První den

492 16 4
                                    

Později večer,když jsme s Raynem víc prokecali než protancovali jsme procházeli tunelem zpátky do domu a potkali malou kočičku,která si to kráčela směrem ke mně.

Později večer,když jsme s Raynem víc prokecali než protancovali jsme procházeli tunelem zpátky do domu a potkali malou kočičku,která si to kráčela směrem ke mně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,No ahoj lásko,kdepak ses tu vzala?" Začala jsem na ní mluvit,když se ke mně začala lísat.,,Ta je mého dalšího spolubydlícího,zatím znáš Freda a mě,s ostatními tě seznámím zítra u snídaně." ,,Jak dlouho tu vlastně budu Ra?" tak jsem mu říkala,když jsem byla malá,když v tom jsem si uvědomila,že to není dobrý nápad,aby mi nikdo nepoznal.,,Ra-Rayne,promiň.",,No chtěl jsem ti to říct,že bude lepší,abys mi říkala normálně a ne starou přezdívkou,i když jsi mega roztomilá,když mi takhle říkáš.Bude lepší,když zůstanu Rayn a ty Mia. A jak dlouho tu budeš,netuším."Dál už jsme to neřešili.


,,Tady je kuchyně,tady obývací pokoj a tady spodní koupelna," když otevřel dveře od ní o,málem mi upadla brada,byla tak velká.Myslím si,že i zbytečně velký,ještě když tu bydlí jen kluci,myslím.,,Tak to by bylo spodní patro,dolu po schodech vpravo je průchod do tělocvičny a vlevo je průchod do třetího domu a tam je velký bazén,vířivka a sauna.Nic moc,no a první patro bydlím já,Fredo,Lukas a Twist no a nahoře jsou dva velké pokoje,jeden tvůj,protože máš ráda prostor a do druhého nechoď,tam bydlí jeden nepříjemný člověk,tak tam máš zákaz. Doporučuju ti to pro tvoje dobro,vyhýbej se tomu pokoji. Tvůj pokoj je nalevo a tvůj napravo." Nechápala jsem proč mi stále řikal,ať tam nechodím,ale pro mě je zakázané ovoce nejlepší.,,Dobře Rayne,tak dobrou noc a zítra ráno v kolik?" ,,V kolik budeš chtít Mio,tady se na to nedbá,sladké sny a dobrou noc." Po jeho slovech už jsem utíkala nahoru po schodech do mé,doufám že měkké postele.


Ráno jsem se probudila na mě celkem brzo,včera večer jsem ulehla hned do postele a po svém novém pokoji na budoucí dobu neurčitou jsem se nerozhlédla.Vstala jsem ze své ukrutně obrovské a měkké postele a šla se podívat co je za prvními posuvnými dveřmi.Když jsem je za jemného skřípotu odsunula,objevila se přede mnou okouzlující a prosvětlená koupelna.Byla nádherná,v jednou rohu byla krásná vana a naproti byl prosklený sprchový kout,který díky světlu procházející přes skleněnou stěnu vypadal velice prostorně.Pár skříněk,umyvadlo a záchod.Ale moje zvědavost mi nedala a kráčela jsem ke druhým dveřím.Za dveřmi se skrývala šatna.Panebože,oni tu mají snad vše.Šatna byla napůl plná dívčími kousky oblečení,takže buď tu nějaká slečna bydlí nebo žila.Každopádně je to úžasný!


po mém pokochání jsem běžela na snídani,protože můj žaludek se ozval.Přiběhla jsem dolu do kuchyně: ,,yes pamutuji si to tu,jsem prostě dobrá!" Z místnosti se vinula úžasná vůně chutného jídla. ,,Panebože lívance,kdo to vařil,protože to voní extrémně dobře!",,To njsem byl já krásko,Lil Twist,nebo jen Twist,ale dej si Mio.Dobrou chuť." ,,Děkuji a dobré ráno Twiste," hned jsem si nandala pár kousků a sedla ke stolu,kde byla nutella,banány,oříšky a další ingredience na lívance,mňam!,,Dobré ráno Mio,jsem Lukas,jaká byla první noc?",,Dobré ráno," odpověděla jsem s plnou pusou a pochutnávala jsem si na doopravdy chutných lívancích.Dojedla jsem a poděkovala za skvělou snídani.Odešla jsem do pokoje pro plavky,abych mohla vyrazit si zaplavat do vnitřního bazénu.Musím si pročistit hlavu,nechci vůbec přemýšlet,co udělá otec,až tohle všechno zjistí.

Procházela jsem přes podzemní chodbu a potkala Freda,který nade mnou zakroutil pouze hlavou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Procházela jsem přes podzemní chodbu a potkala Freda,který nade mnou zakroutil pouze hlavou.Nevím,asi jsem mu něco udělala,což nechápu a přinejhorším už mi poznal,a musí mi nesnášet.Protože jestli se Jay změnil,tak to bylo kvůli mému odchodu,za který jsem sice nemohla,ale i já jsem jiná.Došla jsem k bazénu,kde se válel Rayn na lehátku plameňáka. Byl tak roztomilý na tom růžovém plavacím stvořením.Rozběhla jsem se a skočila šipku do bazénu.Vynořila jsem se a spatřila Rayna ve vodě.,,Mio!Lekl jsem se tě!" řekl na oko ublíženě a pak se zase vyšplhal zpátky na svítivě růžové plameňáka,byl fakt komický.,,Ale prosimtě,dneska v jedenáct v tělocvičně jo?Procvičíme tu chorošku,když už tady s tebou a ostatními mám být zavřená.",,Jasný šéfe,budu tam," dál už jsme se nebavili,Rayn se poflakoval na nafukovačce a já si plavala,abych si pročistila hlavu.Po hodině plavání jsem vylezla ladně z bazénu a odešla s ručníkem omotaným kolem mě zpátky do pokoje...

BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat