Plán

496 9 0
                                    

Všichni na mě vyděšeně koukali,zatímco já vražedně probodával ty fotky.Já tu holka někde viděl,mám divnej pocit,že jí kurva znam!Dopíči proč je tady vlastně takový ticho?„Justine pro-p-promiň že se tu bavíme o tomhle be-bez te-tebe," „Bože Rayne!To že neumíš chlastat už víme,ale že už i koktáš to jsem nevěděl!" začal se mu vysmívat Fredo,ale hned jak jsem se na něj otočil s vražedným pohledem zmlkl.Vrátil jsem se zpátky ke koktajícímu Raynovi a kývnutím hlavy jsem ho pobídl k pokračování.Když Rayn nic neřikal,protože nejspíš přemýšlel nad lží co mi chce říct,jsem si odkašlal aby pochopil že fakt čekám.„A chceš pravdu,jako fakt pravdu nebo jako lež,jakože takovou malou lež!?" Zeptal se mě jakoby nic a zahleděl se mi do mých,teď už černých,očí.Jenže to ton chlapec dělat neměl,protože jsem mu hned dal jasně najevo,že jestli ještě chvilku bude mlejt takový sračky,pošlu mu mojí kulku přímo mezi jeho prolhaný oči!To už se celej klepal jako ratlík a radši odstoupil daleko ode mně.

„Je mi to jasný vy idioti,co tu děláte,ale kurva chci to doprdele slyšet od vás!Tak mi to dopičí někdo z vás řekne,nebo všichni skončíte s kulkou mezi očima!" Jo,už jsem byl fakt naštvanej!Najednou všichni dostali strach mluvit,protože kdykoliv mam černý oči,myslim všechny slovo vážně.Nepřemýšlím nad tím co dělám,i když ublížím svýmu tak v tu dobu mi to nedochází.Jedinýmu komu bych nikdy neublížil je Fredo a pak vlastně Miie,té jsem to slíbil ještě než odjela a nechala mě tu,ale kurva je pryč a už se nikdy nevrátí!„Dobře brácho,hlavně se uklidni,s klukama tady probíráme jeden únos mladé holky,Mia Blakk,nevím jestli znáš?" říkal velmi uklidňujícím hlasem Fredo,a když jsem přikývl,že jí znám tak pokračoval:„Dobře,takže máme tady její fotky kde jí je 16-17.Ještě když neměla tetování,protože Rayn tvrdí,že teď má tetování úplně všude kde to jde,že Rayne?" Přerušil vysvětlování Fredo a Rayn přikývl.„Ta holka je pro nás fakt důležitá,nechceme jí nějak ublížit,jen jí chceme unést,aby jsme zjistili identitu jejího otce Ja-"„Sráče Jamese Blakka!" Přerušil jsem ho a on kývl na souhlas:„Máme dva způsoby jak únos zařídit.Za prvé,Rayn se s ní může jakože "skamarádit" a pak jí přivede k nám domů,zavřeme jí do sklepa a máme to.Nebo za druhé si na ní prostě někde počkat a unést jí!" „Ten první neni realný,furt je tu ta pinda,co se plazí po Raynovi,dělá jak je jeho holka,přitom píchá s každým druhým." Řekl jsem nepříjemně.„Jestli myslíš Lili,tak s tou se Rayn rozejde,aby se královnou školy mohla stát Mia a my to tak měli snadší." Usmál se zákeřně Fredo na Rayna a ten jen vyděšeně koukal a o pár vteřin dost hlasitě polkl.Každnej z nás tady ví,že ta děvku mu za to vyškrábe oči těma jejíma růžovýma nechtama.

„No když už je tady i Justin,můžeme pokračovat dál."Řekl Fredo a ostatní včetně mně,přikývli.„Rayne teď mluvím hlavně na tebe,tak dobře poslouchej,ať to zase nezmatláš!Budeme potřebovat co nejvíc fotek jak teď Mia vypadá,potřebujem to pro podrobnou analízu,co ta holka dokáže,i když myslím si,že ta holka ani neví,co je její milovaný papíček zač.Dokážeš to Rayne?" „Jo jasně,tohle snad nepodělam," usmál se falešně,ale to už Freda nezajímalo.„Tak jestli ta holka vůbec nic neví,bude to snadné,ale furt je tady 30%,ta holka to ví a dalších 5%,že se umí bránit.Stejně máme 65%,že vůbec nic neví." Plán přerušilo jeho zasmání,ale hned jak spozoroval,že se z nás nikdo nesměje pokračoval:„No dobře,jestli se nám jí tedy podaří odchytit nebo unést,tak máme 50% z plánu hotovo!Další bod bude,že s ní natočíme video,jak je omráčená,od krve,sedí na židli,ke které je přivázaná.Samozřejmně všechno bude umělé,za žádnou cenu jí nesmíme ublížit.Jestli to nezabere a nebude se nic dít tak se někdo z nás musí obětovat.Mia se do jednoho z nás musí zamilovat,což je fakt hnusný,protože jí vlastně pak odkopneme,ale to ona nebude vědět.A do koho by se zamilovala by byl Justin,protože ten jedinej z nás nemá žádné city.Takže neni žádná šance,aby se do ní taky zamiloval." Podíval se na mně a já musel souhlasit,nemám city.Sice mám rodinu,kterou miluju,ale nevídám se s nimi,takže vlastně nevím,jestli už mně náhodou neodepsali.Ale co když ona je ta pravá?Ne blbost!Ta práva byla MOJE MIA,která mně opustila už ve 13 a nikdy se nevrátí!

BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat