Z pohledu Justina
Rayn povídal zrovna o tom,jak spolu budou tančit a že musí být propojení.No umíral jsem!Blbooost!K čertu s propojením,neexistuje.Tím jsem si jistej.Ale zpátky k věci!Prý se už baví a to nám hraje do karet,protože zítra má jít k nám do tělocvičny něco na to nacvičovat,netuším.Včera mi Fredo ukazoval její instagram a je teda kurva sexy!Tu bych si nechal líbit!Takový tělo aby se svíjelo pode mnou a ječelo moje jméno!Tvrdne mi jen z té představy.Shit!Ale nemůžu si pomoct,furt mi ta dívka někoho připomíná,jen nevím koho a proč,ale zjistím to!Jednou ano!Jsem si tím jistý.Teď ale k našemu plánu,když zítra přijdou necháme si jí tu!A ona nepřijde domů a fotřík jí bude hledat.Když to půjde po dobrým tak si tu bude moct dělat co chce,když ne,tak bude smrdět ve sklepě!Jestli neni úplně blbá,vybere si první možnost...
Z pohledu Mii
Zrovna jedu s Raynem k němu domů,nebo spíš k nim,protože řikal,že bydlí s kamarady.Tak nevím,co mám čekat,no choreografii máme vymyšlenou,tak snad to dneska zvládnem nějak dát do kupy a hlavně vybrat hudbu.To bude oříšek!Dneska bylo stále ještě teplo,takže jsem si vzala džínové kraťasy ,aby byli vidět moje dlouhé,potetované nohy a k tomu semišově růžovou košili.Zavázala jsem si jí těsně nad pupíkem,abych odhalila břicho.Taťkovi jsem rovnou řekla,ať mně dneska nečeká,že budu zkoušet,nic nenamítal.No i když s mým oblečením měl problémky furt,Je prostě zaseknutej v pravěku,už pomalu ani nechodí ven od matky smrti.Myslím,že ho to furt strašně bolí,přestože to nedává vůbec znát.Zasáhlo ho to.Nejvíc ze všech,ale život musí jít dál,miluju tě maminko.
Zastavili jsme u jejich domu a byla jsem tak nucena vystoupit a přestat přemýšlet nad svýma věcma.„Tak pojď,hned jak vejdeme dovnitř,tak prostě jen jdi za mnou,nezouvej se,nic,a doporučuju se nerozhlížet." Hodila jsem na něj nechápavý pohled,jak to jako myslí:„Bydlíme tam sami kluci a neřešíme pořádek,"jen jsem kývla a šli jsme ke vchodu.Odemknul a zvolal,že je doma,a že jdeme do tělocvičny.Prošli jsme dlouhou chodbou až na konec a zahli jsme doprava dólu.Sešli jsme schody a šli další chodbou která byla tentokrát pod zemí,ale i přes to,že tu nebylo dvakrát teplo,byla krásná.Na konci byli čtyři schody,které už odkrývali krásnou docela i skromnou tělocvičnu.Byla to nádhera!
Když jsem se podívala z okna,viděla jsem další dva domy,z toho jsem usoudila,že části jsou spojeny pod zemí.No prostě úžasné.Uvědomila jsem si,že musí být fakt hodně prachatý,protože to je vážně nádhera!My sice taky máme na naší,podle mně teda až moc zbytečně velké,zahradě dva domy.Jeden je na bydlení a v druhým je velký bazén.Já mám ve svém patře i fakt doopravdy malinkatou tělocvičnu,kde mam velké zrcadlo přes stěny,pár žíněnek a boxovací pytel.Nic moc.Ale většinou si stejně tancuju v ložnici.Tak co.
„Tak můžem začít Mio?" „Jasný,jen se převleču,tak počkej." Hned jak jsem to řekla,jsem si vše sundala a stála před ním ve svém červeném spodním prádle.Upřímně,na spodním prádle nešetřím.Většinou je mi vždy vidět,a nechci tím nikoho pohoršovat.Tak ať je pěkný.
Slyšela jsem jeho hlasité polknutí.Uchetla jsem se nad jeho chováním.„Měl bys si zvyknout,nebudu se kvůli tobě oblékat do burky." „Ani mi to nevadí,mám krásný výhled!" Když jsem se koukla na zrcadlo,přišlo mi jiné,a hlavně jako by za ním někdo stál a pozoroval nás.No přestala jsem to řešit a vzala si triko s roztřihnutými rameny a legíny.Začali jsme zkoušet a já si to užívala.Moc nám to nešlo a nejsme ještě tak propojení.Ale je to na dobré cestě.Vím to!
Upadla jsem na zem protože mi to podklouzlo.Začala jsem se strašně smát a Raynem se mnou,když mně spatřil.„Ty Mio," hodila jsem na něj pohled,že může mluvit.„Vím kdo jsi,znám tě." řekl,a já se začla smát.„Jasně,že mně znáš!Jsem Mia Blakk a chodíš se mnou do třídy,ještě abys nevěděl kdo jsem." Jenže pak řekl něco,co mi vzalo slova:„Jsi Mia Shy,ne Mia Blakk,nevím proč jste se s otcem přejmenovali,ale vím,že máš v srdci člověka,se jménem Justin Bieber.A on tě tam má taky,ale je jiný.Už to není on Mio." „Jak?" „Nejsem blbej,znám tvoje oči,nikdy bych na ně nezapomněl!" „Věděla jsem,že jsi to ty,ale netušila jsem,že jste stále v kontaktu s Jayem.Bože,chci domů," „To ovšem nepůjde milá zlatá,teď jsi naše,a ať se ti to líbí nebo ne,zůstaneš tu dlouho." Do dveří vstoupil Fredo,kterého jsem neslyšela tak dlouho,doufám že mně taky nepozná,ani mně netrápilo to,že tady musím zůstat,aspoň budu dál od otce!Ale děsilo mně to,že mně pozná.„Rayne prosím,nech si to pro sebe,a klidně tady s Váma zůstanu,doma mně stejně nikdo nečeká." Rayn kývl a Fredo se divně podíval,ale odešel.To jsem nevěděla,na jak dlouho tu budu a hlavně co se stane...
ČTEŠ
Bieber
FanficJako malý byli nerozlučná dvojka.Avšak je stejně něco rozdělilo...STĚHOVÁNÍ! Justin Bieber (23) se po odchodu Mii doslova změnil.Bylo mu pouhých třináct,kdy ho oslovil šéf gangu Scooter Braun.Zprvu byl dost zastrašený,ale každý jednou vyroste.S gang...