřišla Lili s Raynem.Co jsem tak nějak pochopila,tak spolu chodí,nebo se to o nich aspoň říká.No a Jacob se zadíval do Lili a mě pustil k vodě,první týden jsem to nesla docela těžce,ale už je to za mnou.Lili je královná školy,takže když se jí neklaníte,zabije vás pohledem a znemožní před celou školou.O Raynovi jsem slýchavala,že je z nějakého gangu nebo co,ale bůh ví,co je na tom pravdy.

My o vlku a vlk za dveřmi,řekla jsem si pro sebe,protože zrovna okolo nás procházela ta parta a mezi nimi i Jacob,no prostě hrůza.Nechápu co si o sobě myslí.No radši to nebudu řešit,je to jen ztráta času.„No holky,někdy mi chybí ten čas,kdy jsme dělali ty kraviny na hřišti a hráli si na to,jak jsme ze strašně nebezpečného gangu a nikdo nás nikdy nepřemůže,"zasnila jsem se:„Jo bylo to skvělý,ale už jsme vyrostli no ne?"usmála se Lisa a Lena se k ní přidala.„Jak kdo,"řekla jsem si pro sebe.Je tu totiž jedna věc,o který holky neví a ani se to nedozví.Můj táta je totiž jeden ze šéfů gangu Principle a já do toho gangu patřím.Vlastně jsem tam jediná holka,co umí s pistolí a tak.Je to taky jeden z důvodů,proč studuju tanec.Naučí mě zde různé triky,které pak využiju v souboji.Miluju box,různé přestřelky a hlavně nejvíc na světě miluju rychlá auta...

Pohled Justina

Dneska je to přesně deset let.Deset let co jsem v gangu,deset let co jsem bez Mii.Nevím kde je,nevím co s ní je,nevím o ní prakticky vůbec nic.„Hej Justine!Justine?Justine!!" začal na mě někdo křičet a tak mě vyrušil z mého přemýšlení.„Co je?"„Hej kámo,jsi v pohodě?Půl hodiny tady na tebe mluvím a ty mě vůbec nevnímáš," posmíval se mi Fred.„Dneska je to deset let,"stačilo jen pět slov,aby se přestal smát.Fred totiž okamžitě pochopil o čem mluvím.On jediný a Rayn totiž znají mojí minulost,problém je,že já už ale nejsem ten starý Justin,změnil jsem se,stal jsem se nestvůrou!

BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat