Giriş cümlesini nasıl yazacağımı bilemedim. Saatlerdir bilgisayarın başında kafamdan bir sürü düşünce geçmesine rağmen bunu o parlak ekrana bir türlü aktaramamanın karın ağrısını yaşıyorum şuan kusuruma bakmayın, şimdilik... Aslında anlatacağım o kadar çok şey var ki galiba seçemiyorum.
Mesela ilk olarak şöyle başlayabiliriz; abimin bilgisayarında erkek arkadaşımla olan konuşmalarımı silmeyi unutmam. Lisede sınıfta kaldığımı anca bir sene sonrasında fark etmem. 11.sınıftayken ayrılmaya çalıştığım erkek arkadaşımın üye olduğum kulübü basıp beni darp etmeye çalışmasıyla çocuğu bir güzel dövmem. Yine aynı psikopat erkek arkadaşımla evde kavga ederken bir anda annemlerin gelmesiyle benim çocuğu dolabıma saklayıp iki gün sonra annemin bu olayı benim günlüğümden öğrenmesi. Ben, hiç bir hadiseyle kıyaslanamayacak kadar kötü bir olay yaşamışken en yakın arkadaşımın bir anda bana sırt çevirmesi, aynı hafta içerisinde üniversite tercihi yapamayıp mezuna kaldığımı ve hemen peşinden aşık olduğumu sandığım beyfendinin(!) beni aldatıyor olduğunu öğrenmem. Bir erkekle (çoğuyla) yaşadığım mükemmel flörtün sebepsizce aniden bitmiş olmasını çok geç fark etmem...
Bu liste böyle daha uzuyor aslında. Sakarlığımdan dolayı zırt pırt hastanelerde gezmemi de hikayeleri anlatırken araya sıkıştırırım artık. İlk konu başlıkları, geçmiş zamanda ve biraz derin-trajikomik- olaylar olduğundan onları ilerleyen zamanlara saklayıp direkt son -şuan ki gündemim olan- konudan başlamak istiyorum.
***
Evet bir erkek her şey mükemmelken bir anda konuşmayı niçin keser? A) Eski sevgilisine döndüğü için. B) Sevgili olamadığı eski kız arkadaş ona döndüğü için. C) Uzun zamandır tavlamaya çalıştığı yeni kız arkadaş adayı ona yüz verdiği için. Ve son olarak D) Sizi beğenmediği için (arkadaşım madem beğenmiyordun niçin konuştun?)
Bu şıklardan hangisi diye sorarsanız eğer bilemiyorum derim çünkü, ben hepsini yaşadım (alırım bi maşallahınızı)... Son şıktan yine de pek emin değilim gerçi (ya da gururuma yediremiyor da olabilirim.) fakat bu konuyu da öğreneceğim inşallah bir kaç güne. Genelde flört etme yeteneğimin olmadığını göz önünde bulundurursak karşı tarafı da çok suçlamamak gerektiğini düşünen bir arkadaş topluluğuna sahibim. Örnek olarak; ne zaman birisi bana güzel bir şey söyleyip iltifat etse, ya cevap vermeyip konuyu değiştiriyorum ya da teşekkürler kanka diyorum. Bu da ya çok burnumun havada olduğu izlenimini sağlıyor ya da çok delikanlımsı bir kız olduğum. İlk seçenek beni tanıyanlar tarafından çürütülse de ikinci seçenek çok mantıklı bulunduğundan adımın 'Muharrem Abi'ye çıkmasını engelleyemedim. Bu Muharrem Abi olayı da, toplam 15 kişi olan dershane sınıfımdaki sadece 3 kızdan birisi olduğum ve geriye kalan 12 kişiye de yürümeyip aksine onlarla her gün 101 oynamaya gittiğimden çıkmıştı. Tanıştığım her erkeğe kanka demek gibi pis bir huyum olduğundan (ben yıllarca pis olduğunu fark etmemiş, fark ettirilmiştim.) şu anda bütün arkadaş grubumun erkek olması çok da garibime gitmiyordu açıkcası.
İlkokuldan beridir samimi olduğum arkadaş grubumun bana olan desteklerinden bir tanesi bu işte. İsimlerini gördüğünüz şahsiyetlerin benimle samimi oldukları günden itibaren şikayet ettikleri tek bir şey var ki o da 'odun' olmam-mış-. Ben ki yıllarca erkek arkadaşlarımdan odun olarak bahseden bir Pelinsu iken ne ara bu hale düştüm anlamış değilim.
İlişkilerimin mağdur Gülten ablası ben olsam da ne hikmetse suçlu olan taraf da hep ben oluyordum.
Üstteki fotoğraf, zamanında benden hoşlanan bir beyfendiyi 'kibarca' reddettiğimden dolayı ortaya çıkan erkek dayanışmasıdır. Feminist kardeşlerim plz help. (Evet evet, yalnız*)
Yine Anıl'ın benle alakalı bir şeye sinirlenip içini döktüğü bir konuşma. (Arkadaş Ukrayna'da yaşadığı için hafif ders almam gerektiğini düşündüğü kişiler Ukraynalı hanım kızlarımız.)
Tabii ki de ilişkilerimde her zaman bu kadar sert olmuyorum fakat son 1 yıldır artık ne olduysa flört olayında bile tökezliyorum (sanırsınız profesyonel ilişki uzmanıyım, her gün çorap değil erkek arkadaş değiştiriyorum...).
O zaman gayet minnoş bir ev kedisi olarak davrandığım, mükemmel Bay Çaça ile isimlendiremediğim ilişkimi anlatmakla başlıyorum hikayeme...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oto mu biyografi?
AcakEvet bir erkek arkadaş her şey mükemmelken bir anda konuşmayı niçin keser? A) Eski sevgilisine döndüğü için. B) Sevgili olamadığı eski kız arkadaş ona döndüğü için. C) Uzun zamandır tavlamaya çalıştığı yeni kız arkadaş adayı ona yüz verdiği için ve...