'Mijn bodyguard?!' Roep ik verontwaardigd uit. 'Dat verstond je goed ja' Zegt Jackson terwijl hij met zijn ogen rolt. 'Ik kan me best zelf verdedigen hoor'. 'Mason' Zegt mijn vader meteen, nadat de woorden mijn mond verlaten hadden. Mason staat op en komt voor mijn staan. Ik kijk hem aan met zo'n wat-doe-je blik. Plotseling haakt zijn voet, achter mijn enkel waardoor mijn achterste kennis maakt met de vloer. 'Dus denk je nu nog dat je je kan verdedigen?'. Mokkend geef ik toe dat ik mezelf niet zo heel goed kan verdedigen. Ik ga naast Jackson zitten met mijn armen voor mijn borst. 'Mason zou overal mee naar toe moeten, dus mij lijkt het een goed plan als jullie wat morgen met elkaar gaan doen' Beslist mijn vader. Mason knikt en ik stem er ook mee in. 'Ik zie jou morgen, tot ziens meneer en Jackson' Knikt Mason voordat hij zich omdraait en vanuit de achterdeur vertrekt.
'Ik ga naar boven' meld ik. Ik zend Jackson nog een boze blik voordat ik mijn benen neem naar mijn kamer. Ik ben nog steeds boos op Jackson dus hij mag niet denken dat ik hem opeens weer vergeef.
Ik ooen de deur van mijn kamer en plof neer op het bed. Ik haal mijn laptop van het nachtkastje af voordat ik hem aan druk. Een gemiste video-oproep van Jane en één van Romy. Romy is mijn andere beste vriendin. Ik druk op Skype waarna ik als eerst op Jane druk. Ik druk het geluid wat harder, wat ik maar beter niet had kunnen doen. Gillend komt Jane in beeld. 'De video is al meer dan 9 duizend keer bekeken'. 'Cool' Is mijn droge antwoord. 'Cool? Cool? Serieus?!' Gilt ze. 'Jou droge reactie is cool?!'. Ik knik grinnekend. Er ontsnapt ook een lachje van Jane's kant.
'Jane! Eten!' Hoor ik iemand roepen nadat we een tijdje gekletst hadden. Vast haar moeder. Jane kijkt spijtig naar mij. 'Sorry ik moet gaan, doei!' Voordat ik een antwoord terug kon zeggen, had ze al opgehangen.
Ik bel Romy nog even terug. Meteen komt ze in beeld nadat ik op het knopje had gedrukt, alsof ze de hele tijd had gewacht tot dat ik terug had gebeld. 'Oh My God! Tori! Ik heb gezien dat je weer gitaar speelt! Ik ben zo blij voor je!' Roept ze enthousiast. 'Hey Tori, leuk dat je even terug belt! Ik heb je ook zo erg gemist!' Zeg ik. (A/N Hier zit geen typefout in) Romy grinnikt. 'Maar ja klopt, ik speel weer gitaar en thanks!'. 'Ik zie je zo bij 't eethoekje en doe iets moois aan aant we gaan naar de club' knipoogt ze voordat ze ophangt. Verwart kijk ik naar mijn beeldscherm, wat aangeeft dat Romy opgehangen heeft. Oké ik hoor dus nu net dat we naar de club gaan. Ik loop naar mijn inloopkast en zoek daar wat leuks uit. Te sexy, te chic, te warm. Ik slaak gefrustreerde kreet. Ik pak een random jurkje eruit. Hij is best leuk en is perfect voor een avondje uit. Het is een roze/zalm achtige kleur en komt nog net niet bij mijn knieën. Ik trek hem aan en hou mijn make-up simpel. Mascara en mijn lipcloss de zelfde kleur als de jurk. Perfect. Ik trek snel nog naaldhakken aan en vind dan mijn weg naar beneden.
----------
Ik loop bij 't eethoekje naar binnen. Romy is er nog niet dus zoek ik alvast een plaatsje bij het raam uit. Het is best warm maar binnen is het koeler.
5 minuten later komt Romy naar binnen stappen. Haar ogen gaan het eettentje door tot ze mij zien. Ze loopt naar me toe en neemt plaats voor mij. Ze heeft een licht blauwe rok aan die sierlijk met haar benen mee gaan, daarboven heeft ze een witte strakke croptop aan die net boven haar navel komt. 'Ik heb honger' zucht ze vermoeid. Ik grinnek, totdat mijn maag begint te knorren. Beschamend leg ik mijn hand op mijn buik, voordat we in lachen uitbarsten. Een ober komt onze kant op, klaar om onze bestellingen op te nemen. Zijn ogen glijden over mijn lichaam heen. 'Wat kan ik voor deze dames doen'. 'Mij en mijn vriendinnetje eten geven want we hebben te vieren dat we al een half jaar samen zijn' Zegt Romy terwijl ze nep-verliefd naar me kijkt en haar hand op mijn hand legt. Ze heeft gezien dat de ober heel lang naar mijn lichaam keek en ze weet dat ik dat nooit fijn vind. Ik bijt op mijn lip om niet in lachen uit te barsten. De ober kijkt beschamend weg en neemt zich snel uit de voeten. Even later komt hij terug nadat ik en Romy in lachen uit zijn gebarstten. 'Wat wou u?' Vraagt hij met een rood hoofd. '2 frietjes met satesaus' antwoord ik terwijl ik dromend naar Romy staar. De ober knikt en neemt zich voor de tweede keer uit de benen. Nadat hij uit het zicht is, barsten Romy en ik weer in lachen uit. 'Zag je zijn gezicht' Roep ik lachend. 'Dit zal zijn lesje wel geleerd hebben' Zegt Romy lachend.
Een tijdje later komt hij terug met de frietjes en legt ze snel voor ons neer voordat hij weer weg snelt. Romy en ik lachen nog even voordat we aan de frietjes beginnen.
We staan op en ik wat geld neer na dat ik en Romy gekibbelt hebben wie er nou betaalt. Uiteindelijk heb ik haar overgehaald, als zij de volgende keer mag betalen. Romy geeft mij een kauwgompje en eentje stopt ze in haar mond. 'Je weet maar nooit' knipoogt ze. Ik schud lachend mijn hoofd.
'Op naar de club'.
Hello mensjes :) Wat een flut hoofdstuk, sorryyyy. Laat achter wat je er van vond!
Win een rol in dit verhaal! Wat je moet doen:
1. Wat wil je in dit verhaal spelen
2. Naam
3. Kleur ogen
4. Kleur haar en lengte van haar
5. Leeftijd
6. Karakter
7. Lengte
Vote! :)
Comment! :)
Chiau! :)
JE LEEST
The Guitar
Teen FictionVictoria oftewel Tori. De dochter van een beroemdheid. Haar moeder is overleden, de persoon die Tori gitaar en piano heeft leren spelen. Haar vader wist nooit zo veel van muziek maar door haar moeder kreeg hij er meer van te weten maar hij werd nooi...